HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szabi,szandi

2012.08.14. 10:33 Krilla

Nemmondom??!
Debizony.Szabi.
Össznépi,mert leállt a Suzuki,így a beszállító cégei is,legalábbis mi.Kéééét hééét,el se hiszem.Múlt hét előtt volt kiírva 2 nap szabim,már alá is írtam,de akkor megbetegedett a kolléganőm és 2 hétig lehetőleg 2 helyett kellett dolgozni.
Ha szabi,akkor meg Időfutár-maraton:D.

 Kicsit a munka rovására.Mer' a szabi eleje a rakodásra,takarításra kell.Tegnap úgy 30 póló vasalásáig és a többi ruha összehajtogatásáig jutottam leginkább.Este gyakoroltam kicsit a fürdőszobai csempe vízkövén,főztem a gyereknek azt a 2-3 adagnyi kajáját éjfél utánig.Mert meg volt ígérve,hogy megyünk a barátjához és akkor pörögtek be legjobban,mikor lehetett volna időben hazajönni.
 Így csak altatás után(cirka este 10)tudtam nekikezdeni főzni.A rizseshús főzése eltartott valamivel éjfél utánig,aztán még hűtögettem...
Amúgy meg a délelőttből elment tegnap egy kis idő a DMben,meg a cipőboltban is.
 Reklamációs cipő helyett másikat választani-még nem tudom,át akarnak-e baszni,kinézem belőlük és mielőtt elfogadom a cserét,utánanézek,négyezerpárszáz a különbség ha nekem van igazam.Mert leárazás van és először az volt,hogy mostani,leárazott áron számolják a cserecipőt,de második körben meg azt mondták,hogy nem,inkább visszaadják a különbözeti ezer Ft-ot.Szerintem meg ha most amúgy 11-12 ezerért adják azt a cipőt,annyinak kell számítania csereként is,nem 15ezernek,amennyi akkor volt,mikor az eredeti cipőt vettem.Mert ha nem lett volna rejtett anyaghibás,most nem cserélném szakértői vélemény alapján,arról meg nem tehetek,hogy-szerencsére-nincs már abból a modellből.

Mellesleg a 4 hónapos Szamos gyerekszandál elszakadt,varrásnál-mintha a cérna vágta volna el a bőrt.Azt is ott vettem.Számla nélkül,mert azt nem adnak.Merthogy bolti kód alapján intéznek mindent.Attól szerintem jogom van a számlához...A gyerekszandi ügyintézése amúgy szintén kacifántos lesz,pláne ha cserélik,mert időközben majdnem kinőtte.Na meg nem a gyártó cserél,hanem a bolt-ott meg nincs már gyerekszandi.
 A piacon még van 4ezerért jó minőségű,az ortopédiai boltban is 3ezerpárszáz vagy 4500-utóbbi mondjuk csak 30-astól és 28-29-es kell csak.Meg keményebb a talpa.
 A jól hajló talp nagyon fontos,a merevben nem tud rendesen járni,esik-kel sűrűbben.
 Még az Aldiban kell szétnézni.A Lidl-s elég szépen bírta,mint benti ovisszandi.Csak rengeteget nőtt a kiskandúr-patácska.

Szólj hozzá!

Címkék: reklamáció cipő szabi

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr414711469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása