HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A röhögésbe fulladt altatás esete-retro mese

2011.08.31. 21:48 Krilla

Jippijáé,reálhozam,többek közt könyvvásárlás,új és újszerű,ami tecc,jelenleg újból csak akciós.Amit rendes áron vettem volna az se könyvesboltban,se használt könyv formában,se könyvtárban nincs.* Beújult egy "Kacifánt színre lép című '88-as kiadású de tök új állapotú könyv.Elég érdekes a mese,de van,ahol hirtelen támad.
  Mély beleéléssel olvastam az előbb altatásnál,és egyszer csak egy ilyen részhez érek:

..."Itt ugyan hiába keres a vevő!Gyerünk inkább az Állami Áruházba!

 

Méghozzá a macskamézet értékesítő és kiszerelő központi Állami Áruházba!
A sarkon éppen egy cifrára mázolt,rendszám nélküli Wolksvagen fordul be(ehun má' diszkréten fulladozok) szépen......"Mondjátok meg,merre van az állami macskamézárulda!"De azok csak hümmögnek,vihognak,dörmögnek....."

Neeeeem:D:D,nem bírom a röhögést abbahagyni.Gyerek velem tart a hahotában.
  Mikor sikerül,tovább olvasom.Egy résznél abbahagyom.Ezt jól tettem,a következő röhögőgörcsöt így megúsztam.Illetve magamban " kaptam".

 Van benne ilyen is:
..."A két nagyerejű,Alsped és Fősped ott fagylaltozott ezen a napon is a  Vakegér kerthelyiségében......hallgatták a tangót,amely róluk szólt:"Fősped és Alsped együtt jár,Fősped és Alsped régi pár...Gyere te,ne félj,utazzunk főspeden!Forog a kerék,te ülsz a főhelyen..."

Vááá,ez szenzációs:D.
A pláne,hogy ez az enyhén eszement mese kifejezetten rám várt,ugyanis vagy fél-1 éve nézegettem,majd halogattam,majd elfelejtettem.Most meg még mindig ott volt a boltban,és tök véletlenül akadtam bele,mert teljesen máshol volt,meg nem is gyerekkönyvet kerestem.

* (Kaját is vettünk rajta azért meg ezt-azt és lehetővé tette hogy pár napot ingyenszállással tó mellett töltsünk.Ha jól osztom a maradékot,orvost is talán merek keresni a gyereknek.Bár a kezelés hossza és összköltsége megbecsülhetetlen-ergo lehet csak egy részéig jutunk,de az utazási kedvezménnyel nem lehetetlen.Bár kissé feszélyez,hogy a szokásos búcsújárás(körzeti doki,gasztros rendelés Szegeden és allergológus Óbudán)mellé az ország egy harmadik távoli csücskébe is járjunk,na meg egyszerre ennyifelé...


**Ma végigjutottunk a könyvön,a következő elmésségek is szerepelnek benne:
-Ön szerinténként az ember,szállhat-e szárnytlen,mester?...........Mit mondjon?Miféle bölcseséget... ...:"Ha rönk duga végig a hüppeli sandrom,lesz pala lulla s jön a vetye már!"

Ejj,azok a nyócvanas évek...:D

Szólj hozzá!

Címkék: könyv pénz nevetés

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr263194089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása