HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Augusztus 20.-dinnyesétáltatás és tűzoltójáték

2010.08.21. 01:03 Krilla

Mert ugye van olyan marha,aki a válltáskájában egy nagyad dinnyével grasszál a Fő utcán a sokadalomban...
 Hát nem is tudom,honnan kezdjem végül:mai napja kiscsókának érdekes volt,többször esett,beverte hasá-fejét-a fene tudja mit bohóckodott,én épp akkor a konyhában próbáltam tevékenykedni...Na a 2.nagy esés után rájött,hogy aludni akar.Az se volt semmi,nem mozdulhattam mellőle.Azonban épp hosszan kellett aludnia,így nemhogy fél 4-re,de fél 8-ra is alig értünk oda,mert ugye utánam kellett jönnie állatokat etetni-itatni,enni-inni kellett,stb,stb...Azért valahogy csak elindultunk.

Dinnyesztori:úgy volt,hogy barátnőméknél hagyjuk a bicajt és együtt megyünk a "lampionos"(fáklyás)csónakázókat nézni.Csakhogy későn indultunk.Ők otthon maradtak,mi megnéztük.Fényképeztünk is,hogy mi lett belőle,majd kiderül.
 Aztán végigmentünk még a Fő utca sétáló részén,körbenézni mi van kinn.Feltételeztem a gyerekeket ismerve,hogy enm biztos,hogy visszajutunk,ha játszani kezdenek.
 Na de barátnőm mégse volt otthon,mire odaértünk.Az a poén,hogy hiába hívtam sokszor az este folyamán,nem vette fel.Lévén hogy a kapuján nem lehet bemenni,se semmit betenni,a csemegének vitt negyed dinnyét cígeltem a táskában mindenfelé:D.
 Szerencsére a nagy de nem túl fantáziadús ugrálóvárról(1 kizárólag ugrálásravaló házikó+1 nagy csúszda ferde kötél mászóráccsal,semmi extra játéklehetőség) ma könnyen fordult a figyelem a szökőkutak felé.(Szegény békák...2 meg lett úsztatva,1-re rá lett lépve,szerencsére túlélte a gyerek szandáltalpát)
 A sokadalomban meg nézegettem a vattacukrost,de sima cukra nem volt,csak vaníliás meg mindenféle színes-ízes.Nézegettem a pattogatott kukoricát,nyugtatólag közölte,hogy abban nincsen semmi,csak margarin meg só.Mimimi...?Én egyszer 2 napig helyettes pattogatottkukoricaárus voltam,de pálmazsírral dolgoztam.És milyen margarin?Rama.Ok,akkor azt se kérek,tejszármazék van benne...Kürtöskalács szintén kiesett a tej,citrom,mittoménmi miatt.Nézelődtem az édességes sátornál:vettem törökmézet.Na az bevált mindkettőnknek.
  Ja,úgy mellesleg találtunk biomustot is,vöröset.Azt vettem.(ah,meg sokféle kecskesajtot,de azt is csak szagoltam)

Tűzoltójáték(a fiam szavával):na ezt kissé elb..ták,vagy nem tudom...4 adagban ment.
Először is hazaindultunk.Majd a lejtős utca aljában jobb kézzel indexelve,ballal fékezve és kormányozva épp a kanyart vettem be,mikor is jött az első durr...Na akkor visszafordultunk.Lejtős utcán fel,vissza addig,ahonnan jól látunk.
Lement egy sorozat.Rövidnek rövid volt,de hát spórol az árvizeseknek az ország.Elindultunk.
 Megint lőttek,megint visszafordultunk,még a lejtős utca közepéről.
 Megint lőttek egy adagot.Megint szünet.
  Vártunk.
Elindultunk.Lejtőn le,index,fék,kanyar bevéve,gyerek fázik.
Ok,betakarlak kendővel.Na akkor megint dirr-durr.Megint vissza,mert a 3 éves főnök "tűzoltójáték"-ot akart nézni-bár mindig sorolta amúgy,hogy hangos...azért nézte nagy szemekkel.
 Megint szünet,de rutinosan vártunk.Mert a 3 rendőr még mindig ott volt.Na jött is még egy adag.Majd 1 rendőr elment a kocsival,2 továbbra is maradt bitosítani.Haha,nem.Mi várunk.Na de aztán mégis vége volt.

Gyerek jót alszik,na ugye,majdnem éjfél lett,mire végre rendesen elaludt(tűzijáték után haza is kellett érni)nekem meg nincs kedvemmosogatni-holott dolgoznom kellene holnap.Jaaa,1 óra,hoppá.Akkor húzok is aludni.Adós vagyok még 1-2-sok beszámolóval,de azért ezt nem hagyom vázlatban az időrendiség miatt...

Szólj hozzá!

Címkék: buli tűzijáték dinnye istvánnap

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr632236319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása