HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Fel!Támadás!Néró módra

2011.07.12. 14:00 Krilla

Baj van...Hátizé...Vertem én a kutyát lábossal is szorultságból:o,mégis alig tudtam megmenteni a tyúkokat.Kérdés,lesz-e sokk-utóhatás,döglenek-e meg ma-holnap.Mintha véres toll is lett volna a szájában.1 percen belül legalább 5-6-ot elkapott.Elengedtem a kánikulában és tegnap is többször bementem így az ólba,de mire becsaptam volna az ajtót berobbant mögöttem és nekilátott,attól féltem nem tudom kihajtani mielőtt meg nem öl párat.Vízipisztoly,hahaha.
Jó,hogy volt a kezemben egy kiselejtezett lábos,amibe a tojást akartam szedni(basszus és előtte a táp,levesmaradék,nyakcsontok húsmaradékokkal,azt nem ette.)És mielőtt betört nem csaholt,nem kapart csak jött,szaladgált.3 tyúk kijött,mikor ki sikerült hajtani.Egyiknek úgy láttam a szárnyát kapta el,a másik kettőnek a hátulját,egyik tök kopasz seggű lett:(.
Azt hiszem ennél a kutyánál nem kell erőlködni vele,hogy betegyek tyúkot rendszeresen macskaládába és barátkoztassam őket.Legalábbis sok sikere nem lenne.És ezen a kasztráltatás nem tudom mennyit segít,gyanítom nem sokat.Pedig ő nem hallgatja https://www.youtube.com/watch?v=6AWl1qhkQSU ezt.Megőrülök,még mindig nem tudok linket beillaszteni.Vajon tavaly hogy csináltam?

Tegnapelőtt is kinn voltunk,volt hogy pancsoltunk a Néró meg feküdt a füvön a tyúkól közelében és ha ugrál is körülötte néha picit,nem próbált kerítésen átugrani.(Az rosszabb lett volna annyival,hogy mire körbe bemegyek az ólba addigra tuti nyírt volna ki párat.Akkor esetleg úgy árt volna,mint Mirault kutya a könyvben:addig verem a tyúkkal míg bírom,majd rákötözöm szorosan sok soron és ott rohadjon rajta a kánikulában ha állatkínzás is lenne,mire lerágná magáról nem akarna tyúkot fogni.Jöhetnek a kövek meg az állatvédők.)Arra végképp nincs szükségem,hogy vegyek tyúkokat miatta másnak(anyuéké a szárnyasok)

Ha a pórázrántás pórázhúzást vált ki akkor elvileg ez az esemény jobban ösztönzi hogy legközelebb is rájuk támadjon?Másképp nem tudtam megmenteni a helyzetet.Mikor kijött akkor se a helye felé ment,hanem a kijövő szárnyasokra.Azán persze nem akart kijönni a házból se,annyira se,hogy megkössem,mikor bezavartam.Félt,hogy kap még.Muszáj volt nekem benyúlni és megláncolni.(ó,igen,bevillant az is,hogy félő kutya is támadhat-eszében nem volt)Márpedig addig nem szedhettem össze a madárkákat.Mivel nem akart kijönni,parasztosan levezettem a dühöm,tökerőből odavágtam a kutyaház oldalára a lábossal,majd bezúdítottam az itatójából a vizet.Erre kiljebb jött,de kijönni nem mert.Mikor bettem a pipéket,akkor meg bezavarni nem bírtam.Meg kellett fenyegetni a locsolókannával.Le is öntöttem,mert rittig nem a helyére ment,menekült volna akkor már mindenfelé a víz elől,csak nem engedte a lánc.A bánatos faszomat...Akkor aki előttem 2-vel befogadta valszeg ezért hagyta elbóklászni.Azt tudtam,hogy ott is voltak csirkék,azt nem,hogy ott is támadott-e,de ezek szireint minden bizonnyal.Na akkor még jobban vigyázunk.
Tényleg,amúgy kutyás könyvben azt olvastam,hogy ha kutya kuytával verekszik,hagyni kell őket,eldöntik a rangsort.De nyilván ez háziszárnyassal nem megy.Mert egyértelműen a kutya győz.Csak ha meg is eszi.És ha ráhagyom akkor meg ugye pláne...

Baszogat a lelkiismeret,hogy bántottam a kutyát,de másképp nem tudtam elterelni.Azért kutakodok tovább,mit lehet értelmeset tenni.

Szólj hozzá!

Címkék: kutya tyúk támad

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr613060546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása