HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Kettősfront és házi trezor

2009.10.23. 02:18 Krilla

Ma konkrétan mondhatom,hogy tele volt a nemlevőm is...
először is elaludtunk,ez azért érdekes,mert múlt héten a papírokat nem találtam,előtte azt hittem későn érünk oda(nem vittem semmit a városba-akkor persze nem ment haza 11-kor a doki...)előtte mit tudom én már mi volt-hát nem jutunk el arra a rohadt tanácsadásra.Mondjuk tanács köszi,most nem kell,a dokit sűrűn látjuk.Annyi a jelentősége,hogy lemérik a súlyt,hosszt,beírják a kiskönyvbe.(Bezzeg mikor érdekelt volna,mert gyorsan nőtt,sose mértek hosszt,én meg nem mertem beírni)
Valamint megkérdezik,kell-e felírni valamit.Á,nekünk?Valami akaratosgyerekjavítót max,de az meg úgy sincs...Tápszert ugye nagyon régóta nem eszünk,a cici a number one.Popsikrém se kell,mióta textilpelenkázunk,az ekcéma súlyossága meg sose függött össze holmi gyógyszertári fürdetőkenőccsel.Ez ugyan nem azt jelenti,hogy elkerülnénk a gyógyszertárat,csak a mi dolgaink vagy nem onnan valók,vagy nem jár rájuk támogatás,nem kell hozzájuk recept.
Tanácsadás meg ugye heti 1x pár óra délelőtt.Máskor nincs.
Tényleg?Miért tanácsadás?Ezt már a terhesgondozásnál se értettem...
Na mindegy,nem az én ügyem.Fázik ugye a gyerek,de nem lehet öltöztetni,mert ugrál,rohangál,estébé.Nagy nehezen rajta a ruha,hát pörög-forog-rohangál az x lábú ruhaszárító alatt.Ó,hogy közben egy csomóba gyűri az ott lógó ruhákat,az egy dolog,de mikor rászólok sokadszorra,elvágtat előtte,rácsap,amitől a tákolmány rögtön borul,közben öszecsuklik.
Naná,hogy röhög...Naná,hogy én nem.
Egész nap ippit,baji meg szendicset akar enni.Ippi nincs(kifli)banán szintén(baji)szendics se,mert az kizárólag a sajtos melegszendvicset jelenti.A sajt meg este elfogyott,3 napja sajtos szendvics a menü.Azért valahogy sikerült pajinnal elsimítani a dolgot(palacsinta).Persze tejfölössel.
Folytatódott a bonyodalmak sorozata a koronaékszereknél is értékesebb xaros pelenkával,amit ugye nem egyszerű lebirkózni a sikítva menekülő,pörgő-forgó gyerekről.Őrzi-védi,azélete árán is ragaszkodna hozzászinte.
Egész nap hiszti,rendbontás,semmi nem használt,se szépen kérés,se kiabálás,se a bünti(a bünti első fordulója sírást eredményezett,a 2.-3.meg röhögést.Ugyanis a kiságyból simán kimászik a gyerek,a szobából meg szépen kijön,még az ajtót se tudom becsukni.mikor megint visszavittem,már tudta,hogy mire átérek a másik szobáb rendesen,ő az jtóban áll megint).Végül semmibe vettem a fiacskát,az hatásosnak kezdett tűnni,de addigra már eléggé kiborultam úgyhogy nekiláttam kibőgni magam.Gyerek valahogy megszeppent(néha sírok,akkor ált.azon is röhög...)és ezúttal ő is bőgni kezdett,kért bocsánatot,de akkor már le kellett adni a feszültséget...Aztán jól összebékültünk.
Sejtem a szomszédok mit gondolnak,ha hallottak valamit...Na persze.Ahol megközelítőleg se ennyire raplis a gyerek...Nálunk minden nevelési módszer nehézkesen hoz eredményt.Evvan.Majd megérik az agya,csak addig ki kell bírni.
Az össznépi kollektív bőgés után jobb lett.
Nap közben nem aludt,de ez nem jelenti azt hogy fél 11 előtt álmos lett volna..Akkor viszont-ellentétben a tegnap esti fél 12-es elalvással-5 perc alatt szundított is.
 

Házilag készített tökéletes trezorunk is van,azt még hűtőmágnespanírozás közben művelhette a gyerek,tegnap éjjel már működött...
Naagy hobbi az evőeszközös fiók matatása,bepakolás-kipakolás,túrás minden irányból.
Na van a fiókban ilyen műanyag evőeszköztartó.Meg sok minden.Hát most bekerült egy kicsit nagyobb szűrő is a gyerek által,majd rácsukta a fiókot.Tökéletesen zár.
Már több,mint 24 órája kinyithatatlan...
Merugye a szűrő része lefelé van,a nyele a fal felé,így a fiók eleje felé néző fülecske fel van emelkedve.Annyira nem lehet kinyitni,hogy valamit tudjunk tenni.A palacsintafordítóval piszkáltam főleg,meg halk és néma fohászokkal rázogattam többféle módon-semmi eredmény.
Még az van,hogy erős dróttal,jó hosszúval piszkálni(szerintem dettó nulla eredménnyel),vagy valamivel tönkretenni a szűrőt(fél országom egy nőgyógyászért:P)a kis résen keresztül,vagy a fiók elejét kéne letépni:o???
Mert így nem tudjuk a beletett kis görgőcskét se kiakasztani.
Férjem szerint ez már így marad,zsákmányul ejtve csomó mindenünket,azt felejtsem el,hogy szétszedjük a fiókot.
(Van ugye már 2 szétvert ajtófélfánk ajtóbecsapódás miatt,kiderült hogy nem a bojler ereszt hetek óta-bár az is lyukas,hanem a mosógép,gondolom majd pelenkamosás előt vagy közben fog épp bekrepálni az is+ablak-ajtócsere előtt állunk...Kvázi egy fiók már mindegy lenne,de azért mégse.Esetleg átcsábítom az asztalost,lessen rá,hátha ő okosabb és tud tuti megoldást...)
Ki hozta be divatba ezeket a lapos,semmi különlegesebb tárgy befogadására nem alkalmas fiókokat?Komolyan,a merőkanál se mindegy,hogy van belerakva,hogy be bírjuk csukni.

Hát ezek mennek,meg a bárányfelhők...

 

Szólj hozzá!

Címkék: nevelés televana

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr751469037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása