HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Első munkanap

2012.02.07. 06:18 Krilla

 Ez az,amiről most nem írok.Amúgy tök hülyeség,hogy valaki munkanélküli.Munkahelynélküli esetleg.Bármekkora kupi van itthon,minden reggel oviba menés előtt ilyesmik történnek,lehetőleg 1 óra alatt:

Felkelni,gyereket felkelteni,néha a keltegetés is bő negyed óra,tegnap pl.nem is reggelizett a dedecske....Folyton kajákat pakolni,címkézni,megírni(ebédet is vinni kell,bár ingyen járna de nem adják),nem itt hagyni,ha lehet szellőztetni,feltörölni a szobáját,néha még zöldséget párolok,legyen elég főtt kajája,ugyanis általában egyfélét visz:vagy sűrű leves,vagy második.Ma vitt volna almás kuglófot,de nem sült meg rendesen,örül a kutya.Nem ragadt már a közepe és szerintem már kellően égett szaga volt,ezért kivettem.Ez a hülye karob nem jól jelzi,mikor kész egy süti...
 Homeós vackokat beadni,vitaminlöttyöt megitatni.Probiotikumot,Calcimuscot valamiben elkeverni,lehetőleg megitatni.Ha trüsszög félmellkasig lóg a taknya-ezt letörölni.Pisilni kell.-menjek villanyt kapcsolni,lehúzni/leönteni a wc-t.Kakilni kell ugyanez seggtörléssel szárazzal,valami nedvessel majd megint szárazzal.
 Öltöztetni,de közben kenni az ekcémáját.Ja igen,valamit egyen is...Miközben én is elkészülnék,beszalad és felkapcsolja a gyerekszobában az állólámpát,lehetőleg mindkét lámpáját,bekapcsolja a rádiót,a másik szobában a tv-t,tehát mindkét szobában szaladgálok szinte az ablakig,mindent kikapcsolgatni.Öröm,ha a számítógépet nem kapcsolja ki.És akkor én még sehol se vagyok,a tyúkok meg néha 2 naponta kapnak enni....És ez csak a reggeli rutin.

A tegnapi estém meg valahogy így volt:még a semmitsecsinálásnál tartok.Minden nap nyalom a lamináltat,de attól még randa.Hétvégén egyik nap 4x töröltem fel,még jött róla kis kosz a száraz törlésnél-ami után szintén vízcseppes maradt még.Fogalmam nincs,mi a franccal kellene felmosni,hogy a gyereknek se legyen káros,meg szép is legyen.Sofix hosszú távon kilőve(majd ha lesz pénzem,de addig hátha akad valami méhviaszos vagy propoliszos házi recept),a formaldehides szar,amit a 100 Ft-os boltban láttam,az meg végképp szóba sem jöhet.
Lassan nincs tányérunk se(1-1),annyira sikerült a csetrest betermelni(amit nem értek,máskor evőeszköz szokott elfogyni hamarabb).Egyébként addig ülök ide,míg a kávét betermelem reggel,+10 perc mondjuk.És délután fél-3/4 óra,ha idejutok.
Még férj matatott az előbb a konyhában,ilyenkor nem férnénk el egymás mellett.A mosogatásra nincs időm,teát főzök majd,kaját pakolok és csak azért is megsütöm a lejárt-de semmi baja-debreceni kolbásszal a rántottát.El kéne rakni csomó ruhát,egy adagot behozni a teraszról,megint mosni.Ahhoz képest,hogy a gazda szeme növeli a jószágot,tegnap azt se néztem meg,kelnek-e a paprikapalánták.Elég ráérősek,még 17-én vetettem őket.A paradicsm is gáz,olyan 40 magból 12 kelt ki,másodleveleket hoznak lassan,most talán még egy növöget ki,de vetek még.

Kisebb dobozokba is vetettem,egy műanyag aljjal,csak már nem tudom,hová mit.Elvileg a kocka alapúban lesz saláta,a kisebb téglában zeller és a magasabban padlizsán,de ki tudja már.Nem találtam alkoholos filcet és a vetési dátumot se írtam rá.
Érdekes lesz,ha már át kell őket ültetni( a paradicsomokat lassan kell,és őket úgy pakolgatni,hogy fényt kapjanak azért)és több hely kell nekik.Főleg,hogy paradicsomot és paprikát vetek még.Tegnap véleményütközés miatt egyedül pakoltam fel össz.6 láda(5 és fél)almát szánkóra,elhúztam a garázsbejáratig,aztán lecipelgettem és szívtam a fogam,mert olyan szépen el volt hányva a hó,mintha a betonon húztam volna a 2-2- láda almákat:gonosz:,akkor meg már nem esett.Ezek után férj mégis elpakolta őket,másképp ma nem tudna kiállni a kocsival.Bárhová mennék a pincénben,úgy kell átmászni-átesni valamin,előtte esetleg pakolni is,majd vissza.Az egyik ajtóban pl.a szobából felszedett régi hungarocellek vannak,előtte a jobb sorsra érdemes térdeplőszék.Én is jobb sorsra lettem volna érdemes,mikor megvettem.Tegnap sütöttem,ma megeszi a kutya.Ma megyünk a városba-remléhetőleg autóval,gyerek tegnap meg se lett szánkóztatva(mondjuk fél órát szántam csak rá,ő épp akkor számítózni akart.)Ma akkor sütök,ha férje pucol és reszel almát.Remélem,nem kell mindig ennyit aludnom.Egyszerűen le kell feküdnöm a deddel napok óta.Pedfig éjjel lehetne még dolgozni.
Na ezt elküldöm,kikapcsolok és húzok a konyhába,agyő!

Szólj hozzá!

Címkék: munka kert rutin

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr484074222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása