HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Nem leszek milliomos

2012.03.28. 06:09 Krilla

Azt szoktam volt mondogatni a hosszú gyes idején,hogy ha egyszer megint dolgozni fogok,az első 2 fizetésemből milliomos leszek-akkor is,ha csak minimálbéres 4 órás melóm lesz(azaz fél minimálbér).Jelentem,már ez sem jöhet össze,pediglen 6 órában dolgozok.

 

Az első hónap megvolt meg az első fizetés,viszont most majd 8 napra fogok fizetést kapni Szeged miatt,ami azért nem lesz olyan feltűnően sok.Illetve maximum 8 napra.
 Meg aztán a kajajegy is megszűnt,a múlt havit most osztják,akkor most az egyszer még elvileg én is kapok,az is valami.
 Tegnap meg homokot dobtak fiacska szemébe 2 alkalommal is és a játszótéri sírástól eltekintve este 9-kor kezdett rettentően sírni,hogy fáj,fáj,fááááj a szemecském.Nem tudom kinyitni,nem tudom becsukni,nem tudok aludni.
 Dagadt is volt.Nem láttam benne semmit,próbáltam vattából vizet csavargatni bele,talán 2 szemcse ha kijött valahonnan,remélem az volt az összes és nem kell ma meg a fél napot a szemészeten tölteni.(akkor már 8 napi bér se lesz)
 Én meg kicsit féllábú vagyok,ugyanis ismerősnél ugráltam jó széles trambulinon,de egyszercsak megroppant valami a bal térdhajlatom bal oldalán hátul.Ezek után még persze ugráltam valamennyit és lelkesen kipróbáltam összesen vagy 10 percig a profi taposógépüket,meg ugye hazabringáztunk.Éjjel éreztem hogy valami nagyon nem jó,nappal még enyhébben,most meg reggel egyszerűen nem tudtam lábra állni.Nemhogy bicegek,de támaszkodni se igen tudok rá.Hurrá,de jó:(.Fáslival elbicegek úgy-ahogy,de mondjuk be is kell bringáznom,meg dolgoznom,satöbbi.

Krokettet terveztem mára a tegnapi maradék krumpliból,de mondjuk a krumplit tegnap vízzel törtem,a rizsliszt ilyen célokra egyszeűen szar,ha tojást is tennék bele az kábé rögtön kudarc,mert még több rizsliszt kellene bele.
Keményítőm meg nincs.Megyek és kiderítem,életképes-e az ötlet.(zab ugye kizárva,ami összefoghatná és egyelőre a lenmagpor is felejtős)

Na jól indul a napom,abszolút.

Szólj hozzá!

Címkék: munka pénz főzés baj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr694344997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása