HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Satnyulok

2012.06.08. 15:59 Krilla

Tudom én,hogy elég rosszul vagyok összerakva,na de hogy ennyire???Viszont így már nem kérdéses,hogy mégis-mégis ne nézzek-e be az edzésre.Ne.
Pedig este még nem volt bajom,illetve lehet,hogy mégis,mert kívántam a kád forró vizet,de megelőzési célból,lazítólag gondoltam rá főleg.Azt akartam megelőzni,hogy fájjanak a könyökeim.Félig sikerült.

 

Este ugyanis még nem éreztem semmit,bár tornán sem,mégis reggelre mozdíthatatlan volt nagyjából a jobb könyököm.Azért valahogy kiteregettem,megpucoltam,sütöttem,főztem a krumplit,elbringáztam,de a gyerkőc Fidini lábszármelegítőjét(urasabban babylegs)felhúztam a kezemre,hadd melegítse.Rajta is maradt egész nap és mikor du.2 előtt levettem,akkor láttam,hogy jó dagadt(nem a babylegs),bár inkább belső félen a hajlatban.
 Így utólag,hogy húzódik le a fájdalom,azt mondanám,olyasmi dolog lehet,mint múltkor a térdem,mikor a gumiasztalom ismerősnél megnyekkent,pontosabban jól hallhatóan roppant.
  Na de akkor fájt a sérülésnél is,de utána még mentem taposógépet kipróbálni,satöbbi,semmi gondom nem volt(azon kívül,hogy a gyerek este 8-kor nem akart még hazajönni)másnap meg nemigen tudtam lábraállni.Most ugyanez pepitáben,csak sehol nem fájt.Sőt,a bal kezemben semmiféle izomláz vagy hasonló nincs,a bal könyököm jobb,mint a keddi edzés után,szóval tényleg nem értem,mire kellett ennek így bedagadni?Egész biztos nem edzettem túl.
 Sőt!Tegnap bemelegítettem,lelazítottam eléggé.Nem húztam meg,nem kapott féloldalas terhelést,szóval akkor szar a tömítés(ízület),mit nekem glukozamid?Lassan 2 hónapja szedem,igaz vagy 6 éve nem vittem be ilyesmit de állítólag évi 2 kúra kéne.

Most agyalok,mi segítene rajta hamarabb.Az már biztos,hogy ha borogatás,akkor meleg.Fájdalmat csillapítani mentával szoktam,ha nem találom eukaliptusszal.Lazítani tudtommal a levendula jó,de állítólag az orvosi zsálya még jobb.Naná,hogy nem találom a régi levendulakrémet,a zsályát meg már kidobtam.Gyógynövényben zsurló van itthon max.Mondanám,hogy pátyolgassa a facom,majd rendbejön,de az egész alkarom dagadtabb(igen,kellett söprögetni is ma elég sokat melóban) és jó volna,ha mielőbb rendbe jönne.
 Kár,hogy a gyűrű férfi szer,az vonz legjobban.A korlát meg megint megvert,jobb kézen 4 folt,balon 2 + a vállam érzékeny.De ez állítólag teljesen rendben van,nem azért van így,mert gyengusz vagyok meg nehéz,hanem először mindenkinek kb ilyen,meg még ilyenebb.Amúgy visszerességem ellenére nem vagyok kékülékeny típus,úgy tekintek a dologra,mint érdekes új felfedezésre,tök buli.
 Ezek az ízületdolgok viszont aggasztanak,mi a csuda lesz öregkoromban,ha már most ilyenek vannak?Meg ez így bármikor bárhol előjöhet?
 Az artrózisos térdemről meg az enyhe csípőficamomról mondjuk 8-10 éve tudok,de gondoltam más már nem lesz.Hehehe...

Hogy jót írjak a fészek nevű formáció klasszul megy továbbra is,gyakoroltam pár fejenállást,tigrisbukfencet és huszonpár év után összehoztam valahogy két közepesen gyenge "kétütemű" hidat(első ütem:fejtől emelek,második ütem:valahogy bekotor a kezem is és az emel)és tök jót gyakorlatsoroztunk egyik 10 év körüli fiúval.
 Áá,a gyerek,hagyjad már...nem csinált az majdnem semmit.Csak menni akar,meg ott lenni.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés baj fáj könyök

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr824573896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása