HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Péntek 13,Svábhegy

2013.12.14. 10:28 Krilla

Tegnap bejött a péntek 13,pedig nem vagyok rá babonás.

-nem13:gyerek ahogy keltettem 1 perc alatt felkelt,10 perc alatt kész voltam vele.
-13:ment a hasam,késett az indulásunk emiatt is.
-13:reggelre az első gumim töklapos lett.Elindultunk vele abroncson,csak elérjük a buszt.Talán nem csesztem szét az abroncsot,de kivezető utca végén már hívtam férjet.
Azon kívül,hogy nemigen volt jó hajtani,minden döcc az árokba akart dobni.
-nem13:férj felvette,megálltunk,visszamenve pár métert közterületen korláthoz láncoltam a bringát,világításokat leszedtem róla.


-nem13:férj befutott az üzemi kocsival,1 helyre ültem hátizsákostól ölben gyerekkel és 1 szatyorral,próbáltam összehúzni magam,hogy a váltót tudja használni.
-nem13:elértük a buszt,még maradt is 2 perc
-13:Kisfoktőnél kiderült,hogy a gyerek kajája itthon maradt.Volt neki alma,narancs,kolbász(reggel sütöttem át neki a kifliket,amiből 4 db=1000Ft,abból volt 4 szendvicse)
-13:mikor a narancsot pucoltam neki,kiderült,hogy az emésztéssegítőjét sem hoztam.
-nem13,hogy recept volt nálam épp,de mire kiváltottam,már mindegy volt a narancs szempontjából.Hazafelé viszont tudtam neki beadni az alma+sültkolbász kombóhoz.
-nem13:később kiderült,hogy 1 szendvicsét mégis beraktam,csak az a 3 maradt a konyhapulton,ami dobozba tettem.
-13:Népligetnél még mindig nem kellett pisilnie,metróról viszont le kellett szállni miatta.Kálvin tér,karácsonyi bódék,baccák meg.Kisfiam sprintelj fához,nem tudom van-e kamera,majd messzebb leszek:pirulos:.
Nem,ő nem.Messzebb mentünk,ott sem.De bepisil...
Találtunk OMV kutat,kinti kolléga beengedett kulcskártyával(ez lényeges).Pisilés,Hawaii.Kijönni nem tudtunk,beülről kártyás volt az ajtó.
-Nagyon13:gyerek ordít őszintén,tiszta szívvel és tele tüdőből.Néha kiabál,segítség!!
Hallunk hangokat,de nem jön be senki.
Balra messze ugyan volt egy másik ajtó,de gondoltam az nyilván bezárt takarítószertár vagy hasonló.
Telefon férjnek,nem végeztél,nem vagy gép előtt?Fel kéne hívni a kutat,engedjenek már ki,nehogy elkéssünk az orvostól:pirulos:.
-nem13:Magas jóképű férfi kiengedett.Kiderült,onnan nyílt az ajtó.A "lépcsőházba" vezető ajtó volt külső kártyás,a belső nem,onnan lehetett menni parkolóházba stb.
-13:supershoppal is működő kávéautomata volt.Franc fog 200 Ftért forrócsokit venni.De nem működött a kártyámmal.Jó,akkor csak a gyerek kap.(felét itta meg kb)
Metróra vissza.HÉVen mondták,mincs 1-es és 1A vili.Ok,hol a pótlóbusz?Épp beállt egy 9-es,egy felszállótól kérdeztem,arra megy-e,ahová mi mennénk.Nem tudta.Amúgy arra ment:).
Mástól kérdeztem pár perc múlva,hol áll a pótlóbusz,mert a Bécsi út felé mennénk,kábé Aquincumig.Hát arra nem az 1-es megy,hanem a 17-es,ami épp most állt be.
Köszöntük,mentünk.
A leszállóhelyünket átnevezték.Nemtudom előtte mi volt,de tuti nem Katinyi Mártírok Tere.
Dokihoz be,váróba.
Bejelentkezés,gyerek hulla nyugodt,túl jó magaviseletű.
Teszem hozzá,mert fontos:a buszon kapott Prospant és kakukkfüves orrsprayt.Gond nélkül.Igaz,előbb ő fújt az én orromba:).
Ja,a a metrón okozott kínos perceket,elkezdett kiütéses lenni és erőlködni,mert az ölemben ült,hogy csináljak így,ő meg majd úgy-csókolózást imitált,merthogy a metrón úgy kell...ebbe a helyzetbe belevitt meglehetős energiát,2x felálltam mellőle.

Na,dokinál lett haddelhadd.Úgy volt,hogy fújunk orrsprayt.Ő fújt nekem,de már jöttek a piros kiütések.Aztán elszaladt vele.Olyan helyzet volt,hogy nem tudtam elkapni(kisgyerekek,nekem balról sarok,jobbról sarkosan rakott széksorok,2 legtávolabbi részén lehet átmenni be vagy ki a határolt játszóterületre.
Kergetőzünk,szigorkodtam,kiabáltam is majdnem.Egy srác elkapta és onnan jött a vastagja.Előbb csak a kezemben kapálózott,próbáltam úgy-ahogy lefogni,közben sebesen váltogatták egymást a különböző bőrpírok és dermográfiás kiütések.Ő kiabált,én erőlködtem,próbáltam kommunikálni,kiütést fényképezni a dokibának,hogy majd elhiggye.
A wcben kötöttünk ki,mert már nem tudtam eléggé lefogni.Ilyenkor a kezem 2-3 perc után már remeg,pedig ő csak huszon kiló,én meg nem vagyok egy kis darab,elveszett gyenge csaj.Ha ez így marad,nemtom mi lesz,ha mondjuk 10 kilóval nehezebb lesz...)
Próbáltam legalább a fejét fogva tartani és fényképezni arcát,nyakát legalább,de minden kép iszonyúan bemozdult így is,egy sem sikerült.
Akkor döntöttem(a hátizsákot már előbb beraktam az infopulthoz,a másikat letojtam),szóltam(lihegve,darabosan persze,a gyereket fogva,aki összevissza forgott,kapálózott,menekült továbbra is)hogy MOST AZONNAL be akarok menni a főrvos úrhoz,mert ezt neki kell látni,de mire sorra kerülünk,el fog múlni.
Bemehettünk.Ott is a földön tekergett mikor másképp nem tudtam lefogni.Gyorsan elmondtam a szokásosakat,hogy az első amire emlékszem konkrétan,hogy az Aerius folyadék váltott ki ilyeneket,majd feltűntek az ételadalékok kiváltó hatásai,hogy minden védőoltás után rosszabb-most az emésztése is,4 mandarin mellé 2 Neo Panpurral a mandarin emésztetlenül jön ki,hogy erre mondta Tóth B.doktornő hogy nincs semmi baja,csak sose volt fegyelmezve és hogy Szegeden is elismerték,hogy álallergia és bármi kiválthatja,emésztőenzimhiány is,hogy születésnél belső emésztőszervi éretlenségre gyanakodtak,de sosem vizsgálták csak az allergiát(aminek nagy része ugye nem allergia,nem immunrendszer alapú).Nagyjából elmondtam mit evett ma.Meg hogy betegségben,legyengültebb állapotban gyakrabban előjön,de csak pszichológushoz,pszichiáterhez kellene mennie emiatt,illetve hogy volt 1 negatív EEG-nk,de úgy 3 héttel ilyen roham után.
Írt valamit a papírra,vigyem a 6-osba.Kb.18 mp tanácstalanság után bekopogtam.Elolvasták,szomszédos kezelő.
Injekció.A kezelhetetlenül vergődő gyerekbe,bár kicsit mintha tán kezdett volna lazulni a dolog-amiről elmúltáig nem tudni,hogy 5 perces vagy 3/4 órás lesz.
Nagyon ordított,hogy szurit ne meg fáj,utána ölben kellett cipelgetni meg el is hiszem,hogy fájt neki.Amúgy szteroidot kapott,SoluMedrolt.
Majd pár perc kinn ülés után hívtak,vérvételre.
Nagyon hálás vagyok a szakembereknek,hogy volt 2 perc megvárni,míg a gyerkő lelkére sikerül beszélni(mert akkor már a vérvétel miatt kapálózott csak) és ő maga dönti el,hogy fél,sír,de adja a kezét.
Sose rántotta el és sose kellett különösebben lefogni(de,babakorában nyilván).
Majd később vissza a dokibához.Most valami más vizsgálatot is írt fel,nem csak azt,amit szokott,pénteken telefonáljak az eredmények miatt.
Hurrá.Orvos látta,aki immunológus,magasan képzett és érdekli is.
Amúgy maszek biokémikushoz kaptam nemrég telefonszámot(nem futja egyenlőre rá semmiképp)és kínomban már infektológuson is gondolkozok,de azt hiszem mindenképp az emésztés a kulcs.
Ha ráérek innen majd folytatom.

Szólj hozzá!

Címkék: orvos allergia roham kiütés

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr605690602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása