HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Vakarózik...

2009.12.06. 01:49 Krilla

Változatlanul vakarózás van,nem fürdetek mindennap,de ez tök mindegy,ugyanolyan rossz.Kaptunk antihisztamint,csak az a kár,hogy 2 napig szedettem,majd abba kellett hagyni,mert 3 nappal allergiavizsgálat előtt fel kell függeszteni a szedését.
Nem mellesleg a gyógyszer adagja(amit nem szabadna túllépni)a gyermekem korosztályában(2-6 évig,a 2 és féllel igencsak beleesünk a korcsoportba)megadott 10 csepp,ehelyett 15-öt írtak fel,ami azért mégis csak 150%..Szóval maradt a 10 csepp.
2 hét alatt elkentem a múltkor vett lanolint.Kaptam neem-olajból termékmintát,lehámlott tőle itt-ott jobban a ded,nekünk nem jó.Muszáj megint beszereznem sheavajat is.Főztem körömvirág kenőcsöt,de meg se közelíti a készen kaphatóakat,és rendesen zsírszagú.

Ha itt lesz a sheavaj(csak kifizetni ne kéne,bár a mostani adag nem drága,de azért lesz ára:o)akkor veszek előbb-utóbb kakaóvajat is és kipróbálom a neten nemrég látott házi gyártású(pofonegszerűen készíthető)izzadásgátlót.
egyébként érdekes,hogy nem csak hogy eszi a bőr a lanolint,olyan ugye,mit a gépzsír,mégis mióta lanolinoztam,agyonszáradt a kezem.Most hogy 2 napig sheavajaztam,jobb lett sokkal.
Ma vettem 30 deka lanolint megint,biztos,ami biztos(szerdán volt 2 hete hogy vettem 20 dekát).Egyébként jó show,hogy fel sem szívódott még,de máris újra kell kennem.

Jaj,el ne felejtesek télapóskodni...

Konkrétan tőlem a gyerek 3 csg ropit kap meg egy télapómacis hűtőmágnest.Akitől direkt kértem hogy NE hozzon semmit,csokit pláne ne,az is hozni fog:(.(Függetlenül attól,hogy  a"ne hozz ezt meg azt,mert nem adjuk  gyereknek"-dolgokat nem viszem el,pl.múltkor így maradt rajtram egy gyerekkönyv,mint szamáron a fül,de lett gazdája,valaki messze-messze Budapesten,aki örült neki,bár azért tiltakozott kedvesen,de én meg örültem,hogy valami módon megköszönhettem a szívességét.)A gyerek meg üvölteni,mint akit ölnek,mert már egész csokifüggő.Nem baj ám,hogy nem győzzük vizsgáltatni,meg kezeltetni az allergiáját(anyukám finanszírozza),meg a legegyszerűbb keksztől az ivóvízen és a szőnyegbolyhon át az étolajig,fogkrémig mindent be kell méretni,"kompatibilis-e a gyerekkel",azért csak idekerül 100 féle édesség innen-onnan és persze a szülő egy gonoszdi ha nem adja a gyereknek.Hát szegénynek legalább ennyi öröme legyen.Ki se derül,könnyebb lenne-e enélkül..
Amúgy van annyira éhhalál szélén álló a ded,hogy ordít a kockacukorért is,ha eszébe jut hogy ott van elzárva az üveges elejű sezkrényben,megtisztelendő vendégre várva-és néha beleeszik a kristáklycukorba ha eléri.Remélem nem lesz még cukros is egyszer,épp elég baja van így is...:(
 

Szólj hozzá!

Címkék: gyógyszer télapó allergia cukor lanolin ekcéma sheavaj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr641577137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása