HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szilveszter utáni alvajárás

2010.01.02. 00:05 Krilla

Jó volt a szilveszter,csak nem nekünk.
A gazdasági válsággal fordítottan arányos a környéken eldurrantott petárdás és tűzijátékok mennyisége és zajártalma.Tavalyelőtt kisebb volt a válság,akkor sok volt,most tavaly nagyobb volt a válság,most még sokabb.
Annyi pénze persze nem volt senkinek,hogy éjfél és hajnali 1 között egy tűzijátékot is lássunk itthonról(pedig még szinte az ablak alatt is sivított,de amúgy is kis körzetben vagy 6-8 helyen,szerintem Pesten se volt több ennyi négyzetméteren-ennyit a szélső utca,nyugalom,csaned meg hasonló ábrándokról),még az emeletről se.Pár kósza fényrózsát láttunk csak.Persze nem apával,hanem a gyerekkel.
Nagy nehezen úgy 10 perccel éjfél előtt sikerült a durrogások ellenére elaltatni(de fél tízkor már igen álmos volt kivételesen),5 perccel éjfél előtt kilopózni tőle.
Pezsgő elővesz,2 pohárral behoz,vizet feltesz virslinek kis lángon,piros almát,pénzt bekészít.
Himnusz,átugrás küszöbön és leteker a pezsgőről a drótkosár-gyerek üvöltve jön,fél.Persze,még mior kiléptem a szobából,éjfél előtt újra kezdődött a csinnadratta.Ezek után hajnali 3/4 1-ig nézte az ölemből a tv-t kimeredt szemekkel,de aludni nem tudott és nem is akart,hiába kérdezgettem,meg akartam átvinni:(.1-re elaltattam.(Jó későn is keltünk ma,ami maga után hozta automatice,hogy délután nem aludt,éjjel meg zaklatottaban fog)
De akkor már hová pezsgőzzek...?Altatás közben valami durranást hallottam a szobából,azt hittem a férjem kelt fel,át is kiabáltam,hogy vigyázzon,le ne lökje az éjjeliszekrényről a pezsgőt meg a poharakat.
Nem akarta.Ugyanis nem ő zajongott,hanem-mint később kiderült- a pezsgő,ami kilőtte a dugóját.Ha már így esett,egy pohárral ittam mégis.Aztán visszagyömöszöltem a dugót és visszatettem a hűtőbe.Ma szileszterezek,ma alszik a gyerek többé-kevésbé.
Amúgy a kutya meg annyira előadta a rezgőnyárfát,hogy inkább hagyta kifésülni a szőrét éjjel,mint hogy kimenjen a pincéből.3 év alatt egyvégtében sose bontottam ennyit a szőréből.Méghogy nincs felmelegedés...?Mikor már a hosszú szőrű kutya is december közepén úgy vedlik,mint máskor tavasszal?Miután kizavarni nem tudtam,lenn meg nem maradhatott,csillagszórót kerestem,hogy attól majd jól megijed,de nem találtam.Így 2 kifogyott szódásflakon hörgésével és egy rendes szódával zavartam ki.Még jó,hogy a víztől is irtózik;).

Ma bealudt cicin,ölben,fél 10-kor,s mint ahogy lenni szokott ilyenkor:1 órán belül fel is kelt.Hallgatom,mennyire sír,érdekes módon vagy 1 perc után kapcsolt csak rá(azt is hittem,visszaalszik)de akkor nagyon,elég ijedt kétségbeesett hangon.Bemegyek és mit látok?Alvajárt,vagy engem keresett a sötétben nem tudom,de végül a hintaszékbe akadt,arra mászott fel és az ott lévő kacsás párnát szorongatta.Aztán rámcuppant,de nagyon erősen kapaszkodott a nyakamba.
Még 2 felkelésre számítok minimum.
 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya alvás tűzijáték szilveszter pezsgő virsli petárda

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr171638456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása