HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Űrlényleves

2012.07.28. 09:51 Krilla

Mikor először ettem hagymalevest,nem ízlett különösebben,el is tartott 1 cirka évig,hogy itthon kipróbáljam.Több receptet átnéztem,míg leszűrtem hogy édesmindegy hogy csinálom.Nem csak hogy finom lett,de hidegen még finomabb.Fiamat először zöldborsóra emlékeztette.

Így készült:
-4 fej (magyar) vöröshagyma
-1 fej(bátyai:D) fokhagyma
-1 nagy csokor(saját,vegyszermentes:D:D)metélőhagyma

Nem nagon készültem neki,úgyis sokáig tart.Ahogy a 4 vöröshagymát megpucoltam és másfelet felaprítottam,már ment is a olajba párolódni.Folyamatosan adtam hozzá a többi vöröshagymát,majd amíg elvolt,pucoltam a fokhagymát és szeleteltem.Mikor ez is mind belekerült,akkor következett a metélőhagyma,mondjuk elég nagyra vágtam,kábé centisekre,nem sokkal kisebbekre.
 Elkavargattam még egy darabig,sóztam,majd felöntöttem vízzel.Nem nagyon bíztam benne,mert ilyesmiket alaplével,maradék húsleveslével,zöldségleveslével szokás készíteni,így került bele egy kis VegaMix is,kurkuma és borsikafű.Gyerkőc türelmetlensége folytán belekerült a botmixer és további 5 perc főzés után már eszegette is,így hamrosan el is zártam(úgy átlag fél óra főzés lenne kívánatos forrás után).

Végül meggondoltam magam és mégsem tettem bele Sinlacot.(merthogy elvileg tejszínes leves lenne)
 Ettük hidegen,melegen,főzöm máskor is.
Ja,mivel eléggé zöld lett,elneveztük Űrlénylevesnek

Szólj hozzá!

Címkék: leves főzés hagyma Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr934683149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása