HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A teletökű esetek napja

2012.02.24. 19:51 Krilla

 Ma tele volt a tököm magammal,meg mindennel.
 Összejött...Kezdeném a tegnappal,mikor is kiderült,hogy gyerkőcke adókártyája véletlenül sincs az enyém mellett,és a régi adószámos értesítő levele sincs ott,ahol gondoltam.És hiába is kerestem.Volt 2007-es gázártámogatós levél,OTTO áruházba regisztrálós(na,hány éves?),mindenféle banki,biztosítási és gázos meg Démászos dolgok kerültek elő,csak ezek nem.Pediglen az adószám SOS kellene.

Tehát tegnap este a Nav honlapjáról rengeteg telefonszámot kiírtam. Természetesen itthon maradt a papír.a 1818 jutott csak eszembe,ami-mint kiderült,valami kormányhivatali nemtommi,de a szimpatikus,kellemes hangú fiatalember továbbkapcsolt.És összesen úgy 5 perc 10 mp-nél megtudtam:csak személyesen lehet intézni.
Embörrel kicsit összekaptam,de elment,majd tudatta a választ:gyermek születési anyakvi kivonata,lakcímkártyája KÖLL.
 Nabassz,most kérjek kilépőt és másfél km haza,ugyanannyi kb.a hivatalhoz,meg párszáz méter a melóhelyre vissza...?Lapultam,mint szar a gazban,azt se tudom,hol az akvi.Mintha egyszer nem kaptam volna vissza anyámtól,én nem találok sose ilyen hivatalos szarokat,nekem minden 3 példányban kéne:o.
 Gyerekkel amúgy késve indultunk,de sikerült a kajáját az oviban hagyni(tegnap nem,a munkahelyi konyhán vettem észre,hogy nálam maradt a tízóraija,uzsonnája).
 Melóhelyen amúgy minden eléggé OK volt,az adós dolgok végső kiderüléséig veri hepi,ének,fütty,töretlen jókedv.

Munka után édes a zuhanyzás,ha kevés is a meleg víz.Littli smink,irány a konyha,még vittem le vegyszert hétfőre és ilyesmik.Kolléganő meg ment volna a busszal haza,de volt még 2 ebédelő.Maradtam persze,szívesen.Amúgy mindent elvégzett.
Ebédelők végeztek,addigra felvettem a fehér köpenyt,őszintén mosolyogva kívántam egészségükre,majd elmostam azt a pár tálcát,tányért,evőeszközt,ittam még egy pohár vizet,és akkor megint minden elromlott.
 A portán kapcsoltam,hogy nincs nálam a kazánház kulcsa talán.Félig visszamentem a konyháig,mikor is megtaláltam a kulcsot a melegítőfelsőm zsebében-fogalmam nincs,miért épp oda tettem.
 Blokkoltam,betettem a kulcsokat a dobozukba,lepecsételtem,beírtam.15.25 kb.
Kilőttem a bringán,mert basszus,15.40-kor masszázs az Sztk-ban.Odaértem,bekopogtam,mert ugye hirtelen nem tudtam,az órám épp siet,vagy késik.
Nem késtem.
Nekilát a hölgy,kérdezi:direkt csak egyik fülbevalóm tettem be,vagy elhagytam.
 Miiii?Eeeeezt?Neeeee!
De.
Kegyetlen az élet.Áron alul 800+pk volt anno,a Meskán csinálta valaki,süthető gyurmából,Oreo keksz rózsaszínes töltelékkel.Nafasza...Tegnap elhagytam a szilikon baszt,amit azért vettem,hgy a fülbevalókat ne hagyjam el,megjegyzem,úgy 4 nap volt a fülemben,ennyit és a szilikon pöcök(40 Ft/pár amúgy).
 Tehát kezelés után azon az útvonalon irány vissza,egészen a munkahelyi biciklitárolóig(megint vagy 2 km potya,közben a portásnak telefonáltam,ha véletlenül az udvaron lenne elhagyva ne dobják ki),majd onnan félútig vissza az egyik kínaiba papucsot venni.Tavaly sportcipőben mentem zuhanyozni Szegeden.Nem elég,hogy a szülőzuhanyozó a lépcsőházban van,öltözésnél csak egy fehér nylonfüggöny takar,idén legalább papucsom legyen.
 Na a vásárlás annyira jól sikerült,hogy vettem 3 felsőt is(egyik ugyan hasban kissé domború,én nem láttam annyira gáznak végül,mint férj,pedig többször is megnéztem több tükörből is.De klassz nagy kivágása van amúgy.
 Hazarongyoltam,közben már szidtam magam,milyen hülye vagyok,még vettem is ebédet,erre félig éhenhalva érek haza,cígelve a kaját...Megettem a második felét,legyűrtem rohamtempóban egy fél sajtos kiflit,mikor is beugrott:basszus,a gyógyszertár!Na gyorsan bedobtam a kifli másik felét is,közben kiderítettem:nem,ilyen nincs,ekkora marha nem lehetek-de persze dehogynem:s-a recepteket nem találom.
Pedig benne voltak a táskámban reggel.Nyilván melóhelyen kivettem,letettem a padra,aztán faszán ott maradt.
 Ok,megyek,egy Calcimuscot kérek hitelbe,vagy kifizetem,majd visszaadják a pénzt legfeljebb,ha viszem a receptet.
 Már indulnék,de érzem még a patikáról még valaminek be kéne ugrani.
 És beugrott:a perec,basszus!
A patika melletti pékségi boltban pont mára rakattam el 4 perecet,debeszarok,mindjárt 6 óra,épp addig van nyitva.Tehát még a dinamót se kapcsoltam be,tűztem,mint egy kamikázé,örültem,hogy sötét van,szürkületben ilyen tempónál az lett volna,hogy gyorsabban megyek,mint látok.
 A 2.sarok után beugrott:nem hoztam kulcsot.Neeeeem,ez nem lehet.Le ne zárjam a bringát,mert jöhetek haza gyalog.Ugyanis lezárni csak akkor lehet,ha nincs benne kulcs,vagy kihúzós állásban van.
 Berohantam,épp csomagoltak,megvoltak a perecek,még több is lett volna,meg hossszú kifli is akár.Bezzeg tegnap az orrunk elől vitték az utolsó pereceket és kifliket...
 Átmentem a gyógyszertárba,előadtam,hogy sajnos nincs receptem,megvettem a Calcimuscot és úgy éreztem,annyira megnyomtam az adrenalinszintem,hogy bűn lenne hazamenni,biciklizek egy kicsit.

Na ebből a kicsi biciklizésből az lett,hogy nagyjából megkerültem a várost,de mint akit űznek.Fel a Kossuthon(persze már világítással),át a Nagytemplom mögött,ezerrel ki Foktő felé,de fasza,hogy van ennyi bringaút!Aztán a nemtommilyen úton,ahonnan a zöldségutcák nyílnak,meg a Két Gólya Fogadó van(azt bezzeg tudom,hogy a Veres Péter és az Erdei Ferenc van párhuzamosan) ki a meszesi útig(megfordult a fejemben,mi lenne,ha Meszes felé is tűznék egy kicsit,de idő híján elvetettem az ötletet),a Vigadónál balra-itt már erősen tüzelt a kabát,de csak nyomtam.Úgyis kardiozni kéne,most megkergettem a vérnymásom.
 A Széchenyin akartam jönni,de piros lett volna,hát a tököm,én nem várok,gyí jobbra a buszmegnél,ki az útra,mert nem lehet épp átmenni és pár méter után a bringaútra,végig a Miskei úton.A honvédség előtt ki a műútra(portásnak integettem,gondolom hülyén nézett) a Szőlők közéig,ott az utca közepéig pihenősebb tempóban,de egyszer csak azt vettem észre,hogy már megint hajtok.
Itthon aztán g a zuhany alá-nem lenne teljes a napom,ha nem romlott volna el,épp a kezemben esett szét(már megint nálam...),tehát forróvizes fürdés lett a langyos-hideg zuhanyból.
Még a kabát ujja is tök izzadt,nemhogy a póló,melegítő.A fejem égett már félútnál is(naja,sapka és kendő sem volt rajtam,mégis kezdett a fejem izzadni,tök érdekes volt,mert a bal fülem meg picit fázott.
 Betyárjól esett!
Az azért kérdés,mikor lesz ilyenre alkalmam megint.Mikor tinikoromban úsztuk az 1000 métereket edzésen,akkor volt ilyen fasza érzés utána,enni se tudtam sose,max.egy almát edzés után,most is csak a víz ment le.
 De mondjuk ehhez az is kellett,hogy felcsesszem magam.

Szólj hozzá!

Címkék: sport baj negatív

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr1004193779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása