HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Ekcémásdi

2009.11.14. 01:14 Krilla

Ezt csak másolom,javítom,nincs kedvem írni...

Húúú.
Éjfél előtt 10 perccel ébredt ordítva a ded,és most sikerült lelépnem tőle.(0:45)
Megint volt több "roham",de olyan hangon hogy a bábógyógyító Fenistil mellé kalciumot is kapott.Szegénykém,nem győzte kérni a gyógyszert...Éjjel-nappal gyógyszert kunyerál néha.Amúgy tök olyan,minhtha a Fenistilt csak azért adnám,hogy tegyek valamit.Nekem úgy tűnik,semmi hatása.
Újra át fogom futni a tájékoztatóját.Elvileg éngyerkőm nincs 3 éves,5,max.6 cseppet kaphat egyszerre.Ismerősé elmúlt 3,ő napi 3x15 cseppet kaphat.Na de 15 csepp épp a triplája!Ér ez a pár csepp valamit?Kénytelen leszek megkérdezni a dokibácsit,tud-e mást kiírni.Az az egy jó,hogy ismerős szedi,ami megmarad átadható,nem lesz belőle erősen mérgező és nagyon drágán megsemmisítendő gyógyszerhulladék pár év ide-oda rakosgatás után.
És utána kell néznem az Aeriusnak(nek?)is.Egyszer felírták 4 ml/nappal,de már a gyógyszerész kérdezte,kinek,milyen tünetekre lesz,aztán mondta ha nem muszáj,ne adjam be.A körzeti szintén ezt mondta az akkori tünetek alapján.Tehát rakosgattam hónapokig,mejd elajándékoztam egy anyaotthonnak.(még most se járt volna le,de gondoltam nem kell nekünk az.Az lesz a poén ha most mégis ki kell váltani egyet,csak előbb ugye el kell utazni 50 km-rel arrébb szakorvoshoz,aki kiírhatja+ugye előtte az 1-2 hónap kötelező várakozás.Hááát,most április eleje óta küzdünk...
Ha belegondolok,iszonyú.Persze vannak jobb időszakok is,csak nem épp most.És a jobb időszakok csak 1-3 nappal egyenlőek,több heti nagyobb szenvedés után csak lélegzetnyi enyhülést hozva...
Ja igen,azért az ellenzenv okai is megvannak:pl.engem hosszú évekig gyógyszereztek potyára.Mi több,most is ehetnék 2004 óta valami asszem 35 féle lehetséges mellékhatást okozható zöld kapszulát,ha műtét után a sebészeten (jó,mostantól ehet,beszedheti a gyógyszereit is)anno nem mondom azt:köszönöm,nincs ilyen problémám,most nem venném be...Na és úgy tudom ez a cucc nem gyógyít csak tüneteket nyom el,az alapprobléma attól tovább tombol,s a bőrtüneteket teljesen elnyomva később súlyosabb tüneteket produkál majd évek múlva,pl.asztmás nehézlégzést.
Visszatérve a viszkető,rücskös bőrre:
Többször kentem is,levettem a nadrágot is róla,de mintha még jobban viszketett volna utána.
Sose tudom meg,natúr dolog volt,vagy az ananászlé besegített.
Már ott tartottam,hogy adok neki Nurofent is,csak nem találtam,az utolsó fájdalomcsillapítós eksön után(hány hete is?Milyen okból?)nem tettem vissza a hűtőbe.Háát,majd úgyis vennem kell megint,addig majdcsak előkerül,nem sok volt már benne.
Remélem már csak max.1x kel,mert fáradt vagyok és van még dolgom.

__________________

Amúgy ma jó délutánunk volt.Nem,napot nem írnék,egész nap dili,ordítozás,szófogadatlanság,fülem-farkam lóg hangulat...Még az se nagyon hatott,hogy megyünk vendégségbe,a mézesmadzag csak pár perc viszonylagosabb nyugit eredményezett.

A délutánt meg megírom holnap,tényleg nagyon húznak a szemeim.Egy-két dolgom(az összeset?)megint elnapolom,lesz itt még kelés,tán 2 is,és ha a szokott koreográfia szerint szintén majdnem 1 órások,megnézhetem magam,ha nem alszok hamarosan...mert ugye alighogy bealudnék rendesen,szokott kezdődni a haddelhadd.

És az a pláne,hogy pénz kéne nagyon,néha szombat este-éjjel tán lenne alkalmi meló pár óra,legalábbis kérdezték,nekem meg havi 1x pár óra is nagyon jól jönne,de hát ilyen gyereket ha nem lenne oly anyás se lehetne egyedül hagyni éjjelre.(apa nem számít,mélyen alszik)

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka alvás doki ekcéma viszket ordít fenistil aerius kalcium.gyógyszer

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr811523881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása