HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Aki keres,az talál...?

2011.12.05. 23:34 Krilla

Ááá,dehogy:(.Ez is csak afféle tévhit,mint hogy aki dolgozik,jut valamire.Azért van még egy-két tényező.
Na most aztán jól megírom,milyen egy balfék is vagyok.
Nincs meg az én pénztárcácskám,lassan 3 és fél hete:o.A képző nem a becézést jelöli,kicsinyítő.A rendes nagy(normális)pénztárcáimat rendre kipakolta a gyerek ha hozzáfért és lakásszerte vadásztuk a blokkot,gombot(igen,volt benne pl.egy volt kollégám 3 lyukú inggombja:D,azóta se láttam háromlyukú gmbot),extra pénzt(kis példányszámban kiadott tíz és húszforintos,ötvenes egy-egy darabja),bankkártyát,törzskártyát,satöbbit.

 

Egyszer elkezdtem használni a Medve sajthoz kapott kicsi kék hátizsák formájú tartót használni,a kártyák épp belefértek(de mi a fa..nak raktam bele múltkor a személyit,utazós kártyát...?!),pénz nem sok,de az úgyse volt benne sose különösebben ebben a fél évben.
Ma megkérdeztem a rádióban,nem adtak le a hetekben nevemre szólós bármit(azt eleve sejtettem,de ha már épp arra jártam...).Megkérdeztem a bankkártyát,tízezer az új.Miiiii?És most épp 3 évig érvényes(nebassz,eltűnése előtt abban bíztam,hogy jövőre úgyis lecserélik és elfelejthetem ezt a hülye pin kódot talán,vagy megtanulom.Ugyanis az előző kártyám nem kaptam meg időben,erre az újnak más lett a kódja.Lévén hogy pénzem sose volt,amit elköltsek róla,nem vésődött be az új kód.
Sima,legegyszerűbb kártya amúgy.Szerintem ennyi idő alatt már bevetették volna,ha akarták volna,vagy mindenhol kell PIN kód?Úgy emlékszem van még 1-2 kivétel.Van e-bankom,nem volt illetéktelen dolog.Ha benyelte volna a kártyát egy gép,arról csak szóltak volna...De az tapasztalat,hogy ha valaki lop/talál(végülis ha melóhelyen a kapkodásban hol a padon volt,hol meg nem és azt hittem eltettem és nem patáliáztam pár perccel műszak előtt hajnali 5.40 előtt-az is lopás.És hetekig gondolkoztam,hogy akkor egyszer máshol állt meg a busz és át kellett menni tömegen és felül volt.Most jól emlékszem-e,hogy letettem a padra-napokkal később mondták,hogy igen,ott még megvolt...na szóval az is lopás)akkor eldobja az érdektelen dolgokat.Pl.sim kártyám anno.És fellebbezett,hogy nem akarja kifizetni az új kártya költségét,tértis levelet,stb...
Mindenesetre mikor legutóbb ellopták a tárcám kártyástól,akkor 2ezer volt a pótlás,drágább tarifával,mert Supershopos is volt egyben.

Szörnyű,odáig jut eszembe a dolog,hogy péntek este a kezemben van,ki kéne válogatni a blokkokat benne,megyek a konyhából a gyerekszobába,menet közben a rajztáblára akarom rakni,de az nem jó,mert leeshet és akkor hajolhatok,de a gyerek üvölt még mindig,rohanni kell hozzá,mi a fene baja van megint.Szerintem a szobába azzal léptem be-vagy visszaléptem mégis...?Majd szerdáig nem is gondolok rá,azt hiszem valamelyik kabát zsebébe,vagy táskába raktam.
Na szóval kéne egy agykontrolltanfolyam biztos.Meg egy agy.
Ma reggel is keresgéltük előbb a gyerek tízóraiját táskástól,majd a belepakolandó teát,a táska mellett többször elmentünk a nagy keresésbe,mire meglett.
Vagy múltkor a gyerek Calcimuscát fogalmam nincs hová raktam,valahol lapít 10 ampulla kicsi fehér nejlonban.Mert rohanni kellett valahová és csak hirtelen kitettem a táskából.

Viszont MA megtaláltam a fagyigép keverőlapátját,több hónapja nem volt meg.Azt a nagy edények mögött a konyhaszekrény legaljában,hátul,ahová amúgy nem nyúlkálok...A gyerek is csak egyszer nyúlt be(na jó,meg úgy 1-2 éves korában),mikor odadugta.

Ellenben ha a kicsi pénztartót a gyerek találtavolna meg,akkor már kellett volna találkoznom belőle több dologgal.Mert szétszórja a zsákmányt.Pffff...előle dugtam el,tuti,1 pillanat alatt,és az a röhej,hogy gondoltam is,hogy itt jó lesz,megtalálom.Na most úgy emlékszem,szombat délelőtt nem mentem sehová boltba(de most már tegyük fel ennyi idő után:mi van,ha mégis...?),aztán csütörtökön kellett volna legközelebb.Akkor keresgettem ímmel-ámmal,ötletszerűen.Majd köv.héten szintén félgőzzel(de azért megnéztem a szekrény tetején a fűszertartókat,dobozokat is.Ágy mögött,hűtőben és egyéb elképesztő helyeken,itt-ott 15x is.Majd a dolgozásban,rohanásban direkt nem kerestem 1 hétig,mert Murphy törvényei szerint akkor lesz meg,ha nem keresem.Nem jött be.Anyám is folyton kulcsot,pénztárcát,telefont keres,mondhatni ennek már családi hagyománya van.
De attól még nem tetszik.
És van a speciális "5 centis betegség" is,annyira meg akarok találni valamit,hogy többször elmegyek mellette,vagy oda meredek,ahol lennie kéne,és a helyétől 5 centire már egyszerűen nem látom meg.

Szólj hozzá!

Címkék: pénz baj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr363441429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása