HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Görbecsőr is befejezte...

2011.10.29. 15:57 Krilla

...földi pályafutását és már egy mennyei szemétdombon kapirgál,ha van olyan.
 Na azért őt jobban sajnálom.Kotnyeles egy tyúk volt,ahányszor nyitottam az ajtót,ő volt az első,aki szökni akart,néha kis híján a fejére csukódott az ajtó.Volt,hogy kinn fogtam meg.

 


 Most meg ő volt feldőlve az ólban,kitágult fenékkel(sőt,bél nélkül,lötyögött a belseje).Mivel még meleg volt(kevéssel előtte hallottam valami ribilliót hátulról,de ez elég szokványos)lesuttyantottam a fejét és tartottam egy darabig,majd felkötöttem az almafára kivérezni,aztán pucoltam,rendesen.Pechemre rettentően toklás volt,épp tollat növesztett mindenhonnan,hótt "sörte" volt még a szárnya belső fele is.Mivel teljesen friss,meleg volt,folyt a vére,ezt megeszi a család,friss hulla,csak a kivégzés módja nem a megszokott volt.Szerintem direkt nekem jön a dolog,hogy szokjam és jussak el arra a pontra,hogy inkább én vágnám el a nyakát élve,mégiscsak kíméletesebb halálnem.Eddig ugyanis sajnáltam volna vágni.

Én vagyok az a marha,aki kiment anno vízzel locsolgatni a lesózott kínlódó meztelencsigákat,disznótorban lehetőleg a szomszédba mentünk,míg szúrták,és ha a boltos csak félig veri agyon a halat tökéletesen kétségbeesem. (mondjuk eleve ritkán eszem halat,a családi halászlék nagyjából fedezik az igényemet)Az egerekről nem beszélve,akik beleragadtak sok éve a ragasztóba és sírtak.Voltak vagy öten,ennyiből jó csak a módszer.Szóltam az embörnek,de nem akarta megölni őket.A következők merültek fel akkor:adjam a macskának,úgy,ahogy vannak.Na de ha a macska is beleragad...?Akkor ássam el.Jó,de ÉLVE???
 Így hát kimentem a gereblyéért,föléjük álltam,fohászkodtam és lendítettem lefelé,majd fékeztem,szegények,fájni fog nekik.Hát hogy fájt-e azt nem tudom,de beleragadt a gereblye is.Itt már ugye hasonlít a sztori egy burleszkre...Kirángattam valahogy a gereblyét és legközelebbre kénytelen voltam bevégezni a dolgot,de a ragasztót kitiltottam a háztartásból.Emlékszem olyanra is,mikor gyerekkoromban 3-an akartunk csirkéket vágni.A mama vágta a nyakát,apukám testvére fogta le,meg én,mert a M.néninek gyengébb a keze.
Mondhatom,sokra mentek velem.Ahogy a csirke érezte a kést,vert egyet,én meg elengedtem "hadd fusson szegény"-ezt még mondtam is...
  Visszatérve ezekre:rohadt kannibálok...Tavalyelőtt is vértyúkjaink voltak,csak akkor a kispatkányt verték szét,abszolút helyesen. (Lehet hogy a tyúkokat a gabonászsák mellett kéne tartani és akkor nem dőzsölne benne most sem az egér...?Olyan meglepő,mikor repül az egér ahogy merem a cuccot:D)Most meg egymást ölik,sőt kicsipkedik a belet is akár.Brrrr...

Stílszerűen azért lett ennek az egy tyúknak"neve",mert volt ismertetőjele.A csőre felső része annyira görbe volt,hogy srégen áthajlott az alsó fölött,lejjebb is ért,és a tetejébe ez a csőr lépcsőzetesen cakkos.Nem tudom akkor sérült,mikor "csőrözték" (az ipari tyúkok csőrét kispipi korukban leégetik vagy lecsípik,hogy ne tudják bántani egymást)vagy más alkalommal,de kicsit egy tudálékos fogatlan öregasszonyra emlékeztetett.

Amúgy jó is volt,apu sokadik szülinapját tartottuk rokoni körben.Volt egy-két fennakadás,pl.a rántott velő kicsit nyers volt,elvitték mikrózni.Igazolom,hogy a mikróban megváltozik az íze kicsit,nem is szeretem melegítve.Csodálkoztam azért,mert a rántott velő mondhatni a hely specialitása.Amúgy minden nagyon finom volt,tortából kettőt kóstoltam,az oroszkrém nyert.Annyira bekajáltam,hogy még képviselőfánkot se ettem,se kókusztekercset.Remélem maradt belőle már ia,abból éppen tudom,hogy készült legalább 5-6 rúd:D.
Kicsi fennakadás még a vetítésnél volt,öcsém készített egy klipfélét valami diaprogrammal,sajnos az idő rövidsége miatt zene nélkül,feliratok voltak azért rajta,a végén megköszönték a figyelmet(kiírásban)majd következett egy "potya" kép,ahol apukám épp kiölti a nyelvét.Sok kép kimaradt,úgy 3x annyi volt bescannelve,de jó lett nagyon.Csak sajnos a kölcsönkért vetítőt nem sikerült előre kipróbálni,hogy hogy kapcsolódik,mit hová kell állítani rajta,de senki nem volt türelmetlen.Érdemes volt abszolút kivárni.
 Zene is volt a "Postás Gabi" formájában,szintetizátorral,harmonikával.Megfejtettem,miért csak férfiak harmonikáznak.A nőknek tuti becsípné a cicijét előbb-utóbb:D.
 A gyerekek 4-en jól elrohangáltak,és lelkesen ették a sárgaréparózsásat.Ez legalább nem kiverős.
 Gergő ugye megette a királyi vacsorán aug.20-án a Varga Károly sztárséf-ételfaragó által alkotottat is,de valszeg azt is tartósítós vízzel fújkálhatták előzőleg,mert nem kicsit kiverte a kiccsávót:(.

Nagyon jó volt a hangulat,bár volt egy időszak,mikor senki se akart táncolni,csak én.Ja,meg a Gergő,ő bírta a legtovább,bár leginkább csak rohangált összevissza tánc címen,vagy körbe.De tanulékony,egy idő után megszokta,hogy néha irányt kell váltani a körbe-körbe rohanásban,mert ezek a satnya felnőttek hamarabb elszédülnek.
Nyilván nekik másképp forog a föld:p.
 Gyerekecske is vagy 3/4 10-ig bírta,holott vagy reggel 7-kor kelt.

Az utolsó,amin tegnap jót röhögtem:
Gyerkőc néha hasravágta magát a földön.Állítása szerint nem volt fáradt,nem azért...Nem raplizott,csak elfeküdt pihenni(hűlni?).Anya megállt mögötte-fölötte,felvette.
Egyik ilyennél a harisnyám épp lefelé csúszkált,hát ahogy hajoltam,a lábam közt elrepedt.
Nem kicsit,vagy 30 centisen:D:D.
Itthon mutatom a gyereknek:
-...és amikor a földön feküdtél és lehajoltam érted,így elrepedt a harisnyám,vicces,ugye?
Mire a fejét fogva és csóválva szörnyűlködve közölte:
-Hát ez kattasztlóóófa!
De majd anya varrjad meg,jó?
Hát azt már nem köll.Amúgy fogalmam nincs,mennyi most egy ilyen harisnya.
Azt azért nem árt tudni,mennyire örültem,hogy nem lyukadt ki sehol.Gyerekkoromban volt,hogy 1 lagziban 5 harisnyát tettem tönkre.Erre kettérepedt:D.


 És épp most tologatják az 1 órát...Merhogy hatmilliárdot spórol az ország a villanyszámlát.Baromira érdekel,ez nálunk meg fog-e látszani....Gyanítom,hogy nem,eddig sose vettük észre.

Ma meg esszük a maradékot széles vigyorral,és kezdjük törni a paprikát,úgyhogy lépnem is kell.(Ja,időzavar.Tegnap kezdtem a bejegyzést és ma folytattam)

Szólj hozzá!

Címkék: buli tánc tyúk

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr793338236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása