HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Pisilj ahová akarsz-jé,és tényleg,a francba:D

2009.12.28. 13:15 Krilla

Kedvenc(meg ezidáig egyetlen)gyermekem ismét felhúrozta és megpengette már párszor az idegeim,de csinált egy igazán aranyosat.
Muszáj volt már kilépnem az udvarra,kiteregetni pár cuccot,előtte lekaptam az aktuális pelust és megtörölgettem a dedet-nyilván nem hideg vízzel kellett volna:D:D,talán ez váltotta  ki a reakciót.
Ezúttal nem zártam rá az ajtót,csak a lelkére beszéltem,hogy ne jöjjön utánam.Kimegyek,nyílik az ajtó,nyomban közlöm "kinegyeremerbajlesz" hangsúllyal,hogy ki ne jöjjön.Ajtó behajtódik,majd újra nyílik:ana,pisilek!Ana,pisilek gyorsan.
(naná,míg benn vagyok,addig nem lehet)
Végiggondoltam,hogy az esetek 95 %-ában akárhogy követel,fenyeget,a pisi a pelenkában szokott bekövetkezni,az elkövetkező fél óra folyamán,visszaszóltam,hogy nem érdekel,pisilj,ahová akarsz,ott a bili a fürdőszobában,keresd meg.
Na,kidobtam gyorsan még a maradék 2 pulcsit a drótra(megjegyzem a teregetés ezúttal kb.8 ruhadarabot jelentett,tehát tényleg ahogy kimentem,szinte rögtön jött jelenteni)és bejöttem-na tényleg pisilt,és tényleg ahová akart/sikerült.
Olyan hatékonan,hogy nem csak a kövezet lett megöntözve a folyosón,de a kedvenc játék fűnyíró is(nagyra nőjön:D:D!)meg a cipőm kívül-belül.Egy pár csepp a szőnyegre és a szobapapucsra is jutott.
Na de legalább szót fogadott...:)
 

Szólj hozzá!

Címkék: pisil bili pelenka

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr641628128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása