HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Ezek mennek...

2009.11.24. 01:14 Krilla

Volt sok dolog,ami vitte az időt,főleg az újra durvuló ekcéma(lassan unalmas lesz,ha mindig erről írok)beléptünk a "véres lepedők" korszakába,amikor hiába alszik a gyerek pizsinadrágban,bizony annyira kaparja magát,hogy a lepedő is véres lesz több helyen.Ez leírva nem fedi azokat a kínlódásokat,mikor az ember épp aludni menne,majd a gyerek kel,úgy dörgöli a lábacskáit,hogy szinte szikráznak a térdei,a tömény lanolin felszívódása előtt kéri sírva az újabb adagot,majd az olajat,orvost,gyógyszert,doktor bácsit,kenőcsöt összevissza-bizony egyszer a szomszédba mentem kínomban szombaton fájdalomcsillapítóért,mert a Calcimusc és a enistil csepp mit sem ért-sőt a Fenistilt aznap össze is törtem véletlenül.
Volt olyan nap,mikor 3 órát aludtam 2 részletben,nem is egy.Volt,hogy egyben 3 órát töltöttem éjjel láb és kézmasszírozással.Emellett azért a mintákat is össze kellett szednem a biorezonancia kezelésre(holnap is kell egy csomót készítenem,ha jó-ha nem jó).Néha a délutáni és éjjeli alvás is kudarcba fullad,s az eredmény egy kezelhetetlen gyerek,akivel hiába ordítozik az ember,természetesen atól nem lesz kezelhetőbb,max.lelkileg nyúzottabb.Az anya meg szintétn,mert tudva tudja,hogy nem a gyerek tehet az állapotáról,de muszáj kiereszteni a gőzt,s mostanában eléggé tsűrűn túltelítődött az a bizonyos szelep.
Ilyenkor semmi kedvem a kudarcokat,szenvedéseket írni.
Múlt pénteken ágynak is dőltem valami rejtélyes hidegrázással,ami úgy kezdődött,hogy kis híján belehánytam a mosógépbe(aki illóolajat és mosóparfümöt használ hónapok óta abból egy "átlag "mosás kissé előhozhat hasonló élményt,itt még nem gyanakodtam).Aztán rekord gyorsan ágynak estem,majd kádnak,43 fokos vízbe,annyira rázott a hideg-közben az émelygés állandósult.
Nem influenza,ilyen hülyeség évi 1x átmegy rajtam orrfolyás és nátha nélkül,rendszerint hasmenés kíséri,ezúttal az volt durvább,mert már hétfő van,s még kitart,néha óránként hajt,csak a színe szebb.Nem émelygek,de az étvágytalanság,puffadás maradt.Meg persze picit gyengül az ember.M pl.bedőltem a gyerek mellé extra korán(a tegnapi éjjel folyományaként féldélben keltünk,s este valahogy fél 9-kor kidőlt,életében kb.3.alkalommal)de aludni nem tudtam a zuborgó hasdamtól,meg mennem is kellett párszor,mégis valahogy jobban kezdtem magam érezni.Majd betömtem 2 zsömlét tejföllel,majonézzel,sajttal,sült csirkével.Ja igen,nem diétás.Azt sose kívánom...Az első ételeim egy kiadós roszullét után a tejföl és a csoki,meg a sajt.Ki érti???
Jelentem csokit is ettem:).Felajánlottam egyszer valakinek messzi-messzi Pécsen egy "mini varrógépet"-leginkább a tűzőgéphez hasonlít,nem egy túl komoly masina,s csokit kértem cserébe,ami egy innen Pécsre elszármazott kedves hölgy anyukájánál várt rám és ma vettem át.(Tibi Prémium,sárgabarackos étcsoki.Már az illata is mámorító!2 táblával kaptam,remélem Szilviának is megérte a csere,nekem mindenképp,mert a kis masinát évek óta nem használtam.)Na most,hogy ebből is megettem fél táblát,meg melléhúztam egy fél liter mentateát,kezdem embernek érezni magam,bár kinézetre még csak sápadtarcú vagyok.
És rém praktikus,hogy a fiam miatt van ithon probiotikum,most én is nyelem.Külön haszon,hogy épp 2 hete váltottam Normaflore-ról Pro+Kidre,ami 5 törzset tartalmaz.
Egyéb dolgaimmal is rettenetesen elmaradtam persze.
A babaklubmegvolt ma,nagyon kellett már,nagyon jól éreztük magunkat.S közben miniklubok is mennek.
A különbség egyelőre a hely:miniklubba egymáshoz megyünk,csak váltás pelust,ruhát viszünk.Nyilvános klub plakátolva,hirdetve van,itt a blogja.A résztvevők egyelőre ugyanazok,csak egy nyilvános helyen van.Oda több pelust,hordozót viszünk,én almát vittem eddig,ma Piroska hozott muffiint(hű,de finom volt!Szerintem mind elfogyott)a többire nem emlékszem.De igen,Bogi is hozott már muffint,meg fügét is.
Miniklubok először nálam voltak(2x),a felállás:Bogiék,Eráék Soltról és mi.Aztán voltunk Solton Eráéknál.Bogi Szelidre szervezett volna,de közbejött ez+az,majd az idő változékonysága,hűlése.S miniztünk náluk a belvárosban nemrég.Ha legközelebb nem Pirosékhoz megyünk,ismét én jövök.
A fenti semmire se használt nagyszobát kicsit elpakoltam nemrég,felvittem a csúszdát,játéksátrat,mászóalagutat,játékokat és az lett a bababirodalom.Egyelőre van fenn annyi fok,hogy fel lehessen menni.Csapóajtóval van lezárva télire.

Hát ezek mennek,meg a bárányfelhők,hogy kedves Koppány Johnny barátomat idézzem,kiről tú rég nem hallottam már:(.

(Úgy érzem,én is megyek megint:(-dúl megint a háború a hasüregemben)
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: klub betegség gyógyszer hasmenés ekcéma fenistil

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr681547931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása