HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

...sokan vannak...

2012.06.06. 17:50 Krilla

...a patkányok.Persze,hogy nem csak egy-kettő.Arra rájöttem már,hogy ott laknak a tyúkól sarkában lévő füstölőben,a behajigált akármilyen háló alatt(csirkeháló vagy mi a szösz,fel van tekerve fára,fogalmam nincs mire használta az előző lakó),mert múltkor láttam egyet,szürkét.Ma meg tovább néztem nem csak 3 másodpercig.Hát mit mondjak,érdekes volt.Az udvar felőli oldalnál van járatuk,ott tűnt el ugyanis.Összesen nyolc,

 

mert 4 után megveregettem-rugdostam az építményt.Egy a lábamon át szaladt el,pedig lyukat nem láttam,ami felvezet,bár lehet az ott lévő két tégla alatt van.
 Gondolom,ha nyolc van,több is van,nálunk miért ne lehetne,a rohadt kis egérkék is rágnak még,ott is,ahol eddig nem-ennyit ért az elektromos rágcsálóriasztó.Első napokban sokat nyüszögtek,most meg új helyeken rágnak a kis rohadékok.
 
Megjött a gyes+csp,mint az átlagos csoda-nagyjából 3 napig tartott.A DMben kezdtem az osztását,majdnem 20 ezer ott maradt,a 15%kedvezmény ellenére.Mondjuk a haj-és körömerősítő tabletták tettek ki majdnem 10-et,4500 volt az elektromos fogkefe a gyereknek+1500 a két pótfej-mint szülinapi ajándék.Molyirtó2x900,egérméreg tán 800-most abból raktam szét a házban.Voltam eddig tán 2x boltban kártyával fizetve,1x kp-vel,lelopták a biztosítási tízezerpárszáz forintot a számláról,gyereknek megadtam 2500-at,még tartozom ide-oda,ami a bukszámban van az elfogy a héten bőven,bankban maradt vagy 2 ezer.Hümm.

Sport,sérülés.
Csütörtökön láttam egyik srácot a korláton bukfencelni,azt ugye nekem is kellett.Na tegnap is,ha már olyan jól esett.Csakhogy egyszer a korlát felén túl kezdtem a bukfencet,már tudom miért nem jó ott.
 Fordulás végén elég jól odacsaptam a jobb lábam,hitetlenkedve néztem,hogy az ember sarkának belső fele is meg tud lilulni.Ma meg valahogy fájt a talpam a lábujjaimnál-hát ott egy csini vérhólyag lett.Nyilvánvalóan azt is becsaptam.
 Poénkodtam rajta,hogy régebben mindig mondták,hogy egyszer megütöm a bokámat,most majdnem bejött.
 Őszinte meglepődésemre a gyűrűn második lengésből be tudtam akasztani a lábam,ha már ott voltam,kifordultam.Ezen úgy meglepődtem,hogy ott lógva elkezdtem kiabálni,hogy na tessék mit tudok,tökegyedül,kérem az érmet:D.
 Aztán következő próbálkozásnál próbáltam egy gyertyát is-állítólag jó volt,meg egy bicskát-állítólag az is,de a leérkezést máshogy kellett volna.Minthogy nem annyira tudatosan csináltam,fogalmam nincs hogy kell legközelebb,bár elmagyarézták,de mással bemutatva jobban értettem vlna biztos.
 Vagy 23 év után megpróbálkoztam a fejenállással is és meglepően sokáig ment,egész jól megvolt az egyensúlyom.A felemás korlát továbbra sem a barátom,nem tudok rá felrepülni.

(pardon,mindezt még kedden írtam,csak nem lett éles,mert igen hirtelen kellett lelépnem a gép elől)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés egér pénz patkány

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr384569773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása