HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Megjöttünk...

2012.03.22. 19:05 Krilla

...csak elég időm nincsen idekeveredni.3 hétig élveztük a szegedi gyermekklinika vendégszeretetét és rácsos gyerekágyát-igen,ketten együtt,3 hétig:D.Az első 2 nap után egész jól megszoktam,hogyan tuok fordulás közben lábat nyújtóztatni pl;a lábam is csak egyszer görcsölt be.Aktívan rész vett fiacska a sürgősségi épület leendő új szárnyának építésében-egy hatalmas markolóval,amit Zsolttal együtt vezetett pár métert,előtte markoltak 2 nagy kanál sóderes-homokos földet.Másnap egy böhömnagy kamion elszállította a gépet,ekkor dudálhatott a vezetőfülkében-melynek alja kb.a fejtetőm magasságában volt.
A Mosolygó Kórház Alapítvány lelkes aktivistái is segítették az idő múlását.Az ismételt nulldiétát leszámítva 1 darab vérvétel volt,mint abszolút rossz.
 Ezt hősiesen tűrte,meg nem mozdult közben,sírni is csak akkor kezdett,mikor beszaladt a karjába a tű.
 Anyának is volt vérvétele.Illetve először véradásra sikerült menni,majd sikeresen feliratkoztam őssejtdonornak is.Mondjuk azt még mindig nem tudom,riasztás esetén a beszedendő gyógyszereket ki adja és fizeti,ill.lehet-e negatív hatásuk-merthogy állítólag nincs,de lehet ez is olyan maszatolás,mint a védőoltások körüli dolgok.Amit még szintén nem kérdeztem,de érdekel,hogy hogy jutnék riasztás esetén a kellő helyre-Volánbusszal,betegszállítóval,s ha magamnak kell mennem,akkor az útiköltséget ugye állja a tb vagy az állam?Mert a kórházban gondolom már csak-csak adnának enni,ha sokáig kell benn lennem(értsd 4 órán túl pl).Majd keresek valami címet,ahol lehet érdeklődni.

Sikerült BurgerKingben enni mikorméretű hamburgert enni,de kipróbáltam lenn az Xbox Kinectet-jelzem a bowling igenis jbbra húz,vagy súly nélkül marha nehéz célozni.
 Kipróbáltam a Troja ételbár Troja tortilláját meg a Humuszát is,fiacska kapott sült krumplit naturice-külö dicséret,hogy nem sózták el,épp jó volt,szemben a BurgerKingessel,ami számomra is szinte ehetetlenül sós volt.
 Vettünk számos leárazott könyvet,pár lufit és egy golyóstáblát a játékboltban,nagyobb kiszerelésű homeopátiás szereket,végre-végre feketeribizlis rooibos teát,egy sereg ragasztót,filctollat(utóbbit röhejes áron,előbb 39 Ft volt a 6-os csomag,majd 19,így párat vettünk a kórházi játszószobának is,meg az alapítványnak-nekik ragasztót is-meg elosztogatni).Ismerősöknek kis bögréket ajándékba,pár zoknit,kényszerből a kecskeszakállamhoz szemöldökcsipeszt,na meg gyerekfogkrémet,mert azt nem vittünk.Persze a kávé is elfogyott,még 2 csomagra be kellett neveznem.
 És mivel úgy terveztem,hogy az első 2 fizetésemből úgy fogok élni,mint egy milliomos,rengeteg sajtot ettem(belefutottam Karaván akcióba is)na meg csokit.Fő kajám a gyerek maradéka volt,napi 3x kapott rizst,krumplit,csirkét és almát-ebből az alma fogyott stabilan,kevés is volt,hús napi 1-2x,rizs csak eleinte.Szóval jó sok sajtos-tejfölös rizst ettem,néha hússal.Igazán gusztustalan az itthonról vitt lencsefőzelékkonzerv volt,annyira híg volt,hogy abba is borítottam egy jó adag rizst,meg hogy húsosabb legyen,aprítottam bele csirkemaradékot.Az íze jobb volt,mint a kinézete.

Szinte minden nap kimehettünk,rendőrt is csak egyszer kellett hívni,mikor a gyerek elszelelt addig,míg pár dolgot még betettem a szatyorba.Az az érdekes,hogy balról állt,megnyomta a zöld gombot a bankkártyás fizetéshez,és úgy megkerült azon a kis helyen,hogy nem vettem észre.Érdekes módon senkinek nem tűnt fel,hogy fut egy kiskrapek piros-kék sapkában-gondlom vihogva-és senki nem szól rá,nem fut utána.Nos,az történt,hogy a Nagyáruház Coop kijáratától bevette 2x a jobb kanyart és a Rendelőintézetek felőli hosszú kerekesszékes feljáró bújkált.Én kerestem több helyen,elsőként a szembeni Rossmannban,vissza a Coopba,javasolták az ottani csomagmegőrző szekrényeket,de nem fért volna bele.Majd az árkádsoron végigkérdeztem csomó embert.Még a könyvesbolt után is kinéztem,csak ugye a rokkantfeljáróra ne láttam le,és épp ott nem kiabáltam.Visszamentem,ismét embereket kérdezgettem,egyre idegesebben.A szökőkutas térnél csak nekiálltam teli tüdőből ordítani,hogy nem látott-e valaki egy kb.ekkora gyereket farmernadrágban,sötét télikabátban,piros-kék sapkában-néztek furán,más nem történt.Ekkor még elhúztam az áruházi mozgólépcső felé,de ott sem volt.Mivel kb.10 perc eltelt,mégis kénytelen voltam telefonálni.Mire végigzongoráztuk egyáltalán hol vagyok,melyik játszótérre indulok megnézni átment-e,gyerek neve,kora,szeme,haja,ruhája aprólékosan,hol tűnt el,merre kerestem,én hogy nézek ki,milyen ruhában vagyok,totál kész lettem,telefonálás közben is rohangáltam,mint a töketlen kutya és mivel még egyszer át akartam nézni a jászótérre(ekkor indult a kocsi) 1 percen belül meglett a kis csibész,lelkesen rohant,hogy milyen jól elbújt.Mögötte 2 fiatal lány,akik épp a rendőrségre akartak telefonálni,hogy találtak egy elveszett kisgyereket.Ő meg csak elbújt,miután kiüvöltöztem magam meg elmagyaráztam miért voltam olyan ideges és miért nem lehet ilyet csinálni és most nem megyünk a játszótérre az a bünti,vissza is értünk a kórházba,ahol a következő volt összvissz a hozzászólása:-Anya,de miért nem jöttél hamarabb?Olyan sokáig vártalak,hogy elbújtam...

Majd még valszeg írok erről a 3 hétről,de örülök,hogy eddig is eljutottam végre-a lakás,nem kell ugye mondani?Totálisan a feje tetején.Sőőőőőt.

Szólj hozzá!

Címkék: kórház szeged rendőr diéta baj vérvétel

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr804333556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása