HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Kávékrémpor,szép kis dumák,panaszok

2010.01.07. 02:52 Krilla

"Mikor a gyerek csendben van,akkor figyelj,akkor van baj,vagy rosszaság"

Ez a Cremo krémpor volt tegnap.Egyszerűen lenyűgözőek ezek a porok,és néha elérhető helyen maradnak.Hát volt 2-3 perc,míg ki kellett próbálni,mennyire elég.
(hány méter fogkrém van a tubusban,még nem derült ki:D)
Apa jó játszótárs,pedig itt se volt,de ugye nem nyomta össze a simítózárat a zacskón.
Munkára fel!Szórjuk!
Szuper!Jutott mindenhová:a konyhába annyi,hogy lett benne 4 és fél kis lúdtalpas lábnyomocska is,aztán az ebédlőbe a szőnyegre több helyen,meg a szőnyeg köré is(úgy se volt még mosva,mert alig volt használva,itt az idő,hogy koszos legyen)és wáóww!A radiátorra is jutott,meg persze alá.Méghogy őszi vagy karácsonyi radiátorpucolás...majd én megmutatom,hogy máskor is jó az...
Anya?Nem,nem örült különösebben,de nem is nagyon szitkozódott,sőt lecsekkolta hogy apa nemsokára várható,és direkt meghagyta addig bemutatóba.
Csak azon csodálkozott,hogy a só,a bors és a fahéjas cukor után ezt nem öntöttem a gázrózsa alá a csőbe,hogy ne lehessen főzni bárhol.

Tegyük hozzá:ezt sokkal könnyebben eltüntette,mint tavalyelőtt a 2 szoba 2 szőnyegébe dörzsölt 3/4 doboz sűrű,ragadós popsikrémet,amit jártamban keltemben kentem a pelenkázó széére is-ami persze a kövön is volt végig az ebédlőben,meg az ott álló doboz szélein,meg a Csillagszemű juhászos kantáros nadrágon,amit a szomszédból örököltünk a Csilla néniéktől-az sajnos menthetetlen lett.

Azt meg végképp nem értem,miért van úgy oda,hogy felkelek és közlöm,hogy cajul vagyok,ana,nagyon cajul vagyok.Hát tehetek én róla,hogy ő nem így szokta mondani?

Apa levese meg annyira ellenállhatatlan,ogy mindig muszáj belőle a lehető legtöbbet elkunyerálni.Anya szedett ugan nekem,de hát nem gondolhatta komolyan,hogy eszem a tányéromból,mikor az éthordó edényben biztos finomabb van?Hát odaültetett,megettem ami befért,ez némi csodálatot váltott ki a mennyiség miatt,majd mikor apa enni akart,nekiláttam kifejteni a véleményem arról,hogy mindent fel akar előlem falni.Így kaptam még kicsi levest,de meg kelett tanítani a rendre az öregsrácot,mikor megkérdezte,hogy ha én akarok mindent megenni,akkor mit egyen apa,közöltem:fozózzon apa,fozózzon!(fogyózzon:))

Anya kicsit kiakadt,hogy ő se tudott este megenni egy tányér levest se zavartalanul,de hát mit van úgy oda,nem azért főzte,hogy fogyjon?Van még neki vagy 4 liter.Én se eszem egy helyben ülve,még sincs semmi bajom.Ma Leves Gyurka voltam,és kész!
Sőt,fakanállal is kóstolgattam,csak sajns főzni nem lehetett,merthogy kicsi vagyok,meg forró-mindig csak a kifogások...3 napja pajintát ennék(palacsinta),mondom is,hogy anya süssön pajintát-arra is mindig kitalál valamit:hol azt,hogy nincs tej,hol azt,hogy majd holnap.
És nem és nem érti meg,hogy nem fázok 18 fokban,meg hogy nem kell se bili,se pelus,mert a szőnyegre jobb lenne pisilni,vagy a törölközőre,olyan ritkábban volt még.A bilibe meg már kétszer is pisiltem,bemutattam hogy tudom a technológiát,a többivel hagyjon békén.
Azt se érti meg,hogy nem akaork aludni akkor se,ha leesik a fejem,megamikor aludni lenne már muszáj,akkor sokkal jobb a kirakós könyvvel játszani.És hogy itt én vagyok a fő látványosság,rajtam kívül mással nem is kéne foglalkozni.
Ellenben azért mert vakarózok,meg ekcémás vagyok,nem kéne mindenféle kenőcsökkel egrecíroztatni folyton,sebes lesz az még holnap is,majd bekeni máskor.Engem meg nem érdekel,hogy ő is keni az arcát,az enyémet nem kell és kész.Az úgyse viszket,csak piros.
egyébként is mindig nyávog,hogy mennyi kenőcs elfogy,meg hány fajta volt eddig kipróbálva-már saccolgatja,hogy a december közepén vett fél kiló sheavaj meddig bírja olívaolajjal keverve,mert legközelebb már irtó drága lesz.
Ja,és utálok fogat mosni,de ezt se hiszi el még mindig,hiába csukom be a szám,meg ordítok a fülébe fogmosás közben torkom szakadtából,nem tanul belőle,hogy hagyjon már ilyenekkel.

 

Szólj hozzá!

Címkék: leves evés palacsinta fogmosás ekcéma bélpoklos

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr781653220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása