HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A karácsony dugója,a mesék rejtélye,túrós tészta,virslihiszti

2009.12.28. 16:37 Krilla

Nem,nem a Rock n' Roll rugója,az majd pár év múlva...
Egy az,hogy nálunk minden elemes,tán még a pelenka is azért száraz,mert épp kifogyott az eleme,a másik,hogy úgy általában a Gergő a hibás(most már),esetleg maguktóól történnek a dolgok.
Ki kellett mennem(úgy 1 órával a pisis sztori megtörténte után)az udvarra,arra azonban ügyeltem,hogy előtte a karácsonyfa világítását kihúzzam,a hosszabbítót az asztalról a földre letegyem.Ő meg nem vette észre,mászott az ablakba autót nézni:).
Jövök be,egyszercsak közli:
-Kidudta magát kajácsony,Újisten!Kidudta magát a kajácsony...magától!!!
Leesett dudója!
Mindezt hihetetlen rémült képpel,hogy kihúzta magát a világítás,mi lesz most:D:D...

A mese meg nem működik,abban is kifogyott ejem.
De hát nem az elem fogyott ki,hanem a Digi tv-s kártya.Apa eltalálta,hogy zenét nem hallgatunk(kellett az a hifi vagy mi pár éve,csak nem értek hozzá,dehogynem hallgatnám-ha tudnám kezelni,meg nem érhetné el a gyerek,de az túlzás,hogy csak ő nyomkodja)felvitte a 3 cd-s zenetornyot az emeletre poshadni,porosodni.Meg a dvd-t,merthogy azt is csak ő néz,neki meg jó a számítógépen.Mit rakott a helyére?Csopa izgalmasságot:valami nem tudom milyen boxot,meg a beltéri egységet,meg a nyomtatót.Na most akkor ezeket lehet ezerrel babrálni.
Még jó,hogy itt a fenyőfa,az leköti elég gyakran:most is bedugta,ill.ki-be dugja,és elment lekapcsolni a nagyvillanyt:"nagyon vijágos van anya,sajnálom.Vijágítson,kajácsony".
Mindenesetre előzőleg a beltérit piszkálta,meg az e-bankos kártyámat.Azt megtaláltam a tv-kártya helyén.Kivettem,eldugtam,perze hiszti árán.
(Mennyi idő van kint?Nem vijádit nap,napocska.Kifogyott ejem.Pihenni anya,pihenni,oda feküdni,ajudjál anya,ajuddáj.Ajuddáj anya ajuddáj,eggyet-ezeket most sorolta)
Aztán mesét akart nézni,de nem volt benne kártya.
Persze nekem kellett előkeríteni.Na,most van mese.

Amúgy ma túrós tésztát főztünk,illetve ő csak akarta,de mindössze a kóstolást hagytam rá,illetve mikor elkészült(fejemej,anya,fejemeji Gegnnt)akkor levettem a batár lábost,és letettem,hogy keverheti.Akkor már inkább kóstolni akart a kis bélpoklos,a legnagyobb fakanalammal:).Azt tudni kell,hogy a lábost egyik nagymamámtól "örököltem",mert ilyen vacak 4 literes fehér bevonatúban se mennyiségi,se minőségi túrós tésztát nem lehet főzni.Az utolsó pillanatban mégse mertem többet,így csak 1 kg tésztát főztem ki,olyan 3/4 kiló túróval,1 és fél pohár tejföllel(naggyal,naná,kicsit miért vennék?Nálam csak nagy,meg vödrös létezik-így se győzöm mosni meg a szelektívbe hordani a sok tejtermékes dobozt)4 tojással,házi disznózsírral.Mmmmmm...
Azt gondolom nem kell mondani,hogy az övé érdekességét vesztette megjelenésemmel,és onnan csak anya tésztája volt kívánatos...

Hogy mit eszünk szilveszterkor,azt nem tudom,momentán már 3 féle virsli van itthon(ilyen tán még sose volt),de egyik se emberbe való...
Múltkor vettem valami csodálatos S-budget bécsi virslit-aaaaaz biztos naggyon jó:igen,nagyon jó,a gyártó cégnek,hogy rámsózta-ez többet nem nagyon fordulhat elő.Ettem már olcsóbb virslit is,aminek ezzel ellentétben evésre csábító íze volt.Szóval a második csomag ott didereg a hűtőben továbbra is ara várva,ember vagy macxskaeledel válik-e belőle.
Apa hozott ákcijjós 200Ft-os baromfivirslit(ebből nem muszáj nektek is enni,majd én megeszem)meg Pickes gyártású,de nem Pick emblémás sertésvirslit.Csak az a 8 e-szám...csak az minek van benne...?


 

Szólj hozzá!

Címkék: kártya mese karácsony tészta szelektív virsli

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr391628613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása