HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szüreti felvonulás,reggeli nemjó és a durva allergia kezdete

2011.09.17. 14:36 Krilla

Szóval tegnap du 4-re mentünk felvonulást nézni az Eperföldi suli elé.Késtek,de nem baj.
Közben odalépett egy fiatalember reklámszatyorral,hogy elofgadok-e egy miatyánkot?
-Hát,mondom,elfogadom,de pénzt nem tudok adni érte adománynak,mert nincs nálam(amúgy tényleg nem volt).Mondja ő,hogy nem,csak ad egy miatyánkot kinyomtatva.neki az elég,ha néha imádkozunk,meg a gyermeket e hitéletre nevelem kicsit.OK,meglesz valamelyest.
Jött a menet,lezárták az utat,a zenekai kocsi lekanyarodott,meg az ekhósokból 2,a többi megállt menet közben az 51-es úton.
 A csikósok idén nem sokat produkáltak,jöttek a lovon,meg menet közben néha durrogtatták a karikás ostort.Ezt elvileg ló nélkül én is tudom,legalábbis nagypapámék 50 éves házassági évfordulójukon sikerült anno. (De azért ki kellene egyszer Bakodpusztára nézni,csakhogy oda pénz is kéne ám:((( )
 A kisbíró sajnos kicsit halk volt,de nagyon jó volt a szövege.3 ekhós tetejű szekér volt,meg jópár kicsi és nagy egyéb,valamint a csikósok Bakodról meg még pár egyéb lovas.
Arra számítottam,hogy unokatesóm ott lesz a lovaskocsijával,apukáján se lepődtem meg(ők hozták a zenekart),azon viszont meghökkentem,hogy megláttam azt a pasit az egyik szekéren videózva,aki mellettünk ült a Múzeumok Éjszakáján.Sikerült a nevét megkérdeznem,elvileg akkor még lehet felvételem tőle a koncertről:D:D,bár ahogy láttam nem vett fel akkor egész számokat:(.
 A mostani anyagát is megnézném:).
Leszállt a bíró,bíróné,meg jópár táncos,és a kihirdetés után 3 számot táncoltak,majd továbbindult a menet.Mentünk utánuk.Akkor derült ki,milyen sokan vannak még.
  Nagy élmény volt a bicikliúton trappoló ló után pár méterrel tekerni:)).Közben hagytuk le a szekereket,lovaskocsikat a gyerek nagy örömére.A Szentháromság téren jobban ráláttam a legjobb figurára,egy öreg igazán karakteres(igazi fotótéma)régimódias parasztra,aki hol meghúzta a borosüveget,hol a fokossal körbetáncolta.Ősz haj és hosszú bajusz,napbarnított arc,régi kalap.Őőő,nekem a csibészes jut eszembe róla,sajnos kalaptémában nem vagyok otthon:(.
 Nagyon szuper volt a ruhája,csatos mellény(hátán M betű)a bőgatyája kábé tényleg zsákból,nem is fehér volt,ő maga meg egy külön egyéniség(na akkor röhögtem nagyot,mikor felrántotta a nadrágját,hogy hoppá,léesik a gatyám is).Voltak bemondásai,pl."Na ezök éngöm lé akarnak fárasztani"-mikor gyorsabb szám jött.Amúgy tán negyvenszállási.

Eszembe jutott még az is,hogy végül is tök praktikus hogy fiam van,nem lányom,mert ha kedve lesz népitáncolni,a fiúruhát könnyebb rendben tartani,na meg ő se az a figura,aki vigyáz mindenre.(és én se vagyok egy tüchtig kisasszony)

Mentünk volna még utánuk,de hááát,izé...eltévedtünk.Pedig annyira igyekeztünk,még a Mészáros atyát is kis híján elütöttük:D.Nem gondoltam,hogy igény lesz a menet követésére,ezért nem nagyon néztem itthon meg az útvonalat és azt hittem, a Búzapiac térre mennek.Szépen elengedtem a rendezőkocsit, a rendőröket,majd még jópár autót:((.Aztán a Paprikavonat után beálltam,az szívatott meg...Nem láttam,hogy jobbra ment a menet,mentem a vonat után,ami a körforgóban megfordult és ment a piac térre.A menet meg az Ecetgyár utcán valamerre...
 Hát így jártunk.
Megnéztük,mi van kinn(hány buksza kell-hát kéne vagy 3)elkezdődött a Holló együttes gyerekműsora,az első 2 zene még lekötötte a gyerkőt,de aztán eljöttünk.

A ma reggeli meglepetés,hogy a gyerek előbb kelt,mint én,nevezetesen azért,mert belehányt az ágyba...
 Hurrá,úgyis ágyneműt kéne cserélni.Majd elment a hasa után...Kianalizáltam,hogy az oviban,előző nap evett bolti kemény és nem kellően megrágott barackot tette ki,meg valami egyéb gyümölcshéjakat.Fél óra múlva szólt,hogy megint kakilni kell,de menet közben újra hányt,ekkor 3 helyre sikerült.Az egyik szőnyegre is,naná.
 És elkezdtem gondolkozni...
A hasa mehet a musttól is,meg a szőlőtől.Talán azért hányt,mert mittomén,valami volt a barackban amit nem bír,vagy csak mert túl nagyok a darabok...Vagy nem tudom.De mi van,ha járvány van mégis?

Bassz,az utolsó hányás-hasmneés járvány bevillant...2009.márciusa elején volt.Első nap 15x hányt,10x fosott,csak a strigulákat húzgáltam a naptárba,hogy ha kérdik hányszor,akkor tudjam.Hétvégére néha hőemelkedése is volt,de kellett menni ügyeletre hányáscsillapító injekcióért,mert a hányás elleni kúp is sorozatban kifosódott...
 Akinek volt már ilyen,az tudja:a túlélésről szól a nap,ahogy tisztába teszem belehány a hajamba,mire kimosdunk befosik,et cetera...3 nap alatt 3 és fél mosógépnyi szennyesünk lett akkor+ a pelusok(moshatóztam),praktikusan széldzsekiben voltam már a végén,de már jól ment,hogy odaérjünk a fürdőbe,ill.legalább a vállam fölött hányjon át a csemete.Éjjel fürdőlepedőket tettem a lepedőre,mert már az se volt több tiszta.

De érdekes módon bárhogy kötik a dokik ehhez az allergia megerősödését,a napi többszöri szarrávakarás,gyulladt bőr,kiütések halmaza,éjjeli 2-3 órás üvöltős agyonkaparások nem ekkor kezdődtek,de nem ám.Hanem a Prevenar 2.adagja után,amit úgy 2-3 héttel az utolsó hasmenés után kapott. (Nem tudom mennyire írtam,ahogy lement a sárgaság a gyerekről,onnantól visított,kaja után kb.1 órával kezdte,és szinte ájulásig nyomta.Nappal csak úgy aludt,ha már nem tudott üvölteni,bealudt,letettem,5 perc-8 perc múlva kezdte újra.6 hetesen kezdtem írni:10 órát nem aludt a 24-ből,ebbe minden 5 percet beleszámoltam."könyv" szerint ebben az életkorban 15-18 órát alszik egy átlaggyerek...És minden védőoltás után 2-3 hétre rosszabb lett a puffadás,felfújódás,sikítás.Néha együtt sikítottunk:(...Később olvastam ezt-azt,hogy pl. a BCG szétcseszi az emésztőrendszert,de az 1 éves kor előtt adott antibiotikum is nagyon vonzza az allergiát.+ a tápszer...Na az éngyerkőm előbb kapott tápszert és antibiotikumot,mint anyát...)

Szólj hozzá!

Címkék: betegség allergia hányás szekér néptáncosok paprikanapok

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr843234030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása