HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Elment a tyúk vándorolni

2009.11.03. 00:51 Krilla

Nagyon kiszoktak a kis dögök.4 volt(van?),valahogy kijöttek megint és elvoltak kinn 1 napot.Délután csak valam tudott aludni a ded,így sötétben kelt,kereste a ffene őket.És ma mikor fogdostam őket,1 nem akart előkerülni sehogy.Na,toll sehol,kutya nem ette meg(kapoot nagy rúgást az oldalába a böszme nagy dögje-mikor megfogtam a pipit és a Gergő meg akarta simogatni rákapott a tyúk fejére.
Kíségreti őket az udvarban vigyorogva,néha kicsit megszaporáztatja a lépteiket,de alapvetően nem bántja őket.
Addig,míg én se.Ha megfogom őket,akkor rájuk kap.
Amúgy is bűnös volt a Roxikánk,mert előtte meg fellökte a gyereket,majd átugrott rajta,majd visszalépkedett fölötte.(eredetileg csak leugrott valahonnan és talán a kutya sodort,talán az ijedtség)Csórikámat meg nem tudtam rögtön vigasztalni,míg fölötte grasszált.
Köszönöm,az állatvédőket nem kell hívni,annyi bundája van a gyapjasnak,hogy az ilyen oldalbarúgást se hiszem,hogy megérezte-legalábbis nem mutatta.Viszont utána kivételesen szót fogadott.Meg később enni is kapott,tudja hogy amúgy nem haragszom.
Na a madarakra visszatérve:3 elhullott a 7-ből,a csoda tudja mi miatt,hetente "haltak meg".Az elsőt közösen találtuk a gyerekkel,aki örömmel közölte,hogy alszik,pipi!Majd aludt még 2,a körülmények összjátéka folytán egyet nekem kellett elásnom,ami úgy zajlott,hogy a hátamra kötözött gyerekkel kiástam a gödröt,majd a gyerek a hintába(hogy ne lássa)állat a gödörbe,aztán megint meglöködni a hintát,majd a hullát betemetni rendesen.(apa meg ugye közölte hogy dehülye vagyok,mindegy,majd oda nem vetünk semmit jövőre,miért nem a málnabokrkhoz ástam el.Miért,miért?Ő mondta,mindegy hová)
A halál okai közt lehet szegényes táplálkozás(búza,kukoricadara,zöldféléből meg inkább kampányszerűen),netán tojásretenció,vagy vérszegénység,ugyanis valami apróságok voltak az ólban,némi segítség igénybevételével(egy kedves állatorvos hölgy küldött linkeket egy fórumról)kiderült hogy tyúkatkák lehetnek.
A túlélők pedig jól voltak,már meszet is kapnak.Erre 1 eltnik.És itt a svédcsavar:a férjem közölte(nem ám előbb,csak most)hogy ja,hát a múltkor is egyik az úton mászkált kinn,ki tud bújni a kapun.
Asszem az már megfőtt valakinek a fazekában...Annyira nem akarhatta elkergetni senki,mint ha kutya ment volna az úton/valaki udvarában.
Egészségére,de bassza meg,nem az én tyúkom volt...
Na azért majd meresztgetem a szemeimet.Mindenesetre a tojásgyár akkor abszolút elmúlóban van.Eszembe is jutott valami gyerekvers,hogy:

Elment a tyúk vándorolni,
Nem jön haza többet tojni.

A többi pedig vár a sorára.Tőlünk bátran végelgyengülhetnek,megenni megesszük a húst,de alapból csak a legyet és hasonlókat bántjuk.
De most mennyi tápot vegyek?

Dedecske ma nagyjából egész nap jól viselkedett(na jó,hát kellett fenyegetni,hogy nem megyünk majd játszani a Martinhoz,meg ilyenek,de az esti apahecceléstől eltekintve egész jó volt:).És amikor a hátamon volt az utcán,végig dumált:).És ma abszolút keveset sikítozott a fülembe.
A lábacskáit sajnos azért most is szétvakarta,már vagy 4.napja fekszik Fenistil cseppekkel:bábógyógyító gyógyszer-imádja a kis mafla az összes gyógyszert,kivéve azt a mocskos kesrű Nystatin port,amit elég volt 1 hónapig napi 2x belediktálni.Annál a kókusztejpor-karobpor-víz-gyógyszer -édesítőszer felállás volt a nyerő kis hígításban,hogy lehetőleg 3-4 fecskendővel kelljen beadni és ne többel.
Óó,és el ne feledjem:ma mindenből evett,ami elé került.A kakaóscsigát konkrétan úgy marta el az apja kezéből a kis irigy,az nem volt jó,amit eleve kapott.Meglátta a tejfölt és közölte hogy pajinta,tejföl-kivételesen rögtön teljesült a kérése és sütöttem palacsintát a tejfölhöz neki.(nem tudom,hobbi vagy betegség,mikor terhes voltam átlag 2 hetente sütöttem palacsintát és miután elkezdtem lájtosan főzni elég gyakran sütök megint.)

Na jó,azért volt ágyról leesés is,meg porszívózás utáni zsömlemorzsolás a szőnyegen meg ilyesmik,de ez az alap.
Én is csak 2-3x voltam gagányos és nem is nagyon lettem elküldve.(ha valami olyat akarok amit ő nem,kiabál hogy menj innen,menj innen-és lököd közben-ez biciklizés közben abszolút mulatságos...Illetve hogy menj innen,Anya.Gagányos,fujj!)
Viszont az utóbbi 2 napban szólt is,hogy kakis vagyok,kakis vagyok-és engedte is a cuc eltakarítását-ez is csoda,a feneke is szép megint,kicsi sebnyomok emlékeztetnek a múltkori menekülős-letagadós időszakra,de már nem is kenem semmivel.
A lábacskákat ellenben mindegy mivel kenem(lassan a pókháló meg a pipamocsok is előkerül jelképesen,mint az "Indul a bakterház"-ban)egyik comját szabályosan lyukasra kaparta...Mindkettő tele sebekkel:(.
 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya tyúk palacsinta ekcéma kakis

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr751494595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása