HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szánkózunk

2009.12.19. 01:19 Krilla

Lehozta a papa a szánkót a padlásról,és elhozta,2 nap alatt 3 alkalommal indultunk neki.
Tapasztalatok:
-A gyerek kiválóan egyensúlyoz zsenge kora ellenére háttamla nélkül is(nem is értem,miért lepődtem meg.Vagy egy éve láttam,hogy egyensúlyoz a hintaszék karfáján lábujjhegyen,kinyújtózva,levesz valami érdekeset a polcról és simán lemászik-én meg szólni se mertem nehogy megzavarjam és leessen).Első alkalommal 2x hagytam el-ebből egyszer én mentm gyorsan a kanyarban.2.alkalommal 1x,de azért,mert elcsúszott az alápakolt melegítő cuccokkal együtt:mosható pelenkázóalátét(az nagyon műanyag és merevedik fagyban,azért csúszhatott,mikor alátettem jónak tűnt),négyrét hajtott babapléd,meg a lábain lévő összehajtogatott apapulcsi.
-A szánkózás is unalmas 10 perc után,ekkor sétálni kell,meg szaladni-esetleg a gyereknek is húzni a szánkót.
-Nagyon-nagyon figyelni éjjel-nappal százfelé,mert a környéken lakó hülyegyerekek(nincs rá finomabb szó,csak erősebb)itt farolgatnak a Simson és hasonló motorokkal,meg köröznek fél napokat,én meg azért hadd xarjak be,hogy ha borulnak a marhái,épp bennünket sodornak el.(úgy láttam,más is inkább megáll méterekkel a motor várható elhaladása előtt)
-Minél fáradtabb a gyerek,annál sűrűbben sorolja,hogy:"Óvatosan,anya,nagyon óvatosan!"Ma épp 10 mp-enként.Végül rászóltam,ha fél feküdjön le.Segítettem neki,olyan érdekes volt,hogy nem is volt hajlandó felülni:)-eleinte mndta néha,hogy óvatosan,óvatosan,de hamar abbahagyta.Csak másokkal találkozni volt furcsa,mert szerintem azt hitték hogy azért hanyatlott le a kiscsávó,mert annyira fázik:).Legalábbis többször megkérdezték,megfagy-e.(nem szólt ám semmit,lapított,mint a fagyott kacsacomb.Mikor befordultunk a ház elé,akkor meg felpattant,mint a rugó és elkezdte "számolni a karácsonyt"-ez abból állt,hogy lépegetett a lépcsőn fel és minde foknál megsimogatta a díszkivilágítást:kajácsony,kajácsony...)
A fázásról meg annyit,hogy üvöltőfrászt kapott attól,hogy be akarom hozni...

Viszont pici dátha van,mert hiába üvöltök,ha már nincs más ötletem-a zoknit néha leszedi(többnyire fel se engedi húzni,szaladok utána folyton.Vagy zokni,vagy öltözés,vagy pelusügyben birkózunk.)és mezítláb csattog a kövön.Ez akkor irritál leginkább,ha wc-n vagyok,mert nem tudok ugrani...
A másik rettenet a szellőztetés,mert képes kiállni az ablakba(szintén közelharc leszedni.Elfordulok inni vagy akármi,már mászik is fel kukkolni.természetesen ő tárja ki sarkig)
 

Szólj hozzá!

Címkék: motor betegség hintaszék szánkó

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr711608212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása