HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Pechszéria továbbra is

2012.05.09. 06:40 Krilla

Csak úgy röviden a nagyobbak.Múltkorjában eltört a bringán a sztender-nem érdekelt,nem lesz másik mostanában,ilyesmire most nem költök.Pénteken letört a fékkar,szinte nulla fékkel közlekedtem.Délután nagyon szépen kértem a szerelőt,bármennyire nem ér rá,legalább kicsit állítson a másikon(azt a féket nemrég cserélték).Na most ha csak fékkar kell,kábé 800 Ft(gondolom az is hasonló ócska lesz,hogy örülhetek,ha 3 évet kibír)ha bovdent is kell cserélni,hosszabb és drágább a dolog.Na erre tegnap még defektet is kaptam

 

,aránylag szerencsésen.Mivelhogy szülői értekezletre még el bírtam menni,onnan a gyógyszertárba már nem.Mondjuk hazatekertem azért,mert már fél 7 elmúlt,telefonom meg nincs,mindjárt ezt is írom.Remélem nem sokat ártottam a felninek vele,gödrös részen toltam,de attól még eldeformálódhatott.Férj ki volt akadva,hogy akkor most neki megint szerelni kell(baszod,ti tanultátok technika órán,mi nem,add át a tudományt),az egész városban csak én kapok 2 havonta defektet.Ez azért így nem igaz,hogy 2 havonta,de tényleg sűrűn-igaz sokat is megyek.Na és ne felejtsük el,2x azért kellett külsőt-belsőt cserélni,mert a fék cseszte szét a gumit.
 Na ugye cserebringám is azért nincs,mert legalább 5000 lesz a hátsó kerék(használtam vettem,görbe hátsóval,eddig 2x volt centírozva).Jelenleg ülés sincs rajta,a világítást is meg kell szereltetni,de akkor lesz tartalékbiciklim,elég kényelmes.Bár állítólag gyereket nem kéne vele vinni ilyen utakon,meg egyáltalán,duplafelnis kerékkel se.
 A gyereket fel tudnám dobnia hátamra és a huszonéves Campinggel menni amúgy,na de az is szar,fut a lánc és folyamatosan szkeccsel,asszem a hajtó fogaskerekes részt kéne cserélni rajta.Amúgy tök rozsda,pusztán kontrafék van rajta és világítás sincs,de szórólapozni jó volt.

Na és a telefon.Tegnapelőtt jöttem haza melóból,olyan zuhi kapott el,hogy csoda,a táskám pl.még most sem száradt meg és a cipőm sem.Na szóval szórólapoztam én már ekkora esőben,most mégis beázott a telefon.Bezippzárazva az esőkabátba....
 Ha új telefont veszünk,ugrik a tarifám.A kedves szolgáltató úgy gondolta megszüntetni a másodpercalapú VIP tarifát,hogy ha új készülék kell,akkor megszüntetei.

Márpedig az akksi 4000,a tisztíttarás ultrahanggal úgy 3000,annyiért meg kb.elég jó készülékekekt lehet kapni hűségnyilatkozattal.És ha 7ezret kiadnék,attól még vicceskedne továbbra is,hogy hébe-hóba nem óhajtja felismerni a SIM kártyát.Ja,igen.A régi kedves kártyafüggetlen telefonomba új kijelzőt már nem is lehet kapni,használt lenne 5ezerért-és az sokkal jobb,mint a mostani telefonom volt-legalábbis a kamerája.Csak tudnám,hol van,és van-e akksija.De basszus,akkor is,rengeteg pénz hogy legyen megint telefnom.Első körben túrok valahol elemet vagy akksit az ébresztőórámba,még jó,hogy legalább olyanom van.

 Amúgy már van 2 szúnyoghálónk felszerelve.Igaz,az egyik ajtó és úgy 20 centi hiányzik felül(nem is értem,akkor miért rakta fel férj)valamivel valahogy be kell pótolni majd.De legalább a konyhaablakon nem jönnek be a legyek,lepkék,szúnyogok eztán.Mindkét leni szobára lesz 1-1 és egy fenti szobára.A fürdőszobákkal nem tudom hogy lesz majd és a másik fenti szobával,ez is 50ezerbe került a vésztartalékpénzből,marhára örültem,hogy sikerült vennünk az akcióban.

De hogy kicsit jobb kedvem legyen valamitől,a Tetykóban le lesz árazva a Vileda vödör,legalább egy jó felmosóvödröm lesz végre-ha jut.És ezen a héten elvileg csapunk is lesz a konyhába(kilyukadt meg elrepedt,legalább 8 sugárban spriccelt rajta a víz)2 hete visszavitte férje,mert még garanciális volt.
Hogy valami jót is írjak.

Szólj hozzá!

Címkék: telefon bicikli baj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr874497530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása