HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Vegyünk cipőt...

2010.05.27. 00:50 Krilla

Elpusztult a cipőm,ahogy a Patács Sanyi mondaná.(3 hónapig dolgoztam szoc.otthonban konyhásként'96 -ban,fogyatékosok is voltak,nagyon bírtam őket:))).Na a Patács Sanyi mindig azzal jött,hogy nővérke,elpusztult a cipőm)
Szóval lyukas volt eddig is,mindkét fele 2 oldalról a felsőrészen,de a bal felén lassan kifér alul a lábujjam,tökre nem kényelmes.Most kicsit megfoszlott az orra is-pedig az volt a tervem,hogy majd az aranykezű cipész hordhatóvá teszi majd még vagy egy évre.Hiszen amúgy tök kényelmes.
 El is mentem nézelődni.Fülest kaptam,hogy az Adidas boltban mittoménhány-50-70%-os leárazás van.Naná,hogy 41-es gyöngyvásznas nemfehér cipőből(fehérből se) nem volt.11700-ért volt egy fehér,na meg 18 fölött a többi.
Sajnos a Nike boltban is voltam,ott eléggé nyerőben van egy szürke gyöngyvásznas,pici lilával.Egy baja van,illetve 2.
 1;Őmégcsakmosttizennégy(ezer Ft)
 2;Nem hiszem,hogy lenne mostanában leárazás
 
-Na ha azt vesszük,hogy a most kimúlt(azért még hordom)Adidast is 10-ért vettem anno a Metroban alaposan leárazva...akkor nem is sok.
-Ha azt vesszük,hogy a bankhitel levonása után havi kb.4000 Ftom marad,amiből ügyesen kéne még sok dolgot venni-akkor kurrrvára sok.
-Ha azt vesszük,hogy Adiban nem fájt hátam-derekam,kibírt vagy 4-5 évet(együtt hordtuk ki a gyereket:))))akkor nagyon megéri,ha tartós lesz.
-Ha azt nézem,mennyi tartozásom van már ide-oda,akkor mindegy,ezt még megvehetem akár...
Na a fő ok,ami miatt rázom(???) a rongyot épp az,hogy derékfájós,kicsit tán lúdtalpas stb.ember vegyen rendes cipőt.Főleg ha sűrűn visz a hátán egy gyereket:))))).Ha ehhez még extra sok menés,munka,bringáról való leszállás-felszállás jön,akkor pláne kell.
  Deee,sejtettem,hogy baj lesz,voltak ráutaló jelek,mikor alul repedt a szanaszét kopott talprész.Talán akkor kellett volna kipuncsolni a cipésznél egy javítást.
(Mellesleg 34 leszek,aszongya:szakmunkásképzős koromban kaptam egy Reebok cipőt,főképp tornázni,aerobikozni,meg ünneplősnek-sokat bírt,szerettem,majd egy nagy ugrással olyan 6-7(?) éve vettem hosszas rákészülés,többszöri boltbamenés-felpróbálás után egy Rieker téli cipőt(na ehhez közrejátszott,hogy más boltból kellett hozni másikat,mert boltonként 1-1 méret volt,a tulajnak meg vagy 5 boltja-mellesleg abból elég volt a 40-es)majd ugye ezt az Adidast valami féláron,ill.vagy másfél éve 8 felett egy Hi-Tecet-de az nem annyira jött be.uhából jobban ismerem a turkálóst,géprongyost,esetleg néha kínai boltost,akad tizenéves ruhadarabom,amit néha szívesen hordok-póló leginkább-szóval ruhára ha költök akkor darabonként nem sokat.Melltartóból vettem még mindig minőségot-ma már azt se,de mondjuk dolgozó koromban forgalomból való kivonás előtt bespájzoltam egy fajtával-sajna a nagy didik miatt nekem olyan kell,ami stabilan tart és kicsit szélesebb a pántja)
  Amúgy van itt egy használt-bálás cipős is-pechemre kényelmes sportcipőből épp nem volt jó.   Ellenben alighanem találtam egy fekete cipőt,ami alkalminak is jó,meg kényelmes is.Holnap kiderül."Sajnos"bőr és új,ill.teljesen újszerű,ha úgy tágul,mint a mai próba során akkor lehet hogy bő lesz a végén:(((.Pedig erre is van egy sztorim:Tizenéve vettem egy alkalmi cipőt használtan,azóta egy kisebb szünetet leszámítva-egy kivételesen kényelmesnek mondható kínai miatt,amit öcsém egyik ballagására vettem-mindig azt hordtam.Csak egy gond van vele:szorít,mint a satu,tehát ha busszal,kocsival megyünk valahová,rögtön levetem,meg asztal alatt is.Kidobni nem fogm persze,majd keresek neki új gazdát.
 Ha egyszer kinyitom a cipőszekrényt,ami sajnos zárható-és a gyerek eldugta valahová a kulcsát.
 
Egy szónak is száz a vége-vagy fordítva?Asszem kell egy cipő.
(Ja,a Hi-Tec szép:kék-rózsaszín:tehát gyakori tisztítást igényel,minden látszik rajta rögtön.és a velúros orr-részén főleg:(.És ki ne hagyjam:van itt valahol egy örökölt 42-es Puma,fűző kéne bele.De azért az csak nagy kicsit,meg túl fiús is.Meg túl fekete,meg nem szellőzik annyira)
 
Csak sajnos mostanában rám jött valami,vettem pár normális pólót is pl.Hogy legyen már pár rendesebb ruhám is.(Na de szokás szerint elhordozgatnám vagy 10 évig majd őket)Ja és majd legkésőbb őszre kell egy farmer is...Hááát ...Lesz hová rakni,ha lesz mit...

Szólj hozzá!

Címkék: cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr922034503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása