HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Csalán

2010.03.14. 22:57 Krilla

Nem,ennyire nincs még tavasz,a gyerek csalános,ez az új hobbija,vagy mi.
Múltkorjában "megbiorezonanciázták"E-110-zel,akkor lett csalánkiütéses prímán a hasa(és viszketett mindene persze,nem tudott sehogyse viselkedni,nemhogy tűrhetően;)).
Aztóta frankón tartottuk a semmi mű-diétát(ízfokozók,aromák,színezékek,tartósítók)egész prímán:múlt héten levadászta a hűtűből a fiacska a felvágottat,de csak a szélét rágta meg kissé pár szeletnek(pár hete még akár a 15 dkg-os csomag fele bement volna smán,mert szeletenként nem jó,pláne zsömlével,csak keresztül átharapva:D)de különösebb gondja nem lett.
Előtte viszont újfent gyanús lett minden:a dió,a banán,a narancs,a méz(kedvencek)de még a dermatológiailag tesztelt hipoallergén Chicco babafürdető is.(ezt ajándékba kaptuk,de ezek szerint hiába.Mondjuk nem tudom,ha babáknak gyártják,miért erősen túlillatosított)
  Szóval most az a hobbi,hogy eszik a gyerek-kiverődik.Mindentől.Szinte.
Már egész jól volt a nagyon rossz ízű gyógyszerszirupot nyeli,mint kacsa a nokedlit(ezúttal a Claritint,ez a 4.az alleriagyógyszerkísérletek sorozatában)erre mi történt?Elmentünk tegnap vendégségbe.Szakács főzött főleg(szakmáját tekintve,amúgy családi összeröffenés volt,nem valami vendéglőbemenős szakácsos főzésre kéretik gondolni),a fene gondolta,hogy tesz a halászlébe leveskockát.Nem is kérdeztem.
Én vittem házi sütit,meg ott is volt vígan ehető "vegyszermentes"háti sajtos rúd.AZt evett a picinke,meg a halászléből olyan 8-10 evőkanálnyit.Ivott Cappy őszibaraclkevet,50%-osat,amiben a címkéje szerint semmi mű nincs.Na,későn jöttünk haza,itt cicizik,tekereg,ránézek:bal szeme alatt széles csalánkiütés.Irány a másik szoba,a nyaka is tele volt.Reggelre a hátán,hasán is voltak kis "esemény utáni"pöttyök,délután a térdhajlata csalánosodott.Vakarta is véresre,hiába a 2x-re beadott kalcium,meg a kenegetés.Valamint csalános lett a 2 válla.Ma este a hasa,mellkasa,de ebben az a pláne,hogy ma csak belenyalt a zöldbablevesbe-amiből tegnap gond nélkül evett egy tányérral,pár kanál tökfőzeléket evett pár kis kocka sült hússal(azt mondjuk anno pácolva fagyasztottam,nem tudom melyik mustárral csináltam akkor)de ezeket is teszteltük tegnap.
 Reggel banán de nem egy egész-2 óra múlva vakarta a térdhajlatot.Később vajkrémes szendvicsporos sajtos melegszendvics-na ebből bőven tankolt,nem győzte kérni a repetát:D.Ebben is csak a xantán volt gyanús,de leellenőriztem:elvileg veszélytelen.(asszem a tudatos vásárlónál jött ki a cikk)
 Szóval,hogy ma mi verte ki,végképp rejtély,mert ezekkel nem volt gond mostanáig.Esetleg az hogy én is kirúgtam a hámból és ittam boros kólát(melyből furcsa módon csak a koffein volt rám hatással,nem értem,hogy a rendes minőségi palackozott bor volt gyenge,vagy én erős)
Fő,hogy a Dr.M.M.allergológus szerint nem allergiás.Ja és megint silószagú volt a széklete.Tettem a fagyasztóba több zacsiban,majd visszük a gasztróra-bár nagy reményeim nincsenek.
Amúgy dedecske itt kukkol és semmi pénzért nem akar aludni,de most "lenyomorítom"...10 előtt szólt,hogy menjünk át aludni.
 

Szólj hozzá!

Címkék: gyógyszer allergia diéta csalánkiütés

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr141840011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása