HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Nyaralás projekt 2012.-1.kör

2012.04.25. 16:37 Krilla

Megkapuk a szép levelet,béfizetem a tízezret és juhééé,mehetünk nyaralni 40ezerért.Így lenne szép.Na nem úgy,ahogy azt Móricka elképzeli,hanem e-utalvány,egy összegben.Így is még elmenne.Nade csak drága,pöpec üdülők vannak.
Eddig írtam úgy 5 helyre,sírni volna kedvem,de mondjuk előtte még megvárom a válaszokat.

 

Nyilván én vagyok a hülye,hogy sokat akarok kapni a pénzemért,de szerintem bármely kisgyerekes egyetértene velem,hogy 2-3 napért nem nagyon érdemes átutazni az országot.
 Merthogy lehet hideg-meleg,eső,szél,tehát azért nem árt a réteges ruha.Meg a váltás.És a játékokat,könyvet,gyógyszert,törölközőket,naptejet,úszógumit meg minden kutyafaszát egyebet ugyanúgy vinni kell 3 napra is,mint 1-2 hétre.
 Namár ugye kisgyerekkel,kazal cuccal(gyereket néha háton cipelve,amúgy bőröndöm sincs,legalábbis kitört a kereke is,nem csak úgy simán lyukas),tömegközlekedve se szélben,se kánikulában nem nagy élmény a fél napos utazás,esetleg állva(lásd:Hévíz-Kecskemét autóbuszjárat,amire Siófokon szálltunk fel egyszer),arról nem beszélve,hogy a hosszújáratos busz tud ám sokat késni is,és akkor nekem ott kell állnom gyerekestől a tűző napon is és csak várni(pl.Solton nincs tető,szerintem van más ilyen még az országban).

A közlekedés-odajutás se kevés pénz,ott is kell költeni.Ok,hogy tízezerért 40,de ha 2 napra elég csak és még többtízezer is elmenne mellé(szerencse,hogy utazási kedvezmény van,ill.remélem lesz folyamatsan),hát nekem tuti nem éri meg.

Na és akkor első blikkre nincs 30 hely,ahová lehetne menni az utalvánnyal.Nade igen kevés leírás van.Árak sehol,vagy az,hogy ha nem bográcsozni akarok vagy konferenciát tartani,csak a gyerekem diétás kajáit megfőzni,akkor van-e bármi esélyem.Merthogy 2 éve pl. a siófoki Fogas vendéglőben is kib...tak velünk,de a helytelenül készített és visszaküldött krumplit kiszámlázták,600 Ft-ért,sőt odaállt mellénk valami faszi,gondolom a konyhafőnök,hogy megesszük-e végre.Nem mertem a halról a vélhetően ízfokozós, a gyerekemnek meg tilos fűszerkeveréket se letörölgetni,pedig rendelés előtt vagy 10 percig póbáltam megértetni a pincérrel,hogy CSAK SÓT rakhatnak az ételre.És egyedüli vendégek voltunk,nem nagyon keverhette el,max. az agyában.
 Írtam,válaszoltak, a humánjövő oldalon tudok árakat is kérni.Mentem oda,hát ott már leginkább csak klubhotelek vannak,tizenegykét darab.
Csakis 2-3-4csillagos dolgok.
 Holott nekem elég volna 1-2 ágy,mosdó,közös wc,közös fürdő,csak főzni lehessen(I love Millennium panzió,Balatonszabadi,olyan jó retrós,villanytűzhelyes konyhája volt,töredezett metlakis terasza.2 éve 3900 volt a franciaágyas,zuhanyzós szoba/nap+idegenforgalmi adó.Ismerem és szeretem a környéket-de ha egyszer náluk nem lehet az Erzsébettel fizetni....A kormányzati nyaralóban pl.lehetne,az is ott van az oldalon,ha valaki annyira igényes)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr334473094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása