HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Reggeli örömök

2011.12.09. 09:30 Krilla

Folytatódik a pehszéria,úgy kell nekem.
Reggel szépen elaludtunk.Úgy kezdődött,hogy a fontos dolgokon túl olvsagattam is hajnali 1-kor jöttem rá,hogy jaaa,álmos vagyok,nem is kicsikét...Lfeküdtem aludni,bő 1 óra múlva ébredtem és hallottam:valami rág.Bazmeg,egér!Hogy rohadjon meg.Mikor elmentünk Budapesetre,egész napra nyitva maradt buktatva a teraszajtó.
Tény,hogy alaposan kiszellőzött és egy kicsit melegítettük a légkört is nyilván.Bejött vagy 15 légy,na és ezek szerint ideevett a sorsa legalább 1 egeret.Úgyhogy előbb negyed óráig hallgattam,majd elmentem az emeletre ée természetesen nem találtam meg az egyetlenépen maradt tavalyi egérfogót.Nem baj,van új,habár szarfajta.Felállítottam kettőt,és tovább hallgattam őkelmét.Hajnali 3-ig.Valamiért fenn voltam 5-kor is,addig meg alig aludtam,csak félálomban,mert figyeltem az egeret,meg fáztam,bármit csináltam.
8 után a gyerek ébresztett(próbálkozott a telefon is 6-tól 5-9 percenként,de hiába,elhallgattattam mindig:o.
 Az enyhe kifejezés,hogy álmos vagyok.Betoltam már egy hosszú kávét,Pregominnal,hatása így fél óra múltán semmi.
Gyerek itt hesszel,9 utánra nem vittem óvodába.Na most meg jobban köhög...(jelenleg vöröshagymás mézet kap,virágport és kakukkfűvel megbolondított mézes teát.

Második történet:
Basszamegazapaazüdítőjét...Állandóan itt van az ágy mellett,mert éjjel iszik,ha szomjas.Szénsavas üdítőket,a marhája.Már bocs,de akinek nincs refluxa,az azon dolgozik gőzerővel,hogy legyen.Na,most gondoltam én is iszok.
Persze eléggé tele van.
Persze feldőlt.
Persze egyből lecsavartam a kupakot gondolkodás nélkül.
Kurvaszép szökőkutat láttam,mint még sosem üdítőből.Fellőtt a pille palackból jó magasra.A billentyűzetet elkerülte,de az asztalon lett nagy tócsa,a szőnyegen hatalmas folt,,a görgős szék összevissza lespriccelődve,meg a menekülési útvonalamon végigszórva a seven up,ragad minden,a nadrgáom,zoknim,pulcsim,pólóm,arcom alsó része is kapott.Úgyis rázogat a hideg megint,elmegyek zuhanyozni.Aztán kipakolás ezerrel,holnap visszük ki a szekrényeket,meg a konyhai ülőgarnitúrát.
Egy darabig az ebédlőben lakunk a gyerekkel,vagy gond esetén az emeleti szinten,azt kétlem,hogy apaszobában kötünk ki végül.

Amúgy fiacskám abszolút tudja a rendet,azt mondta az előbb:bocsássá' meg a apának anya,jó?!
Magyarul kérjek bocsánatot tőle,mert szétpacsáltam az üdítőt.

És még nem volt fél 10,de már ennyi negatív dolog történt....A Cilikesors folytatódik..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr113449995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása