HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Oldgörl

2012.06.02. 18:29 Krilla

Állítólag van Old Girls verseny vagy bemutató is,de nem hinném,hogy azt nekem találták ki.Főleg a férfi szertornát tanulgatom.Mindenesetre ha már a gyerek követelte hogy én is álljak be mindig a sorba dobbantóról a szivacsfürdőbe ugrani,akkor már én is tornásztanuló lettem,a nyócvanhét kilómmal.

 

Első alkalommal már megcsillogtattam a lükönye humoromat,ugrottam olyat,amin lehetett röhögni,tudniillik a dobbantóról elrugaszkodva egyszer csak a levegőben előrelendítettem a lábaimat,hogy ülve érkezzek a szivacsba.Biztos épületes látvány volt.
 Eddig négyszer voltunk,legutóbb gyerkőke tök passzív volt,a szivacsgödörbe is alig ugrált,én viszont megtanultam úgy-ahogy a bukfencet a korláton.Azon a duplán.
  Azt persze nem állítanám,hogy tökéletes,tetejében mikor a nagysrác állított a szélességen,elcéloztam a korlátköz közepét plusz kicsit megzúztam a felkarjaimat.Aztán láttam,hogy a gyerekek első alkalommal véletlenül sem gurulnak,csak a korlátfogást,közéhajlást gyakorolják.5x3-asával.
 Ja persze,lóval is próbálkoztam és értetlenül néztem,hogy a lábam nem akar a kezemen átkerülni.Elvben viszont tudom.Meg is kérdeztem egyik srácot:na most akkor valahogy át kéne ugrani egy kézre és a másikat felemelve a lábam elrakni? A kérdezett buzgón bólogatott,hogy igen.na de mondom közben míg a kezem visszarakom,a másikat kéne is emelni?Áááá,az lehetetlen.Hülye gravitáció...Szóval ráhúzódzkodok és annyi:).
 A gyűrűn sikerült 3.lengésre a gyűrűbe akasztani a lábam,amin úgy meglepődtem,hogy le is jöttem rögtön.Később ez a "bravúr" nem sikerült.Tényleg sok energiát kivesz a szertorna.Ha már ott voltam,kipróbáltam a végén a kötelet is,de nem lepett meg,hogy egyszer sem skerült kapaszkodnom,mert huszonéve cipőben sem ment nagyon-fel még felmásztam tesiórán,de a kötél felétől lefelé inkább estem.
 Mondjuk azóta kiderült,hogy a kezeim erőtlenségét nyaki gerincprobléma okozza.
  Próbáltam a felemás korlát alacsony rúdjára olyan látványosan felperdülni,mint a lányok,de sehogy se megy.Jani bácsi ugyan mondta,hogy eleinte nagyon nagy terpeszben álljak(mármint úgy terpesz,hogy egyik láb nagyon elöl,a másik nagyon hátul)és a lendítő lábam legyen nyújtott,a másik hajlított,de 2 alkalmi gyakorlás után is csak annyit tudok felmutatni,hogy a nyújtott lábam már eléri a rudat.De szemből faszán felhúzom magam;).
 Sanyi "bácsi" meg azt mondta,szaltót ne próbáljak még dobbantóról szivacsgödörbe se,a lendület,gyorsaság még tuti nem jó hozzá.Legutóbb mondjuk nem is került elő a dobbantó.

Egyébként szuper a csapat gondolom,a kalocsai tornászok mindig sok érmet gyűjtenek a különböző versenyeken.Botos Jani bácsi neve meg állítólag egy fogalom.
Én a fiaival jártam egy suliba,most nemrég meg megismertem az unokáját is(meg a körzeti fogorvosom fiát:D)

Most viszont be vagyok zsongva,mozogni akarok.Nem csak azzal,hogy húzom a vizet és cígelem a virágokra a kannával,de jó lenne valakivel kicsit röpizni,vagy még inkább tollasozni.De bringázni is jó lenne úgy,hogy nem csak a gyerekkel vagyok.
 Olyan,mintha átkapcsoltak volna valamit.
 De most kell kihasználni,ez csak egy ideig fog tartani.
 A tollas pl.azért jó,mert élvezetes.Futni eleve nem bírok,mert csak szájon át kapok közben levegőt,hamar kiszáradok,satöbbi.Na meg persze fizikailag is izé.
Vettem ilyen kb.60 dekás hullahoppkarikát.Nagyon fasza,első aklalommal meg is húzta a derekam,de egy idő után unalmas lett.Meg elmaradt.

Na mindegy,majd néha beszámlok,hogy haladok.Nemsokára viszont szünet lesz,mert iskolaszünetben délelőtt vannak edzések,akkor meg mi nem fogunk ráérni,legfeljebb akkor,ha itthon leszünk szabin.
 Gyerkő annyit haladt,hogy még szebben tud bukfencelni,szívesen ugrál a szivacsba,vagy szekrényre dobbantóról,szeret próbálni segítséggel lengeni a gyűrűn.
 Ó,és veszett módon prédálja a magnéziát.Jut az arcára és a ruhájára is.
Lényeg,hogy tetszik neki az edzés,az edzők, a szerek.Igaz nekem fura,hogy nincs folytons mozgás,sőt a tornaórákhoz képest meglehetősen lazsázósnak néz ki a dolog,de ha valaki valamit rendesen csinál,saját súlyával,akkor sokat kivesz és jól erősít is.

Én annyit máris nyertem,hogy azon kaptam magam,hogy sokszor jobb a tartásom.
A kerti munka viszont ugyanolyan gáz,ugyanúgy nem tudok sokáig hajolni,vagy többet guggolni(hülye visszér meg derékfájás)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés torna

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr344561566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása