HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Ki-mit-lop

2012.05.23. 16:10 Krilla

Esküszöm a piti tolvajoknak a legjobb.Ellopják az óvodákban a gyerekek használt ruháit(innentől jó a használt ruhásoknak is),meg bármit,pl.a terményedet és semmit nem tehetsz.Röhej.Konkrétan most késtek a tolvajok egy napot,ha a kedden lopnak-sorozat érvényes ránk.Merthogy múlt hét kedden a gyerek farmerjét lopták el az oviban.De úgy ám,hogy én 3/4 8és 7.50 közt otthagyom a gyereket átöltöztetve,9-kor mennek tízóraizni,tízórai után MÁR nem volt meg.Gyerek abban a szar időben mehetett az udvarra rövidnadrágban,szerencse,hogy harisnyát adtam rá aznap.Előtte való kedden a melegítőnadrágja tűnt el,az se került még elő.Viszonylag keveset használta még.Nem,nem volt a neve beleírva,de ha bele lett volna,akkor is eltűnt volna.
 Közben előtte való héten a másik csoportból egrecíroztattak egy cigány anyukát,hogy valami Dominik cipőjét és pulcsiját visszahozzák végre,vagy hívják a rendőrséget?Mert hiába kérdezgetik,ő tagad,de a gyereke nem mndta volna,hogy ők vitték haza,ha nem úgy lenne.Majd ásnap hallottam fél füllel a másik óvónőtől,hogy hazafelé rugdosta a fiát,hogy miért mondta meg,hogy ők voltak.Persze én nem gyanúsíthatok senkit.

Lopják már a meggyet is javában.Még 1 hét kéne hogy megérjen,de tegnapelőtt egyik cigánygyerek megkérdezte,szedhetnek-e.Mondjuk a másik a fa alatt maradt,a bringáik már le voltak baszva dobva a fa alá.Gondolom csak azért kérdeztek,mert látták,hogy az udvaron vagyok. (nem szokásom cigányozni,voltak cigány kollégáim akikkel bármikor szívesen dolgoznék újra,a beszámolóimban ha említek így kiírva népcsoportot,bármilyen nációból csak azért van,mert felismerem a népcsoportot-vagy hogy írjam.Szóval nem célom bárkit megbántani vagy uszítani sem,de a talvajkra asszem jogosan haragszok,nem tehetek róla,hogy nem mittomén kínaiak voltak)
 Tegnap este 8-kor is az udvaron voltam,de fgyeltem,mert ugattak a kutyák.
5 kiebb-nagyobb cigánygyerek szaladt,kettőnél vödör volt.Mire elértem a kapug már tépték volna a fát,kiordítottam,hogy kiengedjem a kutyát vagy eltakarodtok?Hozom a puskát is.(jó,hülye duma,férj szerint nem vagyok normális,majd feljelentenek fegyverrel való fenyegetésért aztán csak lesek ha jönnek a yardok házkutatásra).
 Na elrebbentek,persze ma délelőtt már megcsupálta valaki persze.
 Lőném fejbe azt is,aki a sok éretlen szart átveszi tőlük.
Permetezni,metszeni nem akarnak a rohadtak,se összeszedni maguk uán a fa alját.
 Ha kikötném a fához nappalra az amstaffot,nemtom feljelenthetnének-e.(ha másért nem,állatkínzásért ha sokat van napon így.Na meg kiérne az útra bőven.)

Azért elég keserű,hogy a gyerek lassan 3 hónapja almán,rizsen,krumplin és csirkén él és a végén a saját meggyünkből sem ehet.Max. a benti fáról(amúgy nagyon meg lettek metszve,jó ha 2 vödörnyi van a kinti fán,valahogy nem fagyott el.Apámé elfagyott mind ha jól tudom,de amúgy is nála minden évben vagy a  meggyet vagy a cseresznyét a seregélyek zabálják le.Azok ellen mondjuk van jó pénzért műhéja vagy háló vagy akármi.
 Tolvaj ellen max.fizetett kutyásőr-úgy hallottam Kecel felé már kutyás őrökkel kell őriztetni a bodzást,pedig még nem is bogyósodik.Észveszejtő.

Amúgy 2 házzal arrébb a bekerítetlen nemigen gondozott kis gyümölcsösből csomó fát kivágtak tavalyelőtt télen tüzelőnek...

Pénzügyek és pech:
-A bringásnál hagytam munkadíj nélkül 12600 Ft-ot tegnap,a kormány mondjuk még meglephet,nem tudták szétszedni,ha egyszer úgy gondolja hogy nem annyira van mégse berohadva,akkor takarok majd egy hatalmasat vele.Bravó,kösz. De ő mos nem ér rá napokig csavarlazítózni,hogy meg tudja csinálni.(merthogy a dió vagy mi a szösz le van esve belül a csavarról)
-Tegnap összetörtem a parfümöm.Azt a fajtát,amit már kivontak a forgalomból és anno jól bevásároltam,ez az üveg speciel majdnem teljesen tele volt,1 van még.Avonos Pink Suede amúgy.
 Ma viszont jót röhögtem,hogy még a szereldei férfi wc is attól illatozott,ahogy mostam fel.
-Ma ahogy jöttem el a melóhelyről,(szemben van a bicikliút,de balról van egy nagy bokor,nem sokat lehet csalni a kanyar ívén.A nőtlentiszti szálló van szemben,annak mindenféle gyimgyom a kerítésére futtatva)a szemembe csapott valami.Hogy ág vagy inda volt nem láttam,zöld volt az biztos és még így bő 1 óra múltán is érzem.
A szemhéjamon van vagy 10 apró kis piros véraláfutásszerűség meg egy enyhe csík is van a fejemen,remélem rondább nem lesz,bár végül is mindegy-ilyen még úgysem volt.

Szólj hozzá!

Címkék: meggy kutya bicikli baj tolvaj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr44541242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása