HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Gergődumák

2009.12.19. 01:26 Krilla

*Van tej?A szopizás közben néha ezeket hallom:
-Kifogyott ejem (elem) cicibe.
-Nincs ejem cicibe anyának.
-(egy szívás után a másikról felemelve a fejét boldogan vigyorogva,bólogatva)-van ejem,anya,van ejem cicibe...

*Ja,igen,a másik a ragozás,vagy mi.Valahogy úgy néz ki néha,még mindig egy test,egy lélek vagyunk.
Pl.múltkor beütöttem a lábam,kérdezte fáj-e.
Mondtam,jaj,nagyon fáj,nagyon beütöttem.Mondod te is,hogy fáj a lábam?(szeret ismételni mindent)
-Gegnnnek fáj bábó,beütöttem.(nem ám én)Beütötte Gegnn,fáj bábója.

*Aztán:néha ugye vannak dolgok aminek erősebb letolás a vége és bocsánatot kell kérnie.
Múlt nap eltörtem a csészéjét(kávésbögre,aminek van orra-én kaptam,de ő használta),ott mondtam bánatosan söprögetés közben,hogy szomorú vagyok,mert eltörtem a bögrédet.Bocsánatot kérek!
Erre odajön,szomorú,pityergő hangnemmel:
-Bocánat anya,eltötte Gegnn.
-Nem,anya törte el.
-Bocánat anya szomojú vagyok,nagyon síjok,bocánat anya.-Hát nem győztem vigasztalni.(Volt még egy pár ismétlés,nyugtatás)
De azon nevettem,hogy magára vette.

 

*Tegnap altatás közben Gergő félrenyelte a tejcit és kicsit fulladozott,köhécselt.Nyilván már elégszer mondtam neki,hogy "félrenyelsz és megfulladsz",mert a 4.köhögés után közölte:
-Megfulladtam,ana.

*Múlt nap altattam,utálom,ha piszkálja a cicim,ki is szoktam nyilvánítani,ő meg egy menekülőgép,nagy sikereket arat társaságben öltözésnél vagy pelenkázásnál,ha elkiáltja magát:-Segítsíg!Segitsíg...nem tudok menekúni.
Hát közölte az ágyban fekve 2 korty közt:
-Piszkájom anyát.Nem szabad menekúni.Kész!Vége!Ennyi!...Vége,kész.
(Ezt a kész,vége,ennyit én szoktam ha mérges vagyok,mert vitatkozik túl sokat)
Aztán nevetett,hogy vicces volt,nagyon vicces volt,anya!

*Ja,tegnap volt az is,hogy megkötözöm anyát(egy láncot tett a kezemre és alul összefogta),menjün,sétáni-és húzott hogy álljak fel sétálni,de ahogy felálltam lökött is vissza,hogy üljek vissza,majd "kikötötte" a kezem,újra megkötözte és kezdtük elölről...


*Nagyon utálom az ekcémás vakarózását.(Pl.most éjjel is több sebből vérzett már a keze,mire engedte bekenni)
Kéri,hogy kenjem be a lábát.
-Gergő,de csak akkor tudom bekenni,ha nem kaparod ki...
légy szíves ne vergődjél meg kaparózzál,hanem moderáljál!
-Nem modejálok,bojulok!
És végigdőlt a szőnyegen,hogy kenjem a lábát.

*Múltkor beteg voltam,rázott a hideg,ki-be járt a szobában,hozott egy csomó lufit,az apja nem győzte fújni(főleg hogy minden 2.kidurrant fújás közben).
És mindig behúzta maga után az ajtót:
-Becsukom ajtót,anya nem fáz.
Néha azóta is becsukja az ajtót,és közli,hogy fázik...Vagy apára csukja az ajtót,hogy apa ne fázzon:).

*Egyszer így szólt köszönés helyett a biorezonanciás kezelés után:
-Köszönöm venndéglátás.

*Új hobbija,hogy kér gyógyszert(vagy kap,vagy csak vizet)megissza és közli,egy nagy bólintás kíséretében:
-Meggyógyultam!


*A gyerek mindig cicit kért.
Egyszer nem.
Elkezdett löködni az ágyon,amin ültem és felszólított:bojul,bojul!
(én mondom néha éjjel ha már nagyon unom hogy nem akar aludni:na borulj el aztán aludjunk...)
Azt is mondta már,hogy eldől,eldől,anya eldől.És aztán szabályosan letámadja a cicit,mondja is neki hogy hamm.Meg néha közli,hogy mmmm,fijom.Megettem.
 
*Ragozás:isziktam!(ittam)


*(3-4 hónapja)Érdekesen tanul beszélni ez a gyerek-de jókat röhögünk rajta néha,ő meg ismétel,ha már tetszik...
Először nem tudtam,milyen Lajost emleget reggel-este,a végén kiderült hogy a jajon,jajos,Lajos,stb a redőny,amit ő is akar húzni-leengedni.

 

*Azóta is többnyire együtt húzzuk,nagyon örül neki.
És a durvák:a krumpli hangzásra inkább punszi(most már pumpi)
a szappan meg inkább a f@xom-ra hasonlít...javítgatjuk persze,gyakorolja,mert azért csak kínos...

*Nem vicces,csak aranyos:Amúgy vagy egy éve sorolja hogy bija-bija.Bija-bija-bija.
És most világosodtam meg a napokban,mikor játszottunk este a kádban.
Mikor az ember kitartóan berreg a szájával és közben az alsó ajkát pöckölgeti a mutatóujjával(pedig inkább ebű-rebű hangot adok)AZ a bija-bija.
Mikor többedszerre jött birizgálni a számat és rötyögni rajta hogy változik a hang,s közben bijabijázott,akkor ugrott be.
És rákérdeztem,hogy csinálja hogy bija-bija akkor tétován a saját szájával is előadta.
 

*Számolgattunk néha,csak úgy bele a nagyvilágba.

-Eeegy?
-Edjj!
-Kettőő?
-Hájom!
A kettőt sose tudtam kikönyörögni,rávágta hogy három,aztán a többi számot szépen ismételte megint.Nagy sikere szokott lenni.
Van hogy a tíz után is még elmondja:hájom,hájom-és irtó boldog.Nem tudom,miért tetszik neki annyira ez a szám.

 

*néha semmi különöset nem mond,de jókat kacag rajta úgy,hogy nekem is nevetnem kell?
Pl. így jártunk a vihar szóval...10 percig ment a
-Vihaj?Vihaj?
-Vihar!
-Vihaj!És mindig jókat rötyögött mikor kimondta.
Mint aki élete viccét hallja.
(Az eső meg a szél nem váltott ki semmilyen reakciót)

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr971608217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása