HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Gyereknapok

2012.06.02. 08:03 Krilla

Először volt az óvodai,az nem annyira jól indult lelkileg,konkrétan meg tudtam volna tépni az óvónőt,mikor azzal jött,hogy hetekkel előbb szóltak és a gyerek érdekeit is kéne néznem,több időt kéne vele tölteni.Hát mi a facomat csináljak,ha nem kapok szabit?Mondjak fel a gyereknap miatt?

 

Örülök,hogy van munkám,állásom.Kilépőt kaptam,elmentem.Igaz 9 után értem oda,nem fél 9-re,viszont fél 2-ig maradtam.Ja igen,előző nap mondták,hogy vigyem már el a gyereket délután,mert ő lenne az egyetlen a csoportból,aki benn alvós.(nabaszod,nem azért kapják a fizetést,hogy biztosítsák az óvodai ellátást a szülő munkaidejében?Ha 1 gyerek van,akkor egyre?)Szóval nagy mázli,hogy van 1 db barátnőm,aki el tudta vállalni hogy elviszi az uszodából,azért is maradtam fél 2-ig,hogy őt megvárjam,ne maradjon gyerkőke egyedül a maradék gyerekkel.Ő is vitte reggel oviba.
 Ha nem nézném a gyerek érdekeit,akkor lehet,hogy nem vágtam volna ki fél 6-kor az ágyból és bumliztattam volna át a városon,hogy más vigye oviba,hanem hagytam volna fél 7-ig aludni és dolgoztam volna úgy,mint máskor,nem?
 Merthogy addig nem azt mondtam,hogy nem jövök szabadságra.Hogyne,de beteg lett a kolléganőm és nálunk 1 ember nem dolgozhat 3 helyett.
 1 órakor telefonáltak rám,hogy nem kell visszamennem tényleg(mikor kifelé mentem a kapun,akkor is mondták,de akkor már úgy készültem,hogy benn maradt ezmegaz,ebéd is volt rendelve,és ugye a munka is megvárt s így túlóráznom sem kellett ez miatt a kilépő miatt)de mondtam délelőtt is,hogy én már nem kavarok,meg telefonálgatok összevissza.

Maga az uszodai gyereknap jó volt,bár a gyerekmedencében nem voltunk túl sokat,az úszómedencébe meg a lábam ujját se tudtam beletenni.
 Örvendetes változás tavalyhoz képest,hogy egyetlen gyermekem nem a lábmosóban hason fekvést tartotta a legjobb szórakozásnak.Igaz,nőtt sokat,a kismedence tavaly a szájáig ért,igén a mellkasáig,mégse érezte magát biztonságban.Mire eljött volna az a rész,hogy vigyorogva ide-ode sétálgat a medencében,sok gyerek jött be,akik lubickoltak,fröcsköltek,és ekkor már kifejezetten nem volt neki jó a buli,átmentünk a gyógyvizes medencébe.
 Itt találtunk egy,a medencéből a lábmosóba átívelő kb.másfél méteres slagdarabot,remek játéknak bizonyult.Felváltva fújtuk,így pezsgőfürdőztünk,vagy szökőkutaztunk.
 Jó fél óra múlva átmentünk volna a gyerekmedencébe-fiacska a kettő közti átjáróba pisilt,nagyon égtem,de mikor szólt,hogy kell,már az udvarra kilépni sem volt ideje.Nem találtam úszómestert,így a pénztárosnak szóltam,miután egy apukára sikerült bízni a gyerkőt(jó volt abban a pár percben,meg amúgy is).Mire visszaértem,szóltak,hogy ne menjünk a kicsibe,mert belehánytak,így maradt megint a dédifürdő.
 Közben kukkoltuk,hogy takarítják a kismedencét:először valami fertőtlenítőt nyomtak bele az alsó lyukakon keresztül,vagy jódos volt,vagy olyasmi színű.Aztán jött egy ember valami 8 méter hosszú nyelű vízi porszívóval,gyakorlatozott vele vagy 3/4 órát.
 Ezek után ettünk,s mire visszaértünk,megint csak a dédikhez kellett menni,mert a nagycsoportosok úszóbemutatót tartottak.
 Jó vlt azért,remélem jövőre tudk maradni.Az úszás vágy marad,mert drága,na meg gyerekkel megyek mindenhová,de nem lenne aki vigyáz rá.Jaja,itt van a Duna meg Szelid.Szelidre bringával nem szívesen mennék(és ott is ki vigyázna a gyerkőre,ha ketten megyünk?),a Dunában nem szeretnék úszni,csak állóvízben.Oda viszont párszor tuti kitekerünk.

Gyermeknep-2,szombaton a Fő utcán.
A sétálóutcában volt,a pünkösdisták tartották,sok programmal,ingyenesen.Arcfestésre nem sikerült a gyerkőcnek sorba kerülni,de az ugrálóvárban tudott Gregmen több menetet ugrálni.Én virágot csináltam(kálát)drótból és harisnyából,meg pár csomózott karkötőt(mondjuk gombbal záródnak,az még mindegyikről hiányzik)és 2 szalvétatechnikás üveget-ezt sajnos idő hiányában hümmhümmösre.Az első bébiételes üveg,spárgával körbetekerve,arra több katicás képet ragasztottam,a kubus üvegre 2 egeret és egy "Nagy macska mágust" szerettem volna,de csak 1 egeret találtam,na meg hígabb ragasztót használtam,madzag se volt alatta és kapkodtam is,mert már pakoltak össze.Tehát az első macskát le kellett szedni,annyira belenyúltam.Az egérkébe is beleszakadt picit a végén.
 Ja és minden gyerek kedvence,lufi is volt(Fantié is,de azt mi nem vettünk).Sajnos a rózsaszín kard kidurrant,ekkor készíttettünk egy kék kardot,meg egy csuklón viselhető lila teknőst.Míg kézimunkáztam,a kard egyik része kidurrant leeresztett,de találtunk gazdátlan kardot és kutyát,mivel 8-ig sem került elő a gazdája,azokat hoztuk haza.
 Mellesleg 8-kor a gyerek sem került elő,pedig a népi játszóteret is szedték már össze.Némi tanácstalan nézelődés után szóltam az ismerősöknek,hogy ha felbukkan el ne engedjék,én megnézem a szökőkutaknál a színház mögött.Bingó,ott volt,eléggé vizesen már.
 Indultunk a barátnőmékhez,mert valami még náluk volt-együtt mentünk ugyanis csak ők picit hamarabb elmentek.Na de mikor jött a hír,hogy elveszett a Gergő,a martin közölte anyukájával:
-Jaj,anyukám,elveszett a Gergő?Menjünk máris megkeresni!
És nekilátott öltözködni.Édes kissrác,megható hogy ő is így aggódott a kis barátjáért.

Szólj hozzá!

Címkék: lufi uszoda gyereknap

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr814560623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása