HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Pajin,panírozott hűtőmágnes és almalé

2009.10.22. 01:49 Krilla

Nagyjából ezek készültek ma a konyhában.
Palacsintasütés ugye közös.A tojások mesterszakácsosan egyenként veretnek csészébe.Neem,nem félek hogy megromlott,tegnap loptam ki a tyúkoktól.Csak a gyerek így bír el vele.Mert az öntögetés olyan jó hecc...Önti a lisztet,a szódát pohárból-vagy ketten nyomjuk,önti a tejet,a vizet,a tojást,sóz,csak az olajat nem engedem.Keverni is besegít.Közli hogy forró a meggyújtott láng és fúj mellé-meg kell zabálni.
Később nem annyira,mikor eltöri az ajándékba kapott hűtőmágnesem.És mikor letolom,még sír is:akajom!.Sírva közli:Pingiiiin!Szejetem!Na igen,és én is szerettem,míg el nem törted...Egyrészt profi alpinista a gyerkőc,foteltámla nem akadály,nemhogy a konyhai szék ülőkéje-hát elbabrált a hátam mögött,míg sütöttem.Először szépen leszedett mindent,bevitte a szobába,kihozta,visszatettem.Pár pec múlva megint kezdte lopkodni.Na akkor volt,hogy a Pingvinest nem engedtem(Avonos,kék csizma mellett van a pingvinke)de persze elkunyizta.És persze elejtette...Majd megragasztom...
Amúgy voltak Danoneos mágnesek is,ebből szétszedte az E betűt.Sose tudom eztán kirakni,hogy badekli :D-ez a szó jött ki a betűimből,jelentem:főnév:D:D.Na most beugrott:volt valami srekkes kandúr is...rég.Csak arra nem jött még rá a lelkem,hogy az Ákosunktól kapott Dakar ralis is tulképp levehető.Én meg nem fogom előtte babrálni.


Nos,a pajin kevésnek bionyult,este sütöttem még egy adagot,eközben a szakácsom elővette a maradék 10 deka lisztet,és kiöntötte agy nagy műanyag edénybe.Hagytam.Élvezettel gyúrogatta,aztán beleforgatott 1-2 hűtőmágnest-gondolom az lett a rántott hús:).Majd a lisztet előbb kézzel,később a műanyag kiszedővel kimeregette a dobozból a mellette lévő nagy dobozban lévő padlizsánokra.Az már nem tetszett annyira,de ő élvezte.
Aztán szomjas lett.Kérsz almalevet?Aajja,aajja.Ez meg az almát jelenti...Na pucoltam ezerrel,tettem a gyümölcscentrifugába.Mondom neki,csukd ba apa ajtaját,apa hadd aludjon.
Erre szakértőn közli:Apa takaj,nem fázik.Tehát nem kell becsukni az ajtót,apa nem fog fázni,mert betakarózik.Csak az zaj ellen nem jó:).
Amúgy ma estefelé abszolút karattyolós volt a hangulata,nem is aludt el,csak fél éjfél felé...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr191466820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása