HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Essé annyira jazén napom.Vagy mégis?

2012.05.15. 20:49 Krilla

Rövidebben:reggel kúl módon elkéstem,de legalább nem idegeskedtem.Úgyis van lecsúsztatnivalóm.A szép új féket este állítani kellett.Délután ismét,mert folyton befogott az egyik oldala,menet közben "elmászott" az egész hóbelevanc.

 

Hogy maradjak a pechvonalon,közbejött egy más bezárt lakásában keresendő pici fontos papír,ami itt van vagy ott vagy amott,a "fontospapír-kazlaknál",ami szépen vitte az időt,nem is én mentem oviba a gyerkőcért.Utána még posta,100-as bolt(ehemm,sütit is ettem a Levendulában)DM-ahol leginkább kuponfüzet újult a leendő 15%végkedvezmény miatt.Gyógyszertár,tök mámor-végre kaptam titán-dioxidot meg cinkoxidot recepttel.Fél 7 után haza is értem.
 A biobolt kimaradt,rizslap holnap se lesz az oviban,igaz,már csütörtökön elfogyott.
 Ja,a gyerek rövidnadrágban jött haza,mert apa nem találta a nadrágját.Nabaszod,ugye nem tűnt el egy farmer is végleg a múlt heti melegítő után?Hétfőn direkt csóré melegítőben vittem,foltos pulcsiban.Nem is tűnt el semmi.
 Nempech:Jaaa,van kölcsöntelefonom így 8 nap után:).Miután befutott jópár keresett-nem talált üzenet,pár órán belül egy biztosítós is hívott.Ezek mindig megtalálnak.
 Pech még mindig.Vettem végre függönycsipeszt-nem találtam az eredeti függönyrudat.Szerintem regel is arrébbraktam valahol,mégse találtam(múltkor 1 hétig kerestem a homokozó-pancsoló hatalmas műanyag kagylót,végül a fenti fürdőszobában volt a falhoz támasztva),találtam másikat-aminek a létezéséről se tudtam.Felcsíptettem a kb.1 éve készenlétban álló turis függönyt.Fel akartam rakni.
 Na,mi történt?
Na mi?
 Kiestek a tiplik a falból.Merthogy olyan kemény,hogy sorban törnek bele a fúróhegyek.

Nade nempech:végre-végre valahára van Nemes Levi cd-nk.Igaz,másolt és csak 1 db,de már ez is valami.Fura,mennyire mások a számok,mint a youtube-on.
 És papírkeresés közben kezembe akadt Az ég ígérő fa dvd is

Szólj hozzá!

Címkék: telefon bicikli baj nemeslevente

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr424515200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása