HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Hoppáci

2009.11.02. 00:35 Krilla

Na,jó rég nem írtam egyik blogba sem,na majd eztán...Ami késik múlik,az idő szalad,nyúlik...

Volt sok minden,pl a fürdőszobai kádtöltő csap betétjének törése(kivételesen épp nem az én kezemben maradt,pedig híresen nagy rontó vagyok)-így 2 nap kombinált fogóval nyitogattuk,majd apa fúrt bele és egy nagy hosszú csavarral megoldotta,akkor zsiványul lehetett a vizet engedni,csak a hőfokállításhoz kellett a kombinált fogó,ahhoz viszont létszükségletszerűen.(Szegény ded 2xtúl meleg vízben fürdött,de nem szólt,csak pirosodott a drágám.Ugyanis víz enged,gyerek bele és ő pancsol,tartja a zuhanyt néha én csak elzárom a vizet és a köv.3-8 percben futok egy kört a lakásban-általában kajálok,teregetek tűrögetek vagy ilyesmi dolgok.)
Aztán mivel ládákat nem tudtunk határidőre szerezni,az első köd után lehullott pár mázsa alma,a fene tudja mi lesz vele.Rájöttem már,hogy 1 órán át pucolt lavórnyi alma leve megiható 24 óra alatt,de minden nap nem pucizom,az ütődött meg ugye hamar romlik.Úgy 25 vödörnyit szedtem össze.Ebből pár kinn maradt,a gyerek kiborogatta,elvanna,fagynak...
Holnapra van tervezve mentőakciójuk.És elég lelombozó,hogy a gyümölcscentri pépjében még rengeteg lé marad.
Aztán volt házkicsomagolás,miapánk nekiesett a repkény-vadszőlő stb-nek,vagy 1 hete azzal"játszik" meg az udvartakarítással.Majd most a palázás is sorrakrerül,mert áldozatul esett itt-ott a dzsungelirtási hadműveletnek.Jajj,de irtó rondaaaa a kinti kis melléképület a növényzet nélkül:(:(.Annak a sarkán is tört pala,ott is pótolni kell a beázás miatt,a többi a kerítést képezi-ha a szomszéd átlesne most vígan tud.
Jaj és még rengeteg lesz kinn a dolog.
aztán szórakoztam kicsit mosással is:esős időben már tudok tető alá teregetni,de ott meg nem jár a szél:a polárcucc is képes fúrmányoan berohadni.Azért fúrmányos,mert csak felvéve,jól belemelegedve jön belőle az áporodott szag-akkor rendszerint már úton vagyok és konstatálom hogy újra kell mosni azt az adagot.Na ez most esős idő nélkül is előfordult 1-2 ruhával-na valamire csak jó lesz a fagy.Ezen majd segít.
A gyerek amúgy nagyon kiakasztó mostanság,iszonyat dolgokat művel,aztán még röhög az idegbajjal jócskán küzdő kiabáló ősökön...Persez naki is van baja bőven,az állandó ekcémás vakarózás:(:(:(.Amitől anya nélkül ritkán megy a délutáni alvás,és minden felkelés szkreccseléssel kezdődik:kezdi félálomban,ha lefogom a kezét üvölt,ordít,mint a sakál,ha kenem az se jó,mert már kivakarta és csípi...Most életében először egy borsónyi helyen lyukat vakart a bal combjába:o.
Én örülnék,ha minden éjjel inkább 2-3x kelne 5 percekre.
De nem nálunk a felkelés emiatt fél-másfél órás,akár 3x/éjszaka,ha jó,ha nem jó.Nem tudom megérteni azokat,akik azon nyivákolnak,hogy jajj,éjjel felébred 1x a gyerek.Aki aztán ha mellette/közelében az anyája,5 perc alatt visszaalszik.Vagy hamarabb.
Én híresen rossz elalvó vagyok,de volt már hogy nem bírtam kivárni,míg rendesen visszaalszik a ded a 3.kelése után és ciszaszerezhetem a javaimat tőle és apa jött hajnali 4-5 között villanyt lekapcsolni és a kis vámpírkám cicinlógva aludt rajtam srégen keresztben velem együtt.
Tuti történtek más dolgok is csak most nem ugranak be.(de bibi,voltunk tanácsadáson végre:megvoltak a papírok,időben elkészültünk,et cetera,et cetera)
 

Szólj hozzá!

Címkék: alma alvás udvar ekcéma ordít tönkremegy

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr971492159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása