HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Színházasdi,lázasdi

2011.12.21. 12:28 Krilla

Jóóó lesz.Remélem.Meg azt is remélem,hogy a gyerek is jó lesz és jól lesz.Én a Francia négyest vagy a Szerelmes nagykövetet nézném/néztem volna meg és a Tavasztól ősziget,mert arról megint sikerült lemaradnom(Varajti Gizella Színjátszó Kör).Mikor először mutatták be(ui:ez ingyenes szokott lenni,régi népi dolgokat elevenít meg,most a Fő utcán régi disznótort is játszottak-igen,azt se láttam,nyűglődünk,elég boltba eljutni)akkor kiderült,hogy gyerekecske a színházban nem sokáig bír megmaradni.

 

Szóval most hozott a posta egy meghívót a színházba ünnepi műsorra a családnak(mínusz apa,aki tuti nem fog menni-lófasz ez,nem család szoktam magamban megjegyezni az ilyen esetekkor),mely után élelmiszercsomagban részesül család.Na szóval így jutok a színházba:).
Más időpontban nem lehetséges a csomag átvétele,remélem el is bírom hozni.Hülyén fogja magát kivenni,de hátizsákkal megyek majd.Az a biztos.
 A levél után pár órával kaptunk még egyet,a határzatot,hogy megítélték a rendkívüli segélyt,ahogy számolm úgy jan.6 és 16 közt ér ide talán.

Annak egyszerű oka van,hogy nemigen írogattam a napokban.Neeem,nem a karácsonyi készülődés,annak neki se tudok kezdeni sehogy,miután engem nem rázott a hideg de még kóvályogtam,a gyerek kezdett beteg lenni,konkrétan vasárnap a nap nagy részében 39,4-39,5 volta hője.Illetve már szombat este lázasodott.Hétfőn jobban volt,be is mentünk az ovis fenyőünnepre,örültek neki,ő is örült,hogy ott lehet,csak a kezem nem engedte el csak akkor,mikor meggyőződött róla,hogy mögötte vagyok.A csoportjával énekelt a helyén,de a fényképezkedéshez nagyon nehezen akart kimenni.(juhé,az vajon mennyi pénz lesz?Mindegy,jövőre lesz csak aktuális)
 Mellesleg annyira el voltam foglalva a betegségeinkkel,hogy szombaton este 6-kor jutott eszembe(most a Ho-ho-horgászt olvassuk,az meg könyvtári),hogy délelőtt 10-re akartunk menni a könyvtárba az ünnepségre,ahol meglepetés lesz a szorgalmas könyvtárba járó gyerekeknek.
  Azért utólag megkapta a csomagot,volt nagy öröm mikor hazahoztam.
Nálunk érdemes azért betegnek lenni,jött egy új barát,épp mikor legszarabbul volt a gyerek,elővettem az új fürdőkesztyűt,"aki" kábé sose fog fürdeni,de jön Pestre-Szegedre stb.orvoshoz.Miután odaadtam,lehalább tényleg el tudtam menni boltba-épp 2 órája készültem komolyan,5 órája terveztem,hgy megyek a boltba,de annyira rosszul volt a gyerek,meg annyira anyás,hogy volt,mikor egy méterre se engedett maga mellől.A 3 szemű szörnyecske űrlényt adtam oda,a neve ÁÁÁÁÁ lett,pontosabban ÁÁÁÁÁ Géza.
A könyvtári meglepetés csomag névre szóló vlt,egy kis sk füzetkével a tetején(zsebnotesz méretnél kisebb,igazi gyerekméret) ami egynévre szóló fedőlapból,5 kis kiszínezhető képből és egy jókívánságból állt.Valamint szaloncukorral volt felkötve(mint krónikus édességevő és alkalmi ingyenélő közlöm,hogy a Széchenyi gyógyszertárban nagyon finom a zselés szaloncukor,fogalmam nincs mennyi pénzt hagytam ott mostanában)és volt celofánba csomagolva egy kis zacskó ropi és 2 papírcsillag,az egyik ötágú fehér fotókartonszerűből kivágva,a másik mintás csomagolóból ragasztva-utóbbi 4 ágú.Nagyon aranyos kis csomag lett tényleg,köszönjük!Zenés műsor volt amúgy,még kisebb zongorát is vittek.

A betegséget nem igazán tudom most jól leírni,nincs rá elég időm,később se lesz sok azt hiszem,mindenesetre a gyerkőc átesett tegnap élete eddigi legrosszabb szorulásán(mikor azt se nagyon tudja,milyen a normális széklet,nemhgy a kemény...),sok féle dolgot bevetettünk,az antibiotikum egyelőre fülcsepp formájában is kerülve van.
Amiket eddig bevetettünk:belladonna 30 ch,majd belladonna 9,mer kiderült,hogy 15-ös kellene,de az nem volt a gytárban,de inkább 9-essel kel, helyettesíteni,nem 30-assal.Zsálya és kakukkfű tea,fűszer és fürdővízbe főzet formájában,enyhe hűtőfürdő,méz,virágpor,levendula illóolajos olívaolaj(meleg borogatás alá),meleg borogatás,vöröshagymakötés fülre,vöröshagymás méz(még nem fogyott el) és a sor végén a tegnap beszerzett fülgyertya.

Az azért elgondolkoztató,hogy olyan könyv sincs a könyvtárban,17ezres városban,mint a Nagy gyermekkalauz akár 10-20 éves kiadású formában...Van pénz,nincs pénz,az újat meg kell vennem úgy érzem.Ha már épp akciós,egy közös rendelés formájában.Csak érintőleg hallottam róla,hogy 3 féle könyvből vagy 200-ra öszeszaladt a megrendelés hirtelen.A másik gyereknevelési,a 3.védőoltásos.Elég lenne őket elolvasni párszor,de ha egyszer nem lehet,ismeretségi körben sincs elérhető közelben.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv színház betegség baj láz ünnepség

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr633480628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása