HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Bilibe pisi először

2009.11.24. 01:58 Krilla

Az első bilibe pisilés tegnapelőtt este,azaz 2009.nov.22-én este történt,mégpedig abszolút önállóan,mikor kicsit pucérkodott épp a ded.És gyorsan bilit kért.Én lélekszakadva kerestem,ő meg közben megtalálta(jobban tudta,hol van,mint én-naná,ő vette elő reggel-néha játszik vele)és bele is pisilt.Örülve a nyga sikernek bizonygatta hogy pisil még,de persze nem tudott.Az esti altatásnál medig pukizott és akkor megint bilibe akart(mellesleg kaklini is,sőt papírt is kért,hogy bedobhassa),de nem sikerült persze.Aztán láttam,hogy igen,mire szólt addigra a pelusba ment;).
Na ugye,nem kell erőltetni!Tudja hol a bili,mire való,tudja miért járunk wc-re,sőt neki is mindig be kell dobni egy kis darab papírt ha én wc-ztem:).
Majd ha agyilag és szervileg megérik rá,akkor szobatiszta lesz.Én hiába ültetném a bilire mindig.Erőltetni nem lehet.Megkérdem néha,ha érdekli ráül,ha nem-nem.Annyira nem vagyunk összenőve,mint az EC-sek,meg azt az első fél évben kell kezdeni.
 

Szólj hozzá!

Címkék: wc pisil bili

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr761547959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása