HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A tegnapi meglepetés

2012.05.20. 10:10 Krilla

Az úgy volt,hogy elmegyek a 100 Ft-os boltba virágalátétet venni a virághoz,amit beviszünk a dédinek(nekem nagymamám csak)az idősotthonba.(Mindezt még vasárnap kezdtem írnicsak nem sikerült befejezni)

 

Aztán gyógyszertár(Calcimusc) és a bringásboltban elpihegem,hogy nem,nem akarok csengőt a biciklire,ellenben a fék nem jó,a hátsó kerék meg persze hogy kell.Menet közben a Dankó Pista utcában megálltam egy néninél akivel néha beszéltem pár szót régebben,kértem tőle magot a kis kék virágjából,adott kis hajtásokat.A bringás boltból anyámékhoz mentem,ott hagytam a virágokat vízbe állítva,mert elkókadtak kissé.Ottért a telefon,kurvagyorsan ugorjak el a vasboltba(5 perccel dél előtt ugye,délben zár),mert eltört az ajtózár,2-3ezer Ft lesz.Hogyabánatosfaszom,megint nekem kell menni,mert apa már ivott.Tök jó a fasziknak,hazajönnek,melegük van,fáradtak,gyorsan bedobnak egy sört és onnantól nem kell tuti sehová menniük.A sört lehetőleg azelőtt kell meginni,hogy az asszony színe elé kerülnének és akkor tényleg lehet bármiféle boltbamenést hárítani.Vagy az is jó kifogás,hogy nem mennek már sehová.Motorral,autóval,á,dehogy.Én a szar bringámmal mehetek.(megint baromi lassú,de belefáradtam a hibakeresésbe,hgy most éppen mi fogja)Na a cucc 3500-ba került,majd zapjuk nagy káromkodások közepette beszerelte.Mármint nem a csere miatt káromkodottt,hanem mert sokat kellett vésni.
 Na szval a pechszérianem ért véget

Szólj hozzá!

Címkék: baj zár

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr834527006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása