HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Utálom a fájómat 2

2011.08.21. 00:51 Krilla

Vicces a sztori mondhatni.Múltkor ugye gond volt.Vettem is recept nélkül Cataflamot.Halogattam a dokihoz menést.Épp meggyógyultam,mikor végre elmentem receptért.Nem volt jó ötlet.Merthogy az ökörállatul beállított légkondit is utálom.Joggal.

 

Legutóbb a gyerekkel ketten fáztunk fel dokira várás közben alaposan.Most egyedül.Annyi idő kellett csak,míg bekopogtam,bementem,megírta az asszisztens a receptet és aláíratta a másik orvossal-az enyém ugyanis szabin volt.
 Csakhát ugye átlagember kánikulában ha a városban rohangál(egyáltalán,bárhová elmegy)akkor ugye átmelegszik.Az időkép szerint 30 fok volt,de állítólag több.Mindez napon még jobb.Hogy benn mennyi,gőzöm nincs,de rögtön fáztam.
 Majd délután-este kisség rázott a hideg,és bingó:mára az oldalam is visszafájdult.Este is éreztem,csak nem akartam annyira elhinni.
 Bazmeeeeeg:(.
Erről annyit,hogy a házidokim ordító hidegével csak a gyáli úti Metro hús és tejtermékrészlege vetekszik,mert nincsenek zárt hűtők,van ellenben rettentőnagy terület.Múltkor a gyereknek vittem valamit amit ráterítettem,most megfázott.Hiába fogtam a kis lábait,áthűltek.Az én áthűlésem meg ugye nem téme,hiszen a huzatkárosodás akkor kezdett kijönni.
Rettentő ciki,hogy 19 évesen is ha huzatot kapott a derekam,beállt mindig.Főleg ha közben hajolós munkát végeztem.Volt,hogy túlórában a kalocsi katolikus iskola fém ajtótokjait festették a festőpályán és én a kemencénél álltam(kampókkal kellettt irányítani,hogy el ne akadjanak,jó buli volt amúgy,eltekintve attól,hogy nem győztem eleget inni),rekkenő hőségben,többszörösre hajtott gyapjúpulcsival a derekamon és megéreztem azt a tartós szelet(érdekes,a természetes nem szokott gond lenni),amit a kinti ventillátor kevert több méterre tőlem:O.
 De most elég volt 1 gyógyszer,holnap csak akkor veszek be ha nagyon fáj.Mindenesetre a Homeogéne 9-et is kézközelben tartom.

Nna,amúgy kimaradtam az aug.20.-i programokból.Ellenben holnap megyek királyi vacsorára,mert kaptunk tiszteletjegyet.Bivalynak legjava zöldséges gerslivel(érdekes,a hogy a boltban múltkor a tipikus,gyerekeknek vásárolandó pudingokról,joghurtokról az jutott eszembe,hogy inkább ilyen khmm.vackokat nem veszek senki gyerekének már ajándékba,a gersliről is az ugrik be rögtön,hogy gyanús.Mármint a gyerek enné örökkel,de egyszer már gyanús lett,hogy ez is pöttyözi),malacsült(ha egyben sütött,akkor olyat még a 90-es évek elején ettem utoljára és előszörre is egyben),királyi torta,meg nemtommégmi,gyümölcsre emlékszem még-na arról meg az új korok tanítása ugrik be,hogy kaja előtt illene enni.Gondolom valami 1 pohár ital is lesz,hogy tudjunk inni az ifjú titánra,aki István királyt játssza.Asszem én leszek a legtopisabb,de nem érdekel.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség fáj derék huzat aug20

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr343167876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása