HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Antisport

2011.10.08. 10:18 Krilla

Sportnap,hurrá!
Na majd jövőre...
Eddig azt hittem,ez valami iskolai dolog(pl.az ipari suli kinti pályáján véget nem érő kosárlabdameccset 2000-akárhány percben csapatváltásokkal tudnám felhozni)
Idén véletelnül megtudtam időben,hogy nem csak iskolások vesznek részt,rengeteg program van,a pontgyűjtés értelme számomra a netről még mindig nem derült ki.
 Annyit hallottam,hogy 5 pontért tavaly pólót lehetett kapni.

Neki is készültem,hogy tegnap megyünk tollasozni(10 perc=1 pont,évek óta nem tollasoztam,nincs kivel és mivel.Erre elromlott az idő,nagyon fújt a szél,szemetelt az eső,meg a gyerek kedve is elromlott,csökkent a hajlandóság)majd az uszodába kipróbálni az aquafitnesst(ezt csak gyerek nélkül lehet nekem,10 v.15 perc=1 pont)és úszni(szintén szólóban,2 hossz=50 méter= 1 pont).
Anyukám elvitte a csemetét,így ezt sem lehetett,mert 19.00-től kezdődött.Logikusan végigvezetve ha az első körbe bekerülök,akkor is min.20-30 perc+ha vizes lesz a hajam,szárítás,hazajövetel...és akkor nem is úsztam,csak a "kötelezőt". (Nagyon szeretnék úszni,a satnya gerincemnek meg az amorf alakomnak is jó lenne,basszák meg,hogy gyesen lévőknek nincs olcsóbb jegy,mindenki csak a nyugdíjasok seggét nyalja belépőkedvezményekkel-kivéve a városi könyvtárat.És még valami:épp a gyesesek nem fognak egész nap ott kotlani a belépőért cserében a termálvízben)
Viszont fél 8-háromnegyed felé illene fürdetni,ha a dedenc jelen lesz addigra.
 Jó,hogy nem mentem végül,mert nem sokkal 7 után hazaszállíttatódott a gyerkőc,hogy melegszik.Lázas nem volt,hagytam,első 2 és fél órában leizzadt álmában,reggelre kis orrfolyás maradt és kapja a Homeogéne9-et.
 A legjobbkor jön ez a hülyeség,most nem tudom,elkezdhetjük-e így az oltáskivezetéseket,antibiotikumkivezetést,arról már csak halkan szólok,hogy végre elmehettünk volna egy kedves lánypajtáshoz játszani megint,akinek icipici baba tesócskája vagyon
(tehát ritkás,hogy mikor mehetünk).Illetve már nem is icipici súlyra legalábbis:),de csecsemő ettől fügetlenül.És nemrég mászott ki egy megfázásból.

Vissza a főtémára:
Hát lett volna 3 db semmire sem jó pontom/pecsétem meg a nagy büszkeségem,ugyanis az uszodás dolgokért 1 járt volna,de benéztem még a mai 11.00-től való Meszesre kibiciklizést.(Vele párhuzamosan lovaglás is van,de hát nem akarok én lovat rokkantosítani,meg valami nyűgöm is van,ami kb.akadályozna,de azon max.csontkovács tud segíteni,ha nagyon sok pénzem lesz és arra is jut)

Jippijáé,kisütött a napocska,mehetnék bringázni.De ugye a gyerek...meg a tömeg...lehet h.inkább magánban kigurulunk jövő héten.
(Ah,a Titán sc-hez is lehetne menni a konditerembe,és lehet hogy jól esne a sportcsarnokban a jóga-vagy az már elmúlt???)
Megint elővettem a hulahoppkarikámat,mondjuk ma fél órát minimum elpörgetem,de az a városnak nem ér...meg a különbringázás sem.

Hát így lettem én az idén sportolásból hangember...
Csúnyábban úgy is mondhatjuk:bedőltem,mint a valutahitelesek(szerencsére csak egy részük,a többieknek drukkolok)...
Amúgy is egy antitalentum vagyok ugye,olyan kafán taknyoltam az ovis paprikanapon,hogy a jobb hüvelykem azóta se tudom rendeltetésszerűen használni. (ez ugye 22 napja volt.Lehet h.mégis el kéne mászni vele orvoshoz?Vagy ne türelmetlenkedjek?Ami a leginkább zavar,hogy annyi mindennel szívtam az idén a kertben is,már tuti fás a karaláb-rengeteg van,abból legalább-na de nem tudom pucolni...)
De éppen futás-ugrás nélküli dolgokat választottam pedig.
 Azért azt a bringázást meggondolom még egyszer...

Szólj hozzá!

Címkék: sport úszás bicikli sportnap

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr333287087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása