HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Nagykanál,nagy test

2011.07.17. 01:10 Krilla

Megint nagykanalas ünnep volt,öcsém így lehetetlen nemhogy lefogyni,de ruhákba beleférni is.
 Vettem ősszel pl.3 olcsó Teszkós farmert,mert muszáj volt,na nem tudom mikor jön rám megint,de gyakorlatilag ma döbbentem rá,hogy lassan klasszikusan nem lesz ruhám,amit felvegyek.A pólók lassan de biztosan és örökreszólóan foltosodnak,rendes rövidnadrágom 2 van(Ezek vagy 10 évesek,anyám rendszeresen kiakad rajtuk,pedig majdnem olyanok,mint új korukban,arena egyébként.Nem sok márkás cuccom van.)szerencslére gumisak.Van még prá persze,de azokban végképp ciki akár messzebbre boltba menni is.
  Szoknya?Hahaha!Ma akartam egy minit felvenni ami jó is,rosszul se áll,de végül a nyertes blúz(3 van nagyjából,ami nem volt még rajtam vagy 30x és egyelőre még áll valahogy.Igen,mind turis,naná)hosszú nadrággal állt jobban.Viszont a hasam be kellett néha húzni.Mióta nem szórólapozok(főleg nem a 15 kilós gyerekkel a hátamon)nagyon nő a hasam.Múltkor még csodálkoztam is,hogy jé,a kilók nem.És nekem ne mondja senki,hogy a kerékpározás jó a hasra is,mert hasizmom semmi(szoktam volt mondani,hogy felveszek egy bármilyen ruhát,szemből még oké,de oldalról úgy nézek ki,mint a községi hízódisznó).Ok,exponencionálisan növök(ill.felfelé mégsem),de mikor heti többször mentem,akkor se fogytam.(de hogy mentem...tele bringa,néha 2 tele válltáska általvetősen,plusz esetleg a gyerek a hátamon-na azt végképp utáltam.Nem a gyereket,a 2 táskát,betyár rossz volt azokkal fel-le szállni,de időtényező miatt kellett.)
  Hol van már az az idő,mikor kétségbeesve rohamoztam a turkálókat,mert gyomorműtét után hipphopp ledobtam 16 kilót és semmit nem tudtam hordani... (van egy olyan alkatom mellesleg a nagy hasamon kívül,hogy csípőm fiús,tehát a szép ívesen szabott női nadrágok tortyognak rajtam,mert a csípőm alatt kifejezettemón van egy enyhe homorult ott,ahol rendes nőknek 2 kiló hús és háj szokott lenni.Emellé magasan van a derekam és sok nadrág felvéve bevág és "tökös")Van még a jobbakból 2-3 nadrág azokból az időkből,el se hiszem,hogy én azokat hónapokig hordtam.
  Na de hogy a francba kéne fogyni?A kutya nem sétakompatibilis,a yerek nem tempókompatibilis,én nem vagyok futáskompatibilis(orron át tudok csak levegőt venni közben,ez télena torkomra káros,nyáron a belélegzett bogarakra esetleg,ill.szomjan halok simán-lazán.Uszodára nincs pénzem,hulahoppozni unalmas is,meg valahogy ritkán jut eszembe.És valóban,a 68 dekás karika egy idő után mintha nem lenne elég nehéz,a fene se érti.
 Van aztán valami belső dolog,sűrű puffadás és ilyesmik,nem részletezem,lehet allergia vagy bármi a dokik nem tudnak vele mit kezedeni több éve,én meg nem járok nagyon a nyakukra.
 Továbbá:a kismama-anyuka attól hízik átlagos esetben,hogy megeszi a gyerek maradékát.Én attól is,hogy ha eszem,tömöm,mintha az életem múlna rajta,de így se nagyon volt még rá példa,hogy ittthon egy zsömlét zavartalanul megegyek(van hajlamom amúgy teletömni a számat és rágás közben csinálni valamit.Kitöltjük a hulladékidőt-ahogy apukám mondaná.Arról nem is beszélve,mikor kánikulában szalonnát ennék.Az nálam valami ritka érdekes kaja.2004-ig nem bírtam megenni,max a főtt-füstölt császárt ha jó húsos volt,zsírosabb tészták szóba se jöhettek(tejszínes süti valahogy kivétel volt,meg a teavaj,margarin)se parasztkolbász,mert ettem2-3x,amjd napokig rosszul voltam.Hajaj,de a refluxműtét után-ha nem is 100%-os-már ezeket is meg bírtam enni(nyilván nem rögtön).

Na innentől már nem nagyon áll meg nekem a "nagy test,nagy élvezet"(különben tudok sok sokkal nagyobb embert,ez a nyócvanöt-hét még nem a kiakasztóan kövér kategória szűk egyhetvennel,meg 41-es lábbal,de nekem most sok),meg nem érdekel,hogy a munka nem nevel szép testet.Szép mondjuk eleve nem lehet,de élhetőbb kéne.

Nagykanáleksön most amúgy eljegyzés volt,a meglepetés meg annak felismerése,hogy a vőlegény tesójával jártam régebben(haj,de szerelmes voltam...persze még a 90-es évek "első felének vége felé")de én nem ismertem fel a sárcot(már a tesót,akiből vőlegény lett ma hivatalosan is).Szóval a lakodáré több,mint egy év múlva van tervben,de addigra bele kell valami normális viseletbe férni.Vagy az egyetlen gyönyörű(saját eljegyzésemre varratott)fűzős felsőmet valahogy illendőbben kitisztíttatni és egy új szoknyát szerezni hozzá.

Egyébként ha jobban belegondolok,van a fogyáshoz egy receptem.Ma az első forralási fázis után,míg fürödtem satöbbi odakozmált a baracklekvárnak való(apa nem ért ki időben keverni)-ez azért nagy teljesítmény,még ha tudtam is,hogy gyanús a bogrács(abban még eddig minden oda akart égni,hiába zománcos).Szóval ha most órákig elrotyogtatnám és lenne kozmalekvárom és azt kellene ennem napi 1x...:D
 A legnagyobb baj,hogy nagyon sok ment pocsékba,ha jól sejtem cefrének se lesz jó...

Ja,kiskertem:mulcsozni kezdtem a héten,bár ez nehézkes,lévén nincs füvünk,ha lesz és nyírjuk azt majd megeszik a tyúkok(Én néha stikában locsolom a füvet).Tehát a száraz füvet hozni kell,biciklin.És megtudtam,hogy nem is káposztalepkém van(pediglen lepke) hanem üvegházi molytetűm.Illetve molytetűnk,a szomszéddal és minimum egy ismerőssel közösen,kollektíve.És biotipp elérhető áron nemigen van ellene.Amúgy jól megy a parasztnak,krumplibogaram is van és talán még tetű is,a padlizsán levelének nem tudom mi baja.
  Tetves a barackfa,atkás és tűzelhalásos az egyik almafa.(még töprengek,kell-e a termést ritkítani,vagy bízzam a fára az abortálást,nekem a 2 alma/bogernyő kevésnek tűnik,annyival nem lesznek nagyobbak)Amúgy a krumplibogár elnevezés is nagy átverés:van vagy 8-10 krumpli,ami a tavalyiból hajtott ki,azon nincs lárva,a padlizsánon,paprikán,meg a paradicsomon bezzeg egyre több,fene a fajtáját neki!

Szólj hozzá!

Címkék: evés kert súly alak

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr983073532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása