HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Koncert

2012.06.03. 10:37 Krilla

Szerencsére tegnap 9 után nem sokkal eszembe jutott,hogy uhhúúú,Gryllus Vilmos lesz a Kék Madár Fesztiválon,de fél 10-kor,vagy fél 11-kor vajon?Naná,hogy nem találtam meg a honlapon az idei programot,pedig ott van valahol,néztem már.Azért meglett,

 

fél 11 és épp odaértünk,meg pár perccel később is kezdtek.Először felolvasták az idei támogatottak nevét(a támogatások összege később derül ki,a fesztivál után,de kaptunk már egy elsőbbségi levelet,hogy idén is tudnak támogatni,később küldik a szerződést)majd jött Vilmos bácsi és nagyon jó kis pörgős koncertet adott.
  Őőő,nem is tudom mivel indított,majd következett a Ragyogókék szalakóta,ami után(még nem hallottam,nincs Gryllus lemezünk)a youtubon tök fura,mert nem olyan lendületes,viszont gyönyörű.Gyerkőc örömére a Somvirággal,kakukkfűvel jött utána,aztán sorban a Biciklizős lemezről ez meg az,majd a koncert címe alapján a Maszkabál.Nagyokat nevetett mindenki,mikor a csellón 10 féle állat lett megszólaltatva és sok közös énekeltetés tarkította az előadást.
A végén persze volt dedikáció is,mi a Kék Madaras zászlókat írattuk alá.Venni nem tudtunk semmit,összesen 2000 Ft-ot vittünk,abból 1500 volt a 2 belépő. (s ezt is a gyerkőctől kértem kölcsön)

Meglepetés is volt,mikor fizettük a belépőt,szóltak,hogy a Szalontai cukrászdában zászlónként 1 gombóc fagylaltot adnak.Na,gondoltam,akkor csak én eszek.Majd arra jutottam koncert közben,inkább hazahozzuk mindkét zászlót,hadd örüljön a gyerkőc.
Aztán kiderült,hogy enni is lehet,meg a zászlót is haza lehet hozni,csak megjelölték.

Gyerkőc mondjuk úgy a 3.számtól átment abszolúte sajtkukacba,le-fel hajtogatta a szék karfáját,ülőkéjét,mászkált rajta,a szandálját is levette...Örültem,hogy hátulról a 3.sorban ülünk,így nem túl sok embert zavart talán a mozgolódása.
Én ugye azért úgy 50-szer rászóltam,de persze nagyjából hiába.

Hja,volt egy hordozott baba is csípőn,valami pirosas-barnás kendőben,nem akartam nagyon megbámulni kinn,de talán régi Amazonas volt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: koncert buli gryllus

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr294562468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása