HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Egy szomorú séta

2009.12.15. 22:12 Krilla

Ma jó későn elmentünk sétálni és egy saroknyira tulajdonképp végignéztük egy macska néma haláltusáját:(:(.
Szerencsére messze volt,az tűnt föl,hogy valami világos ugrál az úton,a sötét macska meg nézi...Azt hittem játszanak:pirulos:a kocsi meg valami gödörben döccent.
Aztán láttam,hogy macska vagy kutya,de nem gondoltam,hogy elütötték.Az volt furcsa,hogy néma csendben ugrál,miközben forog mindenfelé.
Csak pár lépésről derült ki,mikor már egyértelmű volt,hogy a vonaglás közben a feje mindig lenn marad.Mire odaértem,még kettőt csapott a farkával.Azért lehúztam az útpálya közepéről szegényt,mert a gazdája is fogja látni,így legalább egyben.
Gyönyörű nagy vörös csíkos cica volt,sötét színű bolhanyakörvvel.
Szétspriccelte a vért maga körül persze,de a szája volt véres csak,a bundája se(legalábbis ott látszott,lehet hogy a véres oldalára feküdve pusztult el.Na most megnéztem,nem lett véres a cipőm)meg kiugrott a szeme.Amúgy nem "szakadt ki",nem lapult el,meg ilyenek.Ezért húztam félre.Kegyeletből,a macska és a gazdája iránt is.
Ha még 3 kocsi végigmegy rajta,mi marad belőle?Így meg aránylag szalonképesen látja a gazdája,nem kap akkora sokkot.
De annyira lassan ment a kocsi,mert ott elsőbbséget is kell adni-bár abszolút kicsi a forgalom,főleg este,meg az út is rossz.Szóval szegény állatnak bőven lett volna ideje arrébb szaladni.Vagy épp tévedésből ugrott a kocsi alá?
És örültem,hogy ilyen kicsi a gyerek,még nem vesztett el szeretett élőlényt,meg ilyesmik.Van a rokonságban egy fiú,akit el kellett vinni este ügyeletre,mert annyira belázasodott az idegességtől,mikor meglátta,hogy elütötték a cicáját...

Szólj hozzá!

Címkék: macska séta elpusztult

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr451600966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása