HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Lemaradtam-kis katasztrófák sorozata

2011.10.28. 20:49 Krilla

Nem és nem és nem jutok ide,ha ez valakit vigasztal,legalább a kutya jól jár.Épp vizet forralok,tyúkot fogok kopasztani.Igen-igen,este fél 9 után.Most jutok odáig.

 

Tegnap este 3-at kellett,3 napja kettőt.A tegnapi 3-ból a másodiknak konkrétan nem volt bele.Akkor tényleg kannibalizmus.Nem szép és nem jó,de ez van.Szeretni nem muszáj,csak tartósítani,szépen sem kell.Csak neogy aztán kutyakaja-tyúkkal legyen tele a fagyasztó...Kapják őkelméék a kálcum-foszfort,majdcsak jobban lesznek.Pediglen a tojásoknak frankó erős héja van,pár hete fogyott el a kalcium,nem vettünk,mert úgy volt,hogy le lesznek vágva,de nem lettek.Kapnak almát,zöldet mondjuk nem sokat.

Minden nap rohangálok,mint zsidóban a fájdalom.Orvos,könyvtár,boltok,inget venni a gyereknek,kajáért menni,gyógyszertár,turkáló,mittomén.Legalább van már farmerom télire meg pár újabb pulcsim.Lehet a rövid derekúakból eltenni,selejtezni.Ha odáig jutok.Most egyelőre a porszívózásig,konyhatakarításig szeretnék-benne foglalva a kinti konyhát is egérkomaszűrkitevéssel együtt.
  A 6 hete megsérült ujjam megint jobban fáj.Ja,találtam nyél nélküli(egy darab vas pontosabban,nyele van végül is csak vas)bárdot találtunk kicsit,azzal tímároltam a csajokat haláluk és tollvesztésük után.Megártott.Az is.Ne meg nem egyforma a 2 hüvelykem.Nagyon fasza.Görbe  agerincem,anno csavarodva is volt.A 2 csuklóm nem ártana egyszer műteni,most ez a kezem.A finamos lábfejem talán jó lesz,de egyéb ortopédiaia gondom is van,minek következtében a Selle Royal ülés is töri a valagam néha a bringán,erről a kényelmetlen székról nem beszélve,amin most ülök,arról nem beszélve,hogy képtelen vagyok normálisan futni(nem mintha akarnék,de néha muszáj pár métert).
 Ide nekem egy jó csontkovácsot(is),meg egy bőrönd pénzt,hogy kifizessem.Aztán randiznék egy jófajta lelkiismeretes belgyógyásszal a maradékból.Párhuzamosan a gyerek bajának kutatásával.
Ma sikerült Szegedre időpontot kérni.Az eredmény:2012.január 27.  Mimimi..?De legalább a doktornőt szeretjük és ha busszal megyünk és relatíve jó idő lesz,lehet a híd lábáná játszóterezni,az is valami.
 Most a Zsigmond térire készülünk a Margit híd lába felé,nov.3-án,ha lesz rá idő.Felmálházom a 3 üveg Bogis almalevet(jótékonysági dolog,egy rákbeteg kislány és családjának támogatására készítettem felajánlásként,de jut Boginak is.Ilyet visznt többet nem csnálok,ezzel a centrivel legalábbis nem.A baracklé,szilvalé sima ügy:pucol,bele a botmixer és már forrhat is.Ehhez képest az alma legyűrése a centrin...szecskázással együtt több,mint fél óra volt,szűk másfél liter almaléhez.Mondjuk a boltit nem így csinálják.Először is megveszik a léalmát,nem baj,ha harmadrésze rohadt.Kiáztatják belőle a rosszát-az ugye puhább-majd a nagyteljesítményű nemtommilyen gépek könnyedén lerendezik csutkástól-mindenestől.Hát ezért megfizethető.Öcsém benyögte hulló alma szedésénél,hogy "kiválogattuk direkt Önnek a legszebb napérlelte gyümöcsöket" és nagyon röhögtem...Arra nem akarok kíváncsi lenni,a meggylevet milyen lémeggyből csinálják,maradjanak illúzióim.)meg az egyéb vinnivalókat,csak még...ki kell mosni a hátizsákot,anélkül most nem boldogulok.
Most inget is kell mosni,holnapra.Nem vagyok ilyen trehány,heti 5x megy a gép általában,van hogy sűrűbben mostanában,pedig pelust nem mosok már egy ideje,a szennyes mégsem lett kevesebb.De az inget ma sikerült vennem dedencnek.Mellesleg nem értem a szennyeshegyeket sose,de ma valahogy 2x bepisilt a fiatalembör,sokat ivott és belemerült a játékba és nem kapcsolt időben.Aha,azt is ki kell mosni még...
 Ha már a fiatalembör:ma tápszert írattam és útiköltségpapírt,múlt hét végén Calcimuscot.Fő a folyamatos jelenlét.Ugyanis múlt hétfőn még az volt a kázus,hogy "de írjon a gyerekorvos is egy igazolást a gyereknek,hogy milyen diéta szerint étkezhet".
Mindezt azután,hogy a júniusi zárójelentést már lefénymásolta az ovi,sztem 2x is.Abban áll,hogy a gyermek a mater által vezetett diétás napló által összeállított étrendet kövesse(blogban megírtam,3x voltam a városban,mire sikerült konyomtattatni.4 példányt kértem,zsírkrétával kiemeltem 3 színnel stb),ennek elégnek kellett volna lennie.Na hogy hétfő után kedden se rontsam a doki várótermében a levegőt,csak pénteken kértem az igazolást.Amit a doktor úr nem adhat.Mert nem szakorvos.Itt kezdtek az idegeim meredezni,hajam felállni,hazaküldtek a kajával(3.nap vittem meleg kaját a gyereknek,nem tudtam/elfelejtettem,hogy nem szabadna)pénteken ugyanis.Akkor vihetek,ha a konyha nem vállalja a diétát.Gyerek persze már ebédelni is akarna a többiekkel,tehát eszik hideget.Ja,hogy a doki nem adhat papírt,akkor végülis nem lett már lényeges,fő hogy rohangáljak,mint pók a falon...Most sikerült a papírokat kedden leadni,ovivezető továbbította a központi ovivezetőnek,az majd az élelmezésvezetőnek.Majd lesz valami.Az ingyen kaja tavaly is járt volna már,de kajajegyre,kpre nem váltható ha nem ehet a gyerek benn,mer' allergiás.Remek,aki egészséges és nem kell drága,speciális dolgokat ennie,az ehet ingyen.Úgy mellesleg a kajavisszaküldős nap valakinek elhangzott a szájából az a remekbe szabott megállapítás,hogy "azért kapom a gyest,hogy tudjak a gyereknek főzni".
 Najabazmeg!Huszonötezerpárszáz jó magyar forintot havonta,amiből nyilván majd kurvanagy nyugdíjam is lesz,meg egyértlmű,hogy az emelt cspvel együtt kapott havi 48950 Ftból befizetek úgy 42500-at a hitelre,valamint még 20 körül a gázszámlába és a maradékból eljárok gyógyszertárba,satöbbi.Hoooogyisne.És még a köztisztaságiakkal se tudok menni szemetet szedni 4 órában félpénzért,mert vigyem haza a gyereket fél 12-kor???(Most fél egyre elég mennem így,hogy benn eszik)

Aztán apa is járt kontrollon,még hétfőn.A valamilyen zselével a szemére tapasztott lencsével jól látott,bár "deszarvót".Amúgy jobbal csak homályt lát.
És fessen-frissen-fiatalosan és fürgén elment busszal kontrollra,nem is volt semmi baja-majd este 6 előtt elaludt:).Mellesleg a varratszedésről"majd esetleg 2 hét múlva beszélnek".
Azt hitte persze,hogy a műtétnél és utána kapott ő annyi antibiotikumot,hogy most nem kap el semmit,és voilá-középfülgyulladás,neszeneki.Megint antibiotikum.
 Ennek örömére ma 4ezret hagytam a gyógyszertárban,jelesül egy leárazott probiotikumot vettem neki(Probinul,12 tasak 1350),Gergőnek a szokásos Prokidet Á'la Bonolact(2085,30 napi adag),meg egy Pemetefű cukrot és 1x1 szőlőcukrot c vitaminost és magnéziumosat,csak úgy hobbiból.Ezekből lejött 5%kedvezmény,jippijáé,úgyis apa múlt nap otthagyott vagy 3500-at az ő gyógyszereire. (Én tegnap az Arany kígyóban 860-at a csirkecuccra+1 szőlőcukor.Aztán jutányos áron kaptam az állatorvostól hátha esetére féreghajtót a kutyának.Nem merek belegondolni,mi pénzt kéne otthagyn a gytárban,ha úgy komolyabban beteg lenne valaki.Naná,hogy nem veszek magamnak Ambroxolt se,majdcsak átér rajtam ez a vacakság,fő,hogy szép tiszták a tüdőhangjaim-ha már voltam beutalóért,meghallgattattam.De hogy az ujjam hogy felejtettem el...?))Még jó,hogy a tápszer ingyé' van már.Amúgy tukmálni és rimánkodni kell hogy fogyjon,a kolbász a sztár.Majd homeos dolgokért jövő héten megyek,most csak megrendeltem.Fiacskának kipróbáljuk,mit tud a homeo,az Emla zsibbasztókrém leszerepelt,bár a doki kábé sose oda adta az injekciót,ahová fóliáztunk.Bezzeg ugye a lila csomós foltba simán beledöfte... (amúgy rendes,hitelbe is injekcióz.Ja,oda is kéne 10ezer jövő héten.Remélem,több nem kell-ugyanis felvettek engem is betegnek vizsgálatokra,beutalót meg mégse tudok vinni,nem adhat a orvosom...nyomozásigényes ez is,mert ha a doki szerint lehet TB alapon akkor nyilván lehet.Mosndjuk másik kórházban is dolgozik,lehet hogy hivatalosan ott van a felnőttrendelése)Jövő hét után vaamikor a homeos doktornőhöz is kell majd utaznunk és további homeos szereket venni.Nála van Remediás,itt a városban nem tudnak szerezni,hiába van 5 gytár.
Most ami be van lőve:Arnica (sérülésre szinte bármilyenre)apának továbbra is,a Staphysagriát abbahagyjuk,de nem árt ha mejd lesz itthon(vágott sebre).Gyerkőnek meg Ledum(szúrt seb)és Belladonna(fájdalom)az injekcióhoz.De úgy olvasom,Thuja vagy Silicea is kéne/jó lenne,ezt majd eldöntöm.Nemárt,ha ideírom,legalább kicsit rögzül.

Na mi van még?Egypár dolog tuti kimaradt.Ma is a délelőtt pl.úgy elment,hogy "nem csináltam semmit".Gyereket beadtam a központi nappali gyermekmegőrzőbe(ovi),majd gyerekorvos,gyógyszertár,használtcikkes(van-e akkor függönykarnis,így 5 év után nagyon kellene a konyhába),boltba az elrakatott kifliért,meg mittomén,valami kimaradt.
Apa segített paprikát megpucolta meg a padlizsánt,én a hagymákat,meg daraboltam,elkezdtem főzni,mosogattam.Irány az ovi,majd a "templom tér",körbe kellett matcboxozni a Liszt Ferenc szobrot,melyre tegnap virágot helyeztem el:földön találtam valami klassz papír-kukoricacsuhé virágot,felvettem és a szobor talapzatánál lévő többi virág-koszorú mellé raktam.Majd elmentünk fiacska haverjához.Ott gyerek elvolt,én meg eljöttem egy idő után,hogy inget nézek.Ezügyben 4 helyen jártam,kiváltottam a barátnőm gyógyszereit is(ez ilyen patikás nap volt,na.Egyszer vettem,egyszer felírattam,egyszer megint kiváltottam,klassz ügyfél vagyok.A Belvárosiban nem volt cukor,ellenben 2 újabb fajta probiotikumot csekkoltam,egyik szóba jöhet később gyerkőcnek is,felírtam a nevét valahova)és elmentem az Aldiba,derengett valami 99 Ft-os naptár-nem volt már persze,de kell,hiszen már jövő évi dátumunk is van.M
eg dec.14-ei a szemészetre,el ne felejtsem,mint a legutóbb,mikor fél 4-kor jutott eszembe a liftre nézve:basszus,fél 12-kor szemészetre volt időpont. (Nem nekem persze,én tudom hogy szar a szemem és nincs pénzem szemügére,a gyereké a kontroll)Így most az eddig nemigen használt naptárt végigtépkedtem október-novamberig,legalább lett jegyzetpapírom is.Hazajőve meg a padlizsános melegszendvicskrém-eltevés folytatása.Nem is tudom mennyi lett,4-5 liter,ez létezik?Az a gáz,hogy kicsit kesernyés lett turmixolás után,kenyérre jó lesz azért.
 Akad benne padlizsán,tavalyi fagyasztott cukkini,paprika,sűrített paradicsom,vöröshagyma,fokhagyma.Só,házi kalocsai pirospaprika,bátyai fokhagyma,elvileg sükösdi petrezselyemzöld,kakukkfű,borsikafű,oregánó.Eléggé fáj,hogy amit vagy 6-8éve raktam el az sokkal-sokkal jobb,persze a receptjét nem írtam fel,padlizsánom meg azóta se volt sok.
Készült a múlt héten villanyszerelőebéd is
(rakott zöld-sárga:D.Amúgy rakott zöldbab,besamellel,Gergő miatt.Kukoricatésztával amiatt,hogy ne őrizgessem már tovább.Sárga zöldbabbal meg amiatt,hogy a zöldhüvelyű kevés lett volna.És rögtön a villanyszerelés ugrott be a zöldsárgáról.Meg a takony.Anno a munkahelyemen a zöld-sárgát néha takonyszínű vezetéknek hívtam.Munkatársam nem értette:miért takonyszínű?Hát ződsárga,nem?)meg kelbimbós krémleves.Ebbe belekerült a maradék sárga zöldbab is,hogy ne vesszem kárba.Finom lett amúgy,mindenki 2x szedett.

Nos,este 10 lett(gyerek 9 után feküdt le,addig nem is mehettem volna ki),most akkor mosás,tyúkozás...Nem merem megnézni,mennyire hosssssszúúúúú a poszt,részekre kellett volna bontani,de az is macera,meg a címkézés is.
Ja,elvileg lesz szűk 1 hónapra munkám,legalábbis a megbízólevél már készül,annak ellenére,hogy délután hallottam először a dologról.Fontos ember leszek,jippííí!Csak tényleg összejöjjön minden,elrőre nem örülünk,főleg hogy kötetlen munkaidővel is lehet szívni,főleg így,hogy nem rajtam múlik csak.Mondjuk főzni nemigen fogok tudni,meg mást se nagyon sokat...Amúgy is dógozó nő leszek 2 napra,segíteni megyek,törjük-válogatjuk a paprikát.Nem is tudom,hány éve nem csináltam,komolyan hiányzik.Ez lesz hétfő-kedden.Szerda szabad valamelyest(na de temetőbe is kell menni valamikor,nemde?Vagy letudjuk vasárnap?),csütörtök Budapest,pénteken hmmm..elígérkeztünk játszani,de ez vagy elmarad,vagy kajával megyünk,mert este 6-kor cirkusz takarékosan.Merkogy nyista sátor satöbbi,a művházban lesz a színpadon a móka,gyereknek kuponnal 500 pénzért,fölnőttnek duplája.Vasárnap légvárvilág,most megyünk ilyen két és fél órásra először.Úgyse volt a homokmégyi búcsúban körhinta,az onnan megmaradt,rokonoktól körhintára kapott pénzt elugrálhatja a kiskirályfi.

Szólj hozzá!

Címkék: orvos főzés tyúk gyógyszertár homeo

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr213336970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása