HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Sali

2012.04.16. 17:33 Krilla

Valahgy most az jött,hogy egyek több zőőőődet,vagy mittomén,egészségeset,de mondjuk ez se igaz így.
Mert hát a salátafélék elvileg egészségesek,csak a fene tudja,mennyi vegyszer van bennük ugye,főleg így szezon előtt.

Kezdetnek vettem féláras lejárós Eisberg salátakeveréket(így elsőre tuti nem adtam volna 350-400 Ft-ot 2-3 marék salátáért,hiába van benne több féle) ,meg jópézér' kígyóubit(189 volt az az egy darab,miközben zapa vett 109-ért a Lidiben,ez már durva különbség)és 5 paradicsomot(699/kg,fél kiló volt) .Volt itthon valódi bükkfafüstös tofu(Dm-ből,lejárós,irrtó akciós,gondoltam annyiért kipróbálom) és mozzarella-ezt végül nem daraboltam bele.

Szóval a mai sali úgy néz ki(és a holnapi reggelim),hogy Eisberg Fitness keverék,kígyóubi-és paradicsomkockák,só,almaecet,hidegen sajtolt dióolaj,tofu.A holnapira került ebédhez kapott tartár és vagy 2 marék lenmag.
 Szóval egyrészt nem tudom mennyi vegyszer van benne,másrészt a lenmag gondolom eléggé kalóriadús,a tartárról nem is beszélve ugye.Innen nézve nem is egészséges feltétlenül,nem is diétás,még csak nem is paleos.Arra kéne magam rávennem valami lelkihipnós vezércsellel.

Amúgy nem ez az első,ma sajtos zöldborsósalátát ettem,meg tegnap este(végképp nem paleo,sőt ugye fúj fel,de nagyon szeretem).
Az eredeti recept szerint a főtt/párolt borsót joghurt,mustár,fokhagyma s kakukkfű keverékébe forgatom,sózás után persze.Kéne bele Sport vagy Hóvirág sajt.Sportot még sose láttam,Hóvirágot sok éve már vettem bele.Most a fokhagyma simán lemaradt,mert nem jutott eszembe,beleszóródott viszont helyette legalább 1 púpos evőkanálnyi szárított medvehagyma(Szegeden lőttem,a Sas gyógynövényházban) és sajtként Mozzarella szerepelt.Ja igen,erre hivatalosan is jár lenmag,én régen magánszorgalomból pirított szezámmagot is szórtam rá,tegnap inkább amarántot.

És a munkahelyi étkezdében múlt héten rendeltem görögsalátát(az lesz a következő,a 2 Eisberg elfogyta után,szerintem ma összedobom valamivel a másikat is,legalább olajjal meg ecettel)így most az is tervben van,mondjuk csütörtök du-péntekre.Szerdán valami tartáros jégsaláta lesz csirkecombbal,hogy tanuljak valami újat is(a saláták plusz menük,hetente 1-2 alkalommal van C menü;rá kell fizetni még 125 Ft-ot)Tervben még joghurtos krumplisaláta van lilahagymával és almával mondjuk(ja-ja,akciós Bakony joghurtom is van)

Szólj hozzá!

Címkék: saláta evés főzés

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr114455013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása