HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szív

2012.05.11. 17:26 Krilla

Nem,nem főnév,meg szerelem meg szépség,Krilla szív továbbra is.Azt már ha jól emlékszem írtam,hogy hétfőn beázott a mobilom,meg túráztam a városban ezügyben.Kedden eltűnt a gyerek viszonylag új melegítőnadrágja az óvodából,azóta sem került elő.Délután szülői,onnan már leginkább első felnin jöttem haza,

 

a zattyolósabb úton inkább toltam,nehogy szétkúrjam eldeformájam a felnit,még ha dupla is,bár ha azt nézem,hadd kételkedjem hogy attól már mindjárt erős is.Tudom hogy gáz így jönni,de haza kellett jönnöm és már elmúlt fél 7.
 Szerdán valahogy nem történt semmi,még lett is annyi szerencsém,hogy az előttem fizetőnek nem volt Supershop kártyája,és megkaphattam a pontjait. (meg volt féláras profiterol latte,ehhemmmm-bekajáltam,néha nekem is vegyünk már valamit.Apa is kapott belőle,napi jócselekedet letudva)

Tegnap vajon mi is történt,ki találja ki?
Durrdefekt(ezzel a bringával 3 év alatt a 3.legalább).Na és mikor?Hát igen,úgy kb.fél 7-kor.Cseppet káromkodtam fennhangon,miközben toltam haza a lurkót a fodrásztól,bal kezemben egy kisebb kazal lestyánnal.
 Apa túlteljesített,persze pénz meg nem lenne rossz neki,ha kifizetném az 5700 Ft nagyját,amit anyagban a bringára költött hirtelen.(sztender,külső,belső,fékkar,bovden külső,bovden belső meg valami bovdenvégek-és a lánc még nyikorog,azt át kéne kenni/fújni)

Az agyam tényleg eldobom.Vesz az ember egy biciklit,inkább Schwinn Csepelt,mint Pannóniát,mert az nagyobb név,meg a Csepel mindig jó volt.Ja,a váz az jó,amúgy meg kábé a vételárat már ráköltöttük azóta újra.
 És hát...az eredeti gumiköpeny levált egy nagy darabon a futófelületen és gondolom jött át rajta a belső,azért durrantunk.Nem olyan rég lett a hátsó is cserélve,de már az is látszik,hogy legkésőbb nyár végére szét fog mállani.Méghogy a gumi nem bomlik...?

Szíváshoz tartozik,hogy nagy mámoromban az első fizetésből vettem egy normális,minőségi(mint hittem,mert jó emlékeim voltak) cipőt,de bármennyire Rieker,repedezik az orra,holott a 6 hétből kb.2 és felet hordtam,ami kicsit kevés 16ezer Ft-ért,különösen az én fizetésemből.Bár a repedések közelről látszanak csak még.
 Kell mondani,hogy ismételt kérésre sem kaptam anno blokkot?És másnap sem,mikor mégis visszacseréltettem a kisebbre és akkor is említettem,hogy nem kaptam nyugtát.
 Na kíváncsi leszek,most ha pár hét múlva visszaviszem(vagy már jövő héten?),mit fognak a problémával kezdeni.
Hja,és ha szívok:ismerős hozott a hentestől darált csirkehúst,elvileg 1 kilót,a gyakorlatban 90 dekát.Na érdekes lenne megtudni,a hentes b...ottát,vagy ő vett ki belőle kicsit.

A nap pozitív hozadéka,hogy barátnőm vitt dolgozni(és gyerkőt oviba)és hazafelé is értem jött,meg elvitt a Tetykóba,és juhéééé,jutott ákcijjós csirkehús,utolsó előtti kérője lehettem,mert úgy 5 comb maradt utánam(8 kilót vettem,de nagyja megy a fagyasztóba,na meg ugye csak a gyereknek kettesével-hármasával párolom 2 naponta,mi szinte nem is esszük) és volt még akciós Vileda vödör is,bár mintha picit más lenne az anyaga,mint amit köbö 8 éve kaptunk a munkahelyemen.Azért remélem nem sokkal törősebb.Az anyagdolgot megtapizom hétfőn,a régiekből van még pár amit nem használnak jelenleg.
 

Szólj hozzá!

Címkék: bicikli baj cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr714502789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása