HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Fogyóeszköz karácsonyra

2011.12.05. 17:09 Krilla

Avagy:végy egy ceruzát és hámozd meg.
Na ilyen hülye nem vagyok,akármelyik cerkát biza nem jó meghámozni.

 

Én pl.közös rendeléssel jutottam hozzá a Zöldboltból,bár arra nem számítottam,hogy "héja" lesz.De ezen hamar segítettem.
Rendeltem tehát 10 ceruzát(35 Ft/db) és 10 eldobható-tudom,mind az,ezt úgy értem,nem lehet benne betétet cserélni-tollat(55 Ft/db) egyrészt mert néha kell;másrészt,mert környezetkímélőbb,mivel papír alapú;harmadrészt,mert ki lehet dekorálni,így egyedi filléres kis ajándék lehet apró rokonoknak(unokatesók,kis barátok).
A tollaknak papír kupakja is van,meleg sárgásbarna a színük(vagy barnássárga?),a cerkák nem ennyire szép simák,olyan kezeletlen újrapapír színűek.

És most elő a zsírkrétákkal,pár már elkészült közös erővel.
És ami nem lesz rajta környezettudatos,az a rugós végű festett ceruzavég a Fakopáncstól(2 db 200 Ft)

Amúgy ha már Zöldbolt,érdekesen működik a zuhanyzás,"menet közben" nagyon sokat kell állítgatni a csapot(egykaros szerencsére,nem a külön-külön nyitogatós)mert hol melegebb,hol jelentősen hidegebb a víz,majd megint nagyon meleg lesz.Viszont a víztakarékos zuhanyfej ettől eltekintve nagyon beválik.Mosószappant is kértem,férj röhögött,hogy mit szagolgatom.Há'már mérne?Nem olyan a szaga,mint ami a családban volt,meg nem is olyan,mint a Vanish,a Caola,vagy a Dmes.Utóbbi tetszett eddig a legjobban,abból 10 dkg 179 volt,szerintem most az is felment(brühühűűű,a zabtej 70 Ft-tal literenként,gyereknek meg ugye kell)az orosházi(Z.boltos) meg 590/480-510 g.Így,hogy hárman összefogtunk,a postaköltség is abszolút jó lett,persze más is jött,pl.zeolitos dolgok..ezen jót röhögtem,hogy fogják a követ,megőrölik,osztán szépen lösz belűle hintőpor,fogmosópor,gyomorsavcsökkentő,meg csúszásgátló jégre.

Amúgy pénzügyi szempontból annyira nyugiban vagyok-mivel 3 hete nincs meg pénztárcám-bankkártyám és egyéb járulékos dolgok-hogy csak nézem néha,hogy jéé,van még mennyi pénzem-el is felejtettem a gázszámlát átutalni...Múlt hó elején még oly'messze volt 24-e,aztán meg elveszett a pénztárcám,munkám volt,most meg hirtelen megakadt a szemem a számlákon.Aki hülye alapon utaltam a következő havit is,most volt annyi.

Megvettük a laminált padlót(fenntartásokkal,majd kifejtem),kell még alá önterülő beton,meg lehet,hogy rendes is.Pénzkivétel díja kártya nélkül 500 Ft-ról indul...
Szóval ebédlő kipakolás a teraszra,tt majd jól berohad ebben a párás időben,meg esetleg beleköltöznek az egerek...szobabútr szintén ki,meg az ebédlőbe.Én mondjuk úgy terveztem,hogy az ebédlőben alszunk majd,vagy az emeleten,apa aszerint miért nem mellette...?Mondjuk azért,amiért eddig.Mert a gyerek zajng,mikor ő aludna.Mert őt kidobja az ágy hajnali 3-4-kor sokszor,aztán kapcsolja be a tv-t,én a villódzástól nem tudok aludni onnantól rendesen.Na de előbb ki kell ebrudalni a szobából a rendet meg a tengernyi cuccot,úgy egyharmadát már felcígöltem.A gáz az,hogy a kicsit dohos cuccokat se tudom megszellőztetni(de,csak vizesek lesznek,dolgozhat az elszívő,minden ponton ruhák száradnak így is)meg a kicsit dohos szekrényt se.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony ceruza toll zöldblt

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr563440554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása